Gå til innhold

Liljens dagbok 2


Liljen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, det blir gode penger av det.. :) Kan være jeg får lyst å kjøpe meg noe jeg ellers ikke ville tatt meg råd til :)

:klem: til Impala.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ANNIE!!!! :juhu:

På tide med en nattskravlings snart, kjenner jeg :)

Det er jeg heeeelt enig i! Hadde Impala holdt ut lengre enn til kl 21 så burde vi hatt med henne også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg heeeelt enig i! Hadde Impala holdt ut lengre enn til kl 21 så burde vi hatt med henne også ;)

Ikke så ofte jeg er på nett så "seint" nei :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Vennen :vinke:

Hvordan var julebordet? Var på julebord selv i helgen, og det var kjempekoselig. Trodde faktisk at jeg var den første som kom til å ta kvelden men der tok jeg feil :fnise:

Håper du har litt tid til å kose deg også, ikke bare jobbe :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julebordet var helt topp det, og som vanlig ble vi sist i seng. Ingen bombe det nei :ler:

I dag skal jeg jobbe i 10 nye timer, gjett om jeg gleder meg. NOT!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sykemeldt for tiden, frem til torsdag faktisk, da har jeg vært borte 10 dager.

Har gjort godt det ja :)

Skal ha litt juleferie og ja, jobbe 1 juledag, og litt 2 juledag, så har jeg fri over nyttår, tror jeg :) herli!

Nå skal mannen og meg kose oss med tv og avslapping.

Ha en flott kveld alle.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, helt sikker. Jeg har faktisk lyst å begynne på jobb allerede nå, for jeg blir så rastløs hjemme av og til, men mannen og legen insisterte på at jeg skulle iallefall være hjemme til fredag..

Skal ha mer sykemelding over nyttår en gang når vi skal i gang med andre saker ;) Var ingen problem det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå før jul er jeg glad jeg ikke jobber.... Men jeg skjønner deg. Bra at du får når du trenger og ønsker det etter jul :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så godt å være sykemeldt når du virkelig trenger det. Og ikke minst greit å vite hvordan du skal tre frem ved videre sykemelding.

Stooooooor klem :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at Liljemannen og legen er sta, når du ikke er det :fnise: Det er bedre å blir ordentlig bra, enn å komme tilbake for så å bli sykemeldt igjen ;)

Blir forresten litt forvirret av at Annie har samme avartar som du hadde ifjor... :sjernet:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...