Felicity Skrevet 25. desember 2010 #1181 Del Skrevet 25. desember 2010 God jul til deg også B.A godt og høre at du er bedre Fortsatt god jul, Klemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 25. desember 2010 Forfatter #1182 Del Skrevet 25. desember 2010 til dere jenter! Imorra kommer søsteren på middag,og da skal jeg få gi litt flere julegaver. Min aller minste nevø har nemlig ikke fått gavene sine enda. Men det er fordi jeg er såpass egoistisk at jeg vil se når han åpner gavene fra meg.... Og da blir det heldigvis ikke noe julemat. Er kjempegodt med ribbe og pinnekjøtt og fet mat, men guriland så matlei en blir. Gleder meg til deilig ørret jeg Men kjenner jeg er jelt utslitt nå om kveldene, gjør jo endel i løpet av dagen og har begynt å våkne ganske tidlig så da er jeg sinnsykt trøtt når klokka blir 9. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Inspiration* Skrevet 26. desember 2010 #1183 Del Skrevet 26. desember 2010 Innom for å gi deg en Ta godt vare på deg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 28. desember 2010 Forfatter #1184 Del Skrevet 28. desember 2010 Siste døgnet har jeg nesten sovet hele tiden. Er skikkelig trist og trøtt og tullerusk i hodet. Tror det går til et visst punkt, så virker det som om kroppen bare stopper helt opp og sier at nå skal jeg sove og sove og sove. Er fremdeles litt trøtt etter så mange timers søvn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 31. desember 2010 Forfatter #1185 Del Skrevet 31. desember 2010 Godt Nytt År Alle Sammen! Håper det nye året bringer glede og god helse til alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 31. desember 2010 #1186 Del Skrevet 31. desember 2010 Måtte det bringe masse kjekt og mye å glede seg over for oss alle sammen. Og ikke minst til deg B.A. stadig bedret helse og økende krefter! Godt Nytt År! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 31. desember 2010 #1187 Del Skrevet 31. desember 2010 Godt Nyttår B.A.!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Inspiration* Skrevet 1. januar 2011 #1188 Del Skrevet 1. januar 2011 Godt nytt år! Håper dette året blir et godt år for oss alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 3. januar 2011 #1189 Del Skrevet 3. januar 2011 Godt nyttår B.A! Hadde du en fin nyttårsfeiring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 4. januar 2011 Forfatter #1190 Del Skrevet 4. januar 2011 Godt nyttår ILWL Jeg hadde en kjempefin nyttprsfeiring. Feiret med gutten og familie det var en kjempe bra kveld. Ble nok litt god og full ja Idag har vært en drittdag! Jeg datt på isen og slo ryggen og fua, så fikk jeg mensen, så var jeg på sykehuset å tok prøver og så regnet det masse når jeg var ferdi å skulle hjem og dumme dumme dagen. Er godt å få tatt prøvene og sjekke at jeg fremdeles er kreftfri, men merker at jeg blir en irritabel klump disse dagene. Håper jeg er frisk fremdeles. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 4. januar 2011 #1191 Del Skrevet 4. januar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 5. januar 2011 #1192 Del Skrevet 5. januar 2011 Godt nyttår ILWL Jeg hadde en kjempefin nyttprsfeiring. Feiret med gutten og familie det var en kjempe bra kveld. Ble nok litt god og full ja Idag har vært en drittdag! Jeg datt på isen og slo ryggen og fua, så fikk jeg mensen, så var jeg på sykehuset å tok prøver og så regnet det masse når jeg var ferdi å skulle hjem og dumme dumme dagen. Er godt å få tatt prøvene og sjekke at jeg fremdeles er kreftfri, men merker at jeg blir en irritabel klump disse dagene. Håper jeg er frisk fremdeles. Jeg er sikker på at du fremdeles er frisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 5. januar 2011 #1193 Del Skrevet 5. januar 2011 Hvem skal du på tur med? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 5. januar 2011 #1194 Del Skrevet 5. januar 2011 Sender deg en på dritt dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 5. januar 2011 #1195 Del Skrevet 5. januar 2011 Håper dagen i dag ble bedre Når får du svar på prøvene da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #1196 Del Skrevet 5. januar 2011 Har hodepine og vondt i nakken etter at jeg fallt på isen. Håper det snart går over for jeg er lei av å ha smerter nå! Dumme is!!! Ellers er jeg ikke sånn i superform disse dagene, vondter både her og der og irritabel og alt det der. Sikkert likegreit at jeg er alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrthel Skrevet 5. januar 2011 #1197 Del Skrevet 5. januar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 5. januar 2011 #1198 Del Skrevet 5. januar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 6. januar 2011 #1199 Del Skrevet 6. januar 2011 Har hodepine og vondt i nakken etter at jeg fallt på isen. Håper det snart går over for jeg er lei av å ha smerter nå! Dumme is!!! Ellers er jeg ikke sånn i superform disse dagene, vondter både her og der og irritabel og alt det der. Sikkert likegreit at jeg er alene Ja, det skal ikke være mulig! Du må trene magemuskler så du kan holde deg stabil på isen Hvor er gutten? (har jeg gått glipp av at du har sagt det, så får du bare unnskylde ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 7. januar 2011 Forfatter #1200 Del Skrevet 7. januar 2011 Nå er det bare 2 uker igjen til jeg skal til Aberdeen med gutten! Var julegave fra han Så kommer til å feire bursdagen min i skottland! Gleder meg masse. Har heller aldri vært på ferie med gutten alene så det blir spennende å se hvordan det går. Får svar på prøvene neste uke, så er ikke kjempelenge til. Men gruer meg, selv om jeg egentlig ikke tror kreften er tilbake. Akkurat det er jo skummelt, at jeg tror jeg er frisk for hvis jeg ikke er det så er det langt ned. Men igjen så kan jeg ikke gå rundt å være redd hele tiden for at kreften er kommet tilbake, blir jo for dumt. Klemmer til dere alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå