Gjest Ada Blûe Skrevet 16. april 2008 #221 Del Skrevet 16. april 2008 Grunnet travel dag har jus erstattet noen frukt/grønt- måltider i dag. Jeg har dog spist rikelig med flere typer grønnsaker i middagen (sursøt gryte). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fun Light Skrevet 16. april 2008 #222 Del Skrevet 16. april 2008 Jeg har spist ett eple, og ellers forsynt meg grådig av et fat med vannmelon i biter og friske jordbær! En smak av sommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frosk Skrevet 17. april 2008 #223 Del Skrevet 17. april 2008 Granateplejuice og appelsinjuice, 2 gulrøtter, mais, grønn salat, et eple, røde druer, en grapefrukt, masse cherrytomater (sikkert 15 stykker! De var goooode!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk Åberg Skrevet 17. april 2008 #224 Del Skrevet 17. april 2008 Jeg har spist 2 små epler, 1 appelsin og 1 gulrot som mellommåltid. Men jeg har faktisk glemt å spise middag. Jeg tror egentlig jeg bør gå og gjøre det i stedet for å sitte her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 17. april 2008 #225 Del Skrevet 17. april 2008 Kirsebær yoghurt 1 grapefrukt 3 pærer Salat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mm Skrevet 17. april 2008 #226 Del Skrevet 17. april 2008 3 epler 1 og 1/2 banan en pose minigulrøtter litt salat en bit melon en bit annanas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frosk Skrevet 24. april 2008 #227 Del Skrevet 24. april 2008 I går: ca 1 løk (+gressløk & hvitløk), ørten cherrytomater, grønn salat, 2 gulrøtter, eple, nypresset appelsin- og grapefruktjuice, røde druer... Til nå i dag: ca 1/4 cantaloupemelon, nypresset appelsin- og grapefruktjuice... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rugrat Skrevet 24. april 2008 #228 Del Skrevet 24. april 2008 1 banan samt at jeg har delt et fat med appelsiner og epler med mine kollegaer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 24. april 2008 #229 Del Skrevet 24. april 2008 Banan og rød paprika Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk Åberg Skrevet 24. april 2008 #230 Del Skrevet 24. april 2008 Til lunsj: fire små tomater på brødskiva, etterfulgt av en håndfull grønne druer og en appelsin. Når jeg kommer hjem har jeg lyst på en liten fruktsalat av en halv appelsin, en halv grapefrukt og noen røde druer. I middagen vil jeg tro det blir en løk, en halv squash og et par tomater. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 24. april 2008 #231 Del Skrevet 24. april 2008 Tre forskjellige salattyper, agurk, rød paprika, mais og ananas, i kyllingsalat. Tenker det blir et eple også før jeg tar kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2008 #232 Del Skrevet 24. april 2008 En appelsin, purre, stangselleri og bønner i middagen, rødkål-råkost... Føler at jeg spiser sunt, men kanskje ikke riktige mengder bestandig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pia Sava Skrevet 25. april 2008 #233 Del Skrevet 25. april 2008 Så langt: Litt rød paprika En banan Noen druer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 25. april 2008 #234 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Så langt en banan, men når eg kommer hjem ligger det grønne druer og en sånn slags melon som ikke er en vannmelon eller en honningmelon i kjøleskapet å venter på meg vet ikke hva den heter jeg Så blir det vel noe slags grønt til middagen også Endret 25. april 2008 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 11. juli 2008 #235 Del Skrevet 11. juli 2008 Så langt i dag har jeg spist: Et grønt eple. En banan. Tre skiver med Cantaloupe melon. En håndfull med grønne druer. I tilllegg har jeg drukket et glass med appelsinjuice. Hilsen The Kitten :banantroll: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 9. august 2008 #236 Del Skrevet 9. august 2008 I går (lørdag) spiste jeg: Eple Banan Pære Druer Appelsinjuice Potet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navnløs Skrevet 10. august 2008 #237 Del Skrevet 10. august 2008 1 fersken Salat med div. (vårløk, paprika, tomat, agurk, mais ++) Spinat + løk (Greske terter med spinat/feta fyll) 1 eple Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 1. september 2008 #238 Del Skrevet 1. september 2008 idag har jeg spist en pure av gulrot og ingefær, to bananer, tomat, rødløk, eplejuice, en halv sitron pluss agurk på brødskiven *dytte tråd opp* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frosk Skrevet 21. oktober 2008 #239 Del Skrevet 21. oktober 2008 Inspirert av denne artikkelen i Dagbladet (20 supersunne matvarer som "forlenger livet", alle vegetabilske selvsagt ) henter jeg denne tråden fram igjen.. I dag har jeg spist: eple, banan, kiwi, røde druer, rødløk, gul løk, hvitløk, appelsinjuice, cherrytomater, sukkererter, brokkoli, gulrot, paprika... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gl@mB@be Skrevet 21. oktober 2008 #240 Del Skrevet 21. oktober 2008 Potet, brokkoli og babymais her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå