Gå til innhold

vårt bryllup 20092009


jannamor

Anbefalte innlegg

him him. BT som fikset det (min forlovede) Laget et galleri med slide show innstilling. linken kommer til starten på den dev, trykk inn antall sekunder pr bilde (feks 3) og trykk på go eller ok eller lignende midt på boksen som er lag der...

?

hva får dere opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aha! Da skjønte jeg :eeeh:

Fine blomster! Ser ut som vi har lik smak der! :jepp: Ganske likt mye av de bildene jeg har lagret på datan her. Personlig er jeg veldig glad i Hortensia. Jeg vil gjerne ha en enkel rund bukett med blå hortensia, hvite eller blå orkider og litt "glitter." Så ei som hadde en enkelt hortensiabukett på hotellet der jeg jobber i fjor sommer, og jeg falt pladask. Den var bare SÅ fin, og ganske annerledes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha! Da skjønte jeg :eeeh:

Fine blomster! Ser ut som vi har lik smak der! :jepp: Ganske likt mye av de bildene jeg har lagret på datan her. Personlig er jeg veldig glad i Hortensia. Jeg vil gjerne ha en enkel rund bukett med blå hortensia, hvite eller blå orkider og litt "glitter." Så ei som hadde en enkelt hortensiabukett på hotellet der jeg jobber i fjor sommer, og jeg falt pladask. Den var bare SÅ fin, og ganske annerledes.

jepp hortensia er fint. Dessuten fyller det mye og er ganske billig, så man trenger ikke så mye. Det er pappa og var farfars favorittblomst. så det er og tenkt for å hedre de.

Jeg er mer på den grønne med litt rosa i , sånn som bildene viser.

vi har tenkt rosa, orange, grønn og brun som farger, så ja. derfor passer det godt

Hørt om bladet the bride and bloom? de har vanvittig mye fine blomster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vi har tenkt rosa, orange, grønn og brun som farger, så ja. derfor passer det godt

Ah! Nice! :hjerter_rundt: Har også vært litt i tvil om jeg kunne tenke meg en rosa bukett. Synes det er utrolig lekkert! Blått er på en måte veldig meg, og jeg kler bedre blåtoner synes jeg, så for meg blir det sannsynligvis det. Kanskje lurt å ta en tur innom en blomsterhandler og snakke litt med dem? Kjekt med folk som har peiling...

Hørt om bladet the bride and bloom? de har vanvittig mye fine blomster.

Ikke hørt om. Er det et blad eller nettside? Inspirasjon liker vi! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah! Nice! :hjerter_rundt: Har også vært litt i tvil om jeg kunne tenke meg en rosa bukett. Synes det er utrolig lekkert! Blått er på en måte veldig meg, og jeg kler bedre blåtoner synes jeg, så for meg blir det sannsynligvis det. Kanskje lurt å ta en tur innom en blomsterhandler og snakke litt med dem? Kjekt med folk som har peiling...

Ikke hørt om. Er det et blad eller nettside? Inspirasjon liker vi! :tommelsmil:

Det er et magasin ja. får kjøpt det på narvesen. de har jo inernettside og www.thebrideandbloom.com mulig du finner mye der. i hvertfall hvis du vil ha blått, de har kjempemange nydelige blå buketter, får kjempelyst på blått selv, men ser ut som en grønnsprengthvalross hvir jeg får blått i nærheten, så det er ikke så bra for meg desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et magasin ja. får kjøpt det på narvesen. de har jo inernettside og www.thebrideandbloom.com mulig du finner mye der.

Notere notere

...men ser ut som en grønnsprengthvalross hvir jeg får blått i nærheten, så det er ikke så bra for meg desverre.

Knis. Herlig bilde :tommelopp:

Endret av Anea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Notere notere

Knis. Herlig bilde :tommelopp:

Her er noen av mine favoritter: En del blått da, men farger kan jo bytter ut :jepp:

sukk vi har lik smak ja. likte den lange i rosa og orange, den som var på et teppe liksom. ja likte egetnlig alle. men jeg liker jo ikke blått så godt (som du har skjønt) så blir mer trekt mot andre farger, men formene er nydelige

Endret av jannamor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble visst galleriet slettet, Jeg skal ta bilder selv, og bilder jeg har copyright på, som jeg skal legge ut, men det tar litt tid. Det var egentlig veldig kjipt for brukte vanvittig mye tid for å få til det galleriet,

kan ramse opp blomstene jeg liker så kan dere ta bildesøk på google

Hortensia (grønn med rosa på)

Gardenia

Snowberries

Monkey tail

Lady slipper orchids

Cymbidium orchids

Gloriosa lillies

Brazilia berries

Stephanotis

Peon

Fargene skal være (slik det ser ut nå) Rosa, orange, grønn og brun med innslag av hvitt (den nyansen som er på kjolen)

Men alle fargene skal ha høst over seg, så jeg vil ha ganske klare og sterke farger men alikevel ikke cerice, eller fusia eller i den retningen. Mere jord og natur over alle fargene, himla vanskelig og forklare, men ja klar jord rosa?? hehehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Juhu

Måtte bare inn og si hei og gratulerer med dagbok. Skal bli koselig å følge deg fremover.

Klem til dere begge.

hei snuppisøstis. fin dagbok hva???? skjer med deg a? ordna det med pappa, astrid henter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når er man egentlig bridezilla??? det lurer jeg virkelig på, hvem kan kategorisere en annen som det? Hva er kriteriene? Leksikon noen? Jeg synes mange bruder blir kalt bridezilla helt uten grunn.

Man er da virkellig ikke bridezilla bare fordi man er opptatt av hvilken nyanse rosa, man har på blomstene?

Er man? hva synes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok. nå har jeg fiksa bilder av to kjoler jeg har prøvd. Det er egentlig den champange fargede som er aktuell. Da skal den syes ned over brytet slik at den får en sånn hjerte utrigning..., og den må syes litt ut og. har litt vel store pupper for den slik det er nå. Så det tyter litt opp hehehehe, men ja

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?aut...w&album=233

trykk inn 3 sekunder e,l og så start slide show...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det dumt og ha champange farget kjole? Er likeosm den eneste gangen man har sjansen til å bruke hvit kjole. Jeg synes den chmp, fargede er så fin. Men redd jeg skal angre hvis jeg kjøper den nå.... så lenge før bryllupet.... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg jobbet masse med bilder, taa bilder selv ogordnet og styret. i 4 kategorier. Bryllups kjoler, bryllups blomster, bryllups inspirasjon og bryllups kaker

mmm deilig og bli inspirert.

skal prøve og legge ut litt bilder her også, men det tror jeg blir imorra hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og gratulerer med forlovelse! Det höres ut som et morsomt opplegg dere planlegger. Jeg lurer litt på hvordan dere skal få det så billig når dere skal ha mat til 80 - 100 stk og liveband to kvelder? Jeg tar gjerne i mot tips! ;)

Angående gjesteliste synes jeg dere kan droppe å invitere de dere ikke har kontakt med og som ikke inviterer dere til byllup, konfirmasjon etc.

Champagnefarget kjole er ikke dumt. Var ikke noe saerlig tvil om at den du har prövd var en brudekjole da! :ler: Lekker var den! Dessuten er det da ikke eneste muligheten en har til å gå i hvit kjole (muligens eneste muligheten en har til å gå i hvit kjole med underskjört og slep men... :fnise: ). Jeg synes kanskje det er litt tidlig for deg å kjópe kjole, men det finner du vel ut av selv. :)

Blomstene til Anea var kjempefine! Ble inspirert til å bruke hortensia! Peoner tror jeg forresten er vanskelig å få tak i i september. :( Har sjekket for august og da er det visst allerede for sent. Jeg synes ikke det er bridezilla å tenke på farger og blomster, men det er bridezilla å alltid snakke om dette og å bli sur når de rundt ikke er like engasjerte i temaet.

Ha en fin kveld!

Endret av Amadea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk takk. så koselig du stakk innom. Koseligere og skrive når noen leser.

Jeg tenker og at det er for tidlig, derfor jeg ikke har kjøpt den. Men er jo redd for at den er kjolen om du skjønner. Den er og veldig spesiell så om jeg kjøper den og ikke bruker den er den vanskelig og selge videre. Men jeg kan jo bruke den på ball eller kostymeball e,l da. Den koster bare 5000 så den er ikke så dyr heller.

Ja de blomstene er nydelige, mye av de samme blomstene som jeg la ut, men de ble fjernet. har ordnet nye nå, men det er så mye jobb å legge de ut så giddeer ikke å legge de ut før i morra. Du får stikke innom og se. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...