Gå til innhold

Slanke tabletter


Gjest Sarah_Y

Anbefalte innlegg

Acomplia er suspendert fra det europeiske markedet nå. Det skal ikke skrives ut nye resepter av leger, og apotek skal ikke levere ut medisinen lengre.

HÆ??Why??Da må jeg jo beg å ete sunnt,grr.ha ha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Acomplia er suspendert fra det europeiske markedet nå. Det skal ikke skrives ut nye resepter av leger, og apotek skal ikke levere ut medisinen lengre.

Heia.må bare si du tok feil der for jeg fikk ny resept i går ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd Reductil, som man får på resept av legen, men disse hadde 0 effekt på meg, dessverre.. Men har klart å gå ned 7 kg på 5 uker ved å spise sunnere!=D *Stolt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia.må bare si du tok feil der for jeg fikk ny resept i går ;-))

Vel, jeg tar ikke feil. Dette forteller vel egentlig mer om legen din, og deg for den del. Du har jo selv sagt at du faktisk ikke har så mange kilo for mye, at du ikke gidder å endre på kostholdet og at det er din egen feil at du har blitt overvektig fordi du bare har spist drittmat.

Gikk det helt greit å få ut pillene på apoteket også?

Se

denne linken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg tar ikke feil. Dette forteller vel egentlig mer om legen din, og deg for den del. Du har jo selv sagt at du faktisk ikke har så mange kilo for mye, at du ikke gidder å endre på kostholdet og at det er din egen feil at du har blitt overvektig fordi du bare har spist drittmat.

Gikk det helt greit å få ut pillene på apoteket også?

Se

denne linken.

Har ikke henta de enda..men står jo bare at de anbefaler??Legen min kan jo ikke gi ut noe som jeg ikke kan få vil jeg tro..Ja,og kjempe ja ,elsker drittmat er jo bare grisgodt og nei er ikke feit men kan gå ned noen få kilo ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste du brevet til lege og apotek?

Sitat fra brevet:

Leger skal ikke skrive ut eller fornye resepter på Acomplia

Resepter på Acomplia skal ikke ekspederes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leste du brevet til lege og apotek?

Sitat fra brevet:

Leger skal ikke skrive ut eller fornye resepter på Acomplia

Resepter på Acomplia skal ikke ekspederes.

Nei det gjorde jeg ikke. Men da får jeg gå over på Reductil,hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Gjest_juli_*

:popcorn: Hei på dere alle håpefulle nyttårsslankende jenter!!!

Jeg har nå lest endel innlegg på denne nettsiden. Jeg kan bare tilegge fakta av egne erfaringer. Har selv slitt med 15 ekstra kg etter fødsel og har stått på hodet for å bli kvitt de;

* Reductil; Prøvd ut tre ganger over perioder på et halvt år. I tilegg har jeg syklet og spist normalt. Ingen reduksjon av vekt. Vær også obs på at Reductil også er ett medikament som er brukt som antidepressiva. Sultfølelsen uteblir de første to dagene så er den tilbake igjen. Kan også oppleve ubehag som følger av heftig svimmelhet, har gått i kne ganger to.

*Xenical; Må bare si at det er kjedelig å sitte på do med rennerau hver gang en har inntatt mat med fett, ikke ta tablettene dersom du skal på julebord. Ett vanlig kosthold inneholder ikke mye fett. Så de 30% som denne tabletten sørger for kommer ut med avføringer er egentlig forsvinnende lite. KUTT UT SJOKOLADE, SMÅGODT, KAKER OG KJEKS!! Det er det som stort sett gjør at en legger på seg. I tilegg til fastfood.

*30 dager og phase 2 samtidig. Enten hadde jeg en periode med mer aktivitet enn vanlig eller så virket faktisk disse tablettene. Minus fire kg på litt over en mnd.

*Ulovlige slankepiller. Jada har vært der og- Bruk dem ALDRI. Det kan skade deg for livet.

*Grete Rohde; Konge diett. Gikk ned masse med riktig kosrhold og mosjon;)

*Utover dette.....NOKA dietten. Trasig smak så minus gjennomført.

Videre lykke til alle sammen. Spis rett, drit i karbohydrater så er du der. Ikke dumt å bevege seg selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Har prøvd CLA i 1 mnd uten noe som helst effekt.

Nå holder jeg på med Reduvekt, 2 uker har jeg testet det, og føler jeg har mer energi. 2kg vekttap. Ikke all verden kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...