B.A. Skrevet 14. mars 2011 Forfatter #1303 Skrevet 14. mars 2011 til alle dere som er så herlige og tenker på meg selv om jeg er blitt så dårlig til å skrive her jevnlig. Setter stor pris på det. Formen er bra, mindre sliten og klare heldigvis bare mer og mer for hver uke nå. Merker at jeg er sterkere i kroppen og tåler mye mer. Guriland så godt det er å kjenne at man ikke er syk. Nå er det en uke igjen til mamma skal operere. Er det alt dreier seg om akkurat nå. Jeg er så nervøs at jeg ikke helt vet hvor jeg skal gjøre av meg, og det begynner resten av familien også å bli nå. Vet at det ikke nytter å stresse for det som skjer det skjer uansett, men hodet mitt klarer bare ikke å la det ligge. Er glad det blir operasjon nå, uansett utfall egentlig. For uten en operasjon blir det bare å gå å vente på at det skjer noe forferdelig. Men det MÅ jo bare gå bra, for jeg klarer ikke at det ikke skal gjøre det. Har fått litt dårlige nyheter den siste tiden, først er det en venninne som har kreft som skal dø nå snart. Er ikke mer de kan gjøre så nå skal hun få hvile. Så får jeg beskjed nå idag om at min tante har fått lungekreft. Fy fader altså. Noen ganger blir jeg bare så utrolig oppgitt. Jeg trenger en pause fra alt dette jævlige som skjer. Selv om en skal ikke klage,med alt det grusomme som skjer i Japan nå så skal man bare være takknemlig for den tiden man har med de man er glad i.
pusilus Skrevet 14. mars 2011 #1304 Skrevet 14. mars 2011 Hei B.A Lenge siden jeg har vært innom nå. Jeg blir så glad av å lese at du kjenner deg sterkere og klarer mer nå. Håper operasjonen til din mor går bra Det var trist nytt å lese om venninnen din, og tanten din. Skulle ønske akkurat som du at du hadde fått pause fra vonde ting. Mange klemmer fra meg.
Zuma Skrevet 14. mars 2011 #1305 Skrevet 14. mars 2011 Ber alle bønner jeg kan for moren din at det må gå bra. Forferdlig trist med tanten og venninna di. Det er ikke ende for prøvelser dere må gjennom Er veldig glad for at du føler deg bedre og bedre i formen selv stor
Gjest Blondie65 Skrevet 14. mars 2011 #1306 Skrevet 14. mars 2011 Tenker på deg BA. Vondt med nye krefttilfeller. Og heie på mamma og operasjonen.
B.A. Skrevet 15. mars 2011 Forfatter #1307 Skrevet 15. mars 2011 Akkurat nå føler jeg at jeg begynner å få litt kontroll over nervene mine ang. mandagen. Er ikke helt ødelagt iallefall. Har fått litt kontrollen over uka også, hva skjer når og sånt og det hjelper. Blir vel litt sånn i disse situasjonene, trenger noe produktivt å gjøre og da gjerne vasking og rydding. Ja er kanskje litt merkelig.. Ellers....har jeg lakket neglene turkise idag :gjeiper: Takk for all støtte, gode tanker og klemmer!
*appifany* Skrevet 16. mars 2011 #1308 Skrevet 16. mars 2011 Jeg krysser fingrene for at operasjonen går bra! Og det gjør den og! Mammaen din skal bli bra!
liv Skrevet 16. mars 2011 #1310 Skrevet 16. mars 2011 Det er lov å få nerver og bli stressa når det er mye som skjer rundt en i tillegg til å være syk selv.
B.A. Skrevet 20. mars 2011 Forfatter #1311 Skrevet 20. mars 2011 Da drar jeg snart inn til riksen og operasjonsdagen. Har egentlig hatt en fin helg, overraskende bra med tanke på morradagen. Er mest når jeg tenker på operasjonen jeg blir helt galen. Kjenner det nå. Er så nervøs at jeg blir helt dårlig i magen. Er redd for at det skal gå galt. Men tror uansett hvordan dette går så er operasjonen det beste valget. Var enten det eller å bare gå å vente på det verste... Herregudd dette blir ille. Akkurat nå er merker jeg at det er rett før jeg begynner å grine noe helt villt, men har ikke tid til det for jeg må gjøre litt før jeg drar. Takker så kjempe masse for alle gode tanker og håper dere krysser alt for imorra med meg. Er egentlig helt overveldet over hvor søte dere alle er.
*appifany* Skrevet 20. mars 2011 #1312 Skrevet 20. mars 2011 Klart vi skal krysse fingrene i morgen! x x x x x <- *krysse fingrene på begge hendene* Gir deg en goood å håper på det beste!
Felicity Skrevet 20. mars 2011 #1313 Skrevet 20. mars 2011 Tenker MASSSSSSE på deg og mora di.... Krysser for at det går bra
B.A. Skrevet 20. mars 2011 Forfatter #1314 Skrevet 20. mars 2011 Vel fremme i hovedstaden og ikke klar for operasjonen i det hele tatt. Har hørt om alle farene og sånt og ja jeg er ikke allurat så høy i den dumme hatten nå. Sove inatt??? tror ikke det nei.
Zuma Skrevet 21. mars 2011 #1315 Skrevet 21. mars 2011 Krysser alle fingrene jeg har. Dette må gå bra
B.A. Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #1316 Skrevet 21. mars 2011 Til alle som har krysset finger og sendt gode tanker idag; Tusen takk!! Operasjonen har gått bra og alt er stabilt akkurat nå Er så utrolig letta, kjennes virkelig ut som om en enorm vekt ert løftet av meg. Har fellt noen tårer også, litt sånn at nå kunne jeg endelig slippe ut litt av de dumme følelsene jeg har gått med i lang tid. Så har nok ikke virket så glad til nå idag, men det kommer seg 1
B.A. Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #1319 Skrevet 21. mars 2011 Er fantastiskt nydeli følelse nå som det endelig er overstått ja.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå