Liljen Skrevet 2. november 2007 #1 Del Skrevet 2. november 2007 Åpner her en dagbok for generellt prat om alt og ingenting Her blir det ingen prøvesnakk, bare om generellt vissvas. til gamle og nye venner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 2. november 2007 #2 Del Skrevet 2. november 2007 Hei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 2. november 2007 #3 Del Skrevet 2. november 2007 Grattis med ny dagbok. Nå kan vi vissvasse i hverandres dagbøker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CatClaw Skrevet 2. november 2007 #4 Del Skrevet 2. november 2007 Hei vennen. Ville bare innom for å gi deg en stor Hvordan går det med nakken/ryggen? Håper du klarer å koble ut i helgen, og bare slappe av. Det fortjener du virkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 2. november 2007 #5 Del Skrevet 2. november 2007 Bare innom og litt på deg Håper du snart blir bedre i ryggen/nakken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 2. november 2007 #6 Del Skrevet 2. november 2007 Må bare innom å få denne på mine innlegg også, i tilfelle du sletter den gamle - ha ei fin helg vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 2. november 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 2. november 2007 Hei! hei hei Grattis med ny dagbok. Nå kan vi vissvasse i hverandres dagbøker Tusen takk :juhu: Det kan vi Hei vennen. Ville bare innom for å gi deg en stor Hvordan går det med nakken/ryggen? Håper du klarer å koble ut i helgen, og bare slappe av. Det fortjener du virkelig. Takk takk. Nakken er litt vond enda, og da blir ryggen automatisk ikke så bra, men jeg er på bedring ja Skal kople helt ut i helgen, ser frem til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 2. november 2007 Forfatter #8 Del Skrevet 2. november 2007 Bare innom og litt på deg Håper du snart blir bedre i ryggen/nakken. Tusen takk, den ordner seg snart Må bare innom å få denne på mine innlegg også, i tilfelle du sletter den gamle - ha ei fin helg vennen Ha en fin helg du og. store Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 2. november 2007 Forfatter #9 Del Skrevet 2. november 2007 Sååå koseli med så mye fint besøk :juhu: Skal svare dere alle senere, vi skal handle inn materiale til fuglebur Mannen vil lage fuglebur i kveld, og jeg skal være sagfører Tro om vi skal ha en pils til jobben :klø: tror det! store Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 2. november 2007 #10 Del Skrevet 2. november 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 2. november 2007 #11 Del Skrevet 2. november 2007 Her var det en ny dagbok jo! *inn på mine innlegg* Ønsker deg en kjempefin helg, Liljen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 2. november 2007 #12 Del Skrevet 2. november 2007 Har der fugl? Pils er en av fordelene med ikke å være gravid vet du Legger igjen masse :klemmer: i den nye dagboka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 2. november 2007 Forfatter #13 Del Skrevet 2. november 2007 Nei vi har ikke fugl Vi lagde fuglehus til å ha utenfor. Ble kjempefint Og så røyk favoritten min i idol ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 2. november 2007 #14 Del Skrevet 2. november 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 3. november 2007 Forfatter #15 Del Skrevet 3. november 2007 Tudelutt, Skravla Da har jeg hatt meg en dagbokrunde Håper ikke jeg har glemt noen. Skal være barnevakt i kveld og i natt, for min 10 mnd gamle niese. Prinsessa vår!! Hun er ganske sta, og jeg har ikke hatt henne over natten før, men tror nok det skal gå bra. Vi skal ut på tur i ettermiddag alle 3. Gleder meg Mannen skal ned 15 kg i vekt, og jeg skal hjelpe han, da hjelper det med litt trim Ha en flott helg, alle. store Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 3. november 2007 #16 Del Skrevet 3. november 2007 Har jeg bare sett gamle bilder av Liljemannen jeg da? Synes da ikke han er 15kg overvektig... Kos dere som barnevakter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. november 2007 #17 Del Skrevet 3. november 2007 Jeg prater ALDRI vissvas, så det spørs om jeg har noe her å gjøre.. Grattis med ny dagbok schnuppa!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 4. november 2007 #18 Del Skrevet 4. november 2007 Gratulerer med ny dagbok vennen Håper du får en finfin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 4. november 2007 #19 Del Skrevet 4. november 2007 15 kg er jammen ikke småtterier! Du får ønske Liljemannen lykke til. Hvordan ble fugleburet da? Og pilsinga? Håper dere får en fin dag, vennen. Du er god som gull! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 4. november 2007 Forfatter #20 Del Skrevet 4. november 2007 Har jeg bare sett gamle bilder av Liljemannen jeg da? Synes da ikke han er 15kg overvektig... Kos dere som barnevakter Han er nok noen kilo for mye, og så ønsker han veldig å gå ned litt. Da må jo jeg hjelpe Jeg prater ALDRI vissvas, så det spørs om jeg har noe her å gjøre.. Grattis med ny dagbok schnuppa!!! Tenkte litt på det jeg og, men tok sjansen på at du turte skrive her likevell Gratulerer med ny dagbok vennen Håper du får en finfin søndag Tusen takk. 15 kg er jammen ikke småtterier! Du får ønske Liljemannen lykke til. Hvordan ble fugleburet da? Og pilsinga? Håper dere får en fin dag, vennen. Du er god som gull! Fuglebur/brett ble knallbra! Og pilsen var utrolig god!! Du er og god som gull. Sammen er vi sterke, vennen store Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå