Gå til innhold

Liljens dagbok 2


Liljen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei.

Ja, nå er det sanneli en stund siden jeg var her.. :sjenert:

Har faktisk ikke jobbet. Min gamle bærbare pc virker ikke så bra, så det blir ikke til at jeg tar meg tid å gå på den stasjonære..

Og så har broderen ligget på sykehuset til i dag. Har vært mye på besøk hos han. :)

I morgen kveld er jeg hjemme alene, så da tenkte jeg å ta meg tid til litt surfing :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakkes vi på msn i morra? :klemmer:

Det er stor fare for det. Jeg blir nok å treffe der fra ca 22, må å besøke broderen en tur, skal være "barnevakt" for han og hans 2 små i morgen :)Så da må vi avtale tidspunkt. Sambissen hans skal på julegavehandling.

stor :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen.

Ååå jeg er så stiv i ryggen.. Men på fredag er det kiropraktor, heldigvis!! :) Det har hoppet ut i korsryggen, så det klemmer på isjasnerven i høyre foten! Har aldri hatt det før, så det er litt vondt.

Har fått meg ny bærbar pc, tørr ikke innstallere msn enda for det er gått en pixel på skjermen, så mannen skal ringe inn å høre hva de har tenkt å gjøre med det.. :) Han er flink å ordne opp.

Ellers er jeg SUPERFORNØYD! Tenk alle tastene viker jo :jepp:

Ha en flott dag.

store :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en sjelden dame å se her inne :ler:

Grattis med ny pc, håper dere finner ut av den pixelen da, det er jo så kjedelig når den er ny.

Bra at du skal til kiropraktor for ryggen da.

Håper ellers du har det bare bra :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en sjelden dame å se her inne :ler:

Grattis med ny pc, håper dere finner ut av den pixelen da, det er jo så kjedelig når den er ny.

Bra at du skal til kiropraktor for ryggen da.

Håper ellers du har det bare bra :klemmer:

Sjelden dame ja ;)

Tror mannen har en løsning på den pixelen jeg, hørtes sånn ut :)

Så kjedelig at det er noe galt allerede, men da får du vel ordnet det fort.

:)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Ja, så var helgen her igjen. Har søkt oss fri i dag og i morgen, så nå ligger enda liljemannen og sover. Han skal få sove så lenge han vil, menli, vi skal på fest i kveld :sjarmor:

Var hos kiropraktor i går, og fikk bekreftet det jeg trodde. Jeg har isjas.. Men det kommer til å forsvinne hos meg, stor risiko for tilbakefall da.. Men så lenge de vet hva det er, så er jeg egentli bare glad. Endelig blir jeg tatt på alvor, og føler meg bedre enn på lenge. Kiropraktoren konsentrerte seg bare om korsrygg hos meg i går så jeg fikk en bedre helg, resten skal taes på onsdag :)

Håper alle får en strålende helg, jeg har en vin på kjøl, og baylesen er kjempeklar :tommelsmil::danser: (selv om jeg ikke kan danse så mye for tiden :ler: )

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er isjas egentlig? Vet bare at det ikke er godt :troest:

Håper du koste deg masse på fest. Nå begynner jeg faktisk å glede meg litt til et glass vin eller flere igjen... Har ikke savnet det før nå faktisk.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kos dere i kveld!! Du skulle vært med i går! :ler:

Det tror jeg nok jeg skulle :ler:

Hva er isjas egentlig? Vet bare at det ikke er godt :troest:

Håper du koste deg masse på fest. Nå begynner jeg faktisk å glede meg litt til et glass vin eller flere igjen... Har ikke savnet det før nå faktisk.

:klemmer:

Isjasnerven ligger i korsryggen, og kan være i klem. Du kjenner det ved at en er fryktelig vond i korsryggen, som går ned i føttene. Kjennes ut som en har vondt i rumpa. Vet ikke noe bedre måte å forklare det på :ler:

Håper dere koste dere masse på fest :)

Ønsker deg en ny strålende uke :klemmer:

Vi hadde det helt topp på fest!! :)

:klemmer::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei hei :)

Var hos kiropraktor i går, fikk knekket enda mere. Føler meg nesten helt ny nå :jepp: Herli!

De ringte meg i morges da jeg sov, og helt i svime klarte jeg svare ja til overtid i dag :hår: :overrasket::sur:

10 timer, og hele jævla kvelden. Tørr ikke ringe tilbake nå å si jeg ikke har lyst. Pokker heller!

Julebord i helgen da :juhu: Atter en fest, men jeg er klar jeg :jepp:

store :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...