Gå til innhold

vårt bryllup 20092009


jannamor

Anbefalte innlegg

For å si det sånn. Har ikke 5000 til den kjolen nå uansett. hehe. Så det må nok vente. Blir den solgt, var det ikke min kjole. Men den er veldig spesiel, så tviler på den blir solgt ja..

Kan jo få den sydd, så stresser ikke. Har egentlig lyst på en med korsettliv, så skal vente på 08 kolleksjonen, og prøve noen derfra først. hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For å si det sånn. Har ikke 5000 til den kjolen nå uansett. hehe. Så det må nok vente. Blir den solgt, var det ikke min kjole. Men den er veldig spesiel, så tviler på den blir solgt ja..

Kan jo få den sydd, så stresser ikke. Har egentlig lyst på en med korsettliv, så skal vente på 08 kolleksjonen, og prøve noen derfra først. hihi

Hihi. Det skal ikke være lett med disse brudekjolene! :ler:

Vi får satse på at når vi endelig står der på bryllupsdagen så føler vi oss fin og flott uansett. Tror egentlig det skal gå fint :fnise::sminkedokke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt sagt...

driver og funderer på invitasjoner nå,,, det skal bli meg et styr. Vil ikke ha et kort for å si det sånn. Kan være laget av papir, men ikke noe som ligner standard. så har tenkt på 3d kuber trekanter, ruller, stoff, tre osv...

hva skal dere ha? hørte masse panduro greier :)? men ikke helt hvordan?

tror foressten den frisyren blir kjempefin. hvilken avis? side? skal se om jeg finner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt sagt...

driver og funderer på invitasjoner nå,,, det skal bli meg et styr. Vil ikke ha et kort for å si det sånn. Kan være laget av papir, men ikke noe som ligner standard. så har tenkt på 3d kuber trekanter, ruller, stoff, tre osv...

hva skal dere ha? hørte masse panduro greier :)? men ikke helt hvordan?

tror foressten den frisyren blir kjempefin. hvilken avis? side? skal se om jeg finner

Det var i BT i går. Kulturdelen. Har tatt et bilde av bildet, så kan sende deg på PM :)

Vi skal ha et bilde av oss i svart/hvitt på forsiden med kalkerpapir (eller hva det heter) over for en litt drømmende effekt. På dette er det trykket navnene våre og et ornamenthjerte slik dette ligger over bildet. På venster kant er det en "innbinding" med lysblått papir og i overgangen mellom denne og bildet har vi festet en remse med sånne Rhinestonestickers.

Når gjestene blar opp vil de først komme til en helt blå side der det står Kjære ..... og et ornament i sølv. Så må de bla en side til for å komme til selve teksten. Der skal vi ha et hvitt ark med svart skrift og blå blomsterornament som går langs siden. I selve blomsten fester vi litt *bling*

Er litt Jugendstilinspirert siden vi skal ha bryllupet midt i Ålesund sentrum. Skriften er en Jugendstilfont og ornamentene har mye som minner om Jugendstil i seg. Tror det blir ganske fint hvis vi får til bildet slik jeg ser for meg :) Skal selfølgelig få se når vi har klart et eksemplar :jepp:

Morsomt å lage invitasjoner synes jeg. Endelig en del av planleggingen Kjære kan involvere seg litt i også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.

Nydelig side du har. Kan jeg betale din kjære til å lage design til min side også. Har planer om å kjøpe.

Hadde ikke du det bildet av kake i et av disse engelske magasinene? Mener det var en "mørk" side.

Ser ikke noe problem i en champagnefarget kjole jeg... ;-)

Kos deg i tiden fremover.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor har du forresten ikke link til dagboken din i signaturen???

Bare lurer

me dont know, men fikk en klage på at den er for stor, eller var eller var det tull. Ja noe sånt så ligger litt lavt.

kan legge inn en link til dagboka.

men da er den ikke hvit. Har egentlig lyst på hvit, eller hvitere i hvertfall. Så du bildene? Hva synes du?

Om bt kan lage side til deg? Ja det kan han sikkert. Hva tenkte du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke du fra Bergen da? Hvorfor Ålesund?

Jeg bor i Bergen, men er født og oppvokst i Ålesund, så det er det som er skikkelig hjemme. Dessuten bor mesteparten av familien der, så det er ganske praktisk. Her i Bergen ville nesten alle gjestene bli tilreisende siden hverken jeg eller Kjære er herfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

hei og hopp!!

å dere er gode

KJEMPEGODJUL TIL DERE OG

Ting går litt treigt med bryllupsfroberedelsene for tiden. Det har flyttet inn en liten huleboer i magen sjø. Den tar liksom vekk oppmerksonheten av en eller annen grunn hehehe

Men det er veldig kos. Bryllupet blir som planlagt. Men planleggingen blir litt utsatt

stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Bare en liten snarvisitt innom for å ønske deg et godt nytt år! Blir nok et spennende år! :juhu: Gratulerer så mye med baby i magen!!! :babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...