Gå til innhold

Slanke tabletter


Gjest Sarah_Y

Anbefalte innlegg

I dag leste jeg om "optunia forte" tabletter som sies å kunne ta av mellom 8 og 12 kg(!) i måneden!!

Høres jo utrolig ut!!

De skal ta opp fettet før du fordøyer det,sånn at det bare forsvinner med avføringen.

Hva tror dere?

Jeg har spist Opuntia katus lenge, men jeg gjør det hodvedsaklig for å få magen til å fungere bedre. Jeg har ikke gått ned noe, men du flyr mere på do da. Opunita kan man kjøpe på Pharmax.no i stedet for hos Naturhuset. Det koster "bare" 249 der mens hos Naturhuset koster det 435kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Ariadne_*
Jeg har til dags dato aldri hatt noen som har virket, men jeg kan ramse opp det som ikke virker, som jeg svelgte unna i en periode der jeg var villig til å gjøre alt (unntatt å trene) for å gå ned i vekt.

- Forbrenningstabletter (med mindre "vondt i magen" er godkjent effekt)

- Krom

- Eplesidereddik

- CLA (når jeg i tillegg fant ut det var transfett, kuttet jeg fort ut)

Svarte! Er CLA transfett? Jeg har brukt CLA en stund nå, og synes det funker kjempefint, spesielt til å holde vekta. Men skjønner jo at jeg må slutte med det nå, transfett er jo skikkelig ille greier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg tar cetirizin for pollenallergi... de er ganske slanke, ca 1-2 millimeter faktisk!

åååå, du mente slanketabletter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk ned 17 kg på 14 dager, jeg brukte Cuur, de funket ekstremt bra på meg:) Nå er det Optunia Forte som gjelder her, de tar ikke bare opp fettet man spiser, det trekker ut fettet du har i kroppen også, det "smelter" vekk.

Lykke til!

Hva skjer i forhold til de fettløselige vitaminene som også skylles ut av kroppen - og de essensielle fettsyrene som du faktisk trenger? Tenkt på det?

merket det også på klærne og tørr nå endelig gå på vekta igjen siden jeg ser den går nedover ikke oppover som før.. trener heller ikke.. så det binder virkelig fettet du spiser og skyller det ut igjen.. har egentlig aldri hatt tro på slike produkter, men ville bare prøve for morro skyld siden jeg alltid har fått høre at jeg er så negativ til slike slankepiller... og jeg er glad i sjokolade! litt for glad!

så nå som jeg ser det fungerer, skal også moren min gå til innkjøp av det!

man må jo også ta utgangspunkt i hvor mye man veier også da.. jeg skal ikke bli kvitt mer enn 5-6 kg.. så for de som har mer å gå på går nok ned mer også..

morro å endelig kunne anbefale et slankeprodukt som faktisk fungerer! men har hørt at noen har det ikke fungert på, og andre det gjør det.. så det er nok veldig individuelt..

Du gjør ingen ting med livsstilen eller kostholdet ditt, men knasker piller til vekten er på plass? Hva skjer når du slutter med pillene da? Rett opp igjen, og gjerne med et par kilo ekstra?

Endret av Furstina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått Acomplia av legen min.. blir spennende å se om det virker... kosta 600 kr... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Jeg har siden januar slanket meg 28 kilo. De siste månedene har jeg brukt Bio-T piller, ikke fordi jeg tror de kan utrette mirakler, men fordi de (for meg iallfall) demper sult og søtsug. I tillegg er dette piller som skal hjelpe til å "omdanne fett til muskler i forbindelse med mosjon" :) (Jeg har selvfølgelig lagt om kostholdet så til de grader og trent veldig mye, jeg har ikke bare stappet i meg mystiske piller). Så ikke forvent annet av piller, enn at de skal hjelpe deg litt mens du selv gjør arbeidet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Legg om kosten og beveg deg mer, tar du ikke av deg da, har du nådd ideal-vekta di, ikke mer å si om det, dessverre.

Det finnes ikke en eneste kur som holder av slanketabletter eller babymat, i tillegg til at du ødelegger kroppen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke noen slanketabletter fungerer.. kun de som er dokumenterte bevis på... det er bare å kaste penga ut av vinduet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Raptuza

Las i et helseblad på jobben at 3 koppar grøn te om dagen aukar forbrenninga. Berre synd grøn te smakar så vondt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som flere over her trodde jeg denne tråden omhandlet tabletter som var slanke. *Skuffa*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raptuza

No som eg er ferdig med 30 days x 2, har eg gått til innkjøp av Bio-T. Det er kolestrolfritt CLA med grøn te. Har tru på dette produktet. For mange år sidan når eg gjekk på et slankekurs, fortalte kursledaren at eg hadde gått relativt rask ned i fettprosent. Då gjekk eg på CLA, trimma og åt sunt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Heia! for det første er ikke Reductil blitt ulovlig men jeg har prøvd både den og xenical men ingen av delene funka.men så fikk jeg sett ett 3 middel legen hadde fått Acomplia noe lingnene Reductil men legen mente det var bedre og det skal jg si har spist akkurat som vanlig og gått ned 9 kg på 4 uker! så anbefaler denne om de har missa på de andre.lykk til.

Hei

Ble inspirert av innlegget ditt. Har bestilt time hos legen nå for å høre om jeg kan få resept på Acomplia. Jeg er litt redd for at BMI'en min ikke er høy nok, men jeg veier ca 15-18 kg over trivsels vekt. Håper ikke jeg må bli ennå større for å få hjelp. Synes du det var vanskelig å få resepten?

Jeg må nesten nevne at jeg spiser egentlig ganske sunnt og går tur minst fire ganger i uka (1,5 times hurtig turer) Men jeg kryper bare opp i vekt. Har sjekket stoffskifte, det er lavt, men normalt. Kjipt å ha det slik.

Håper veldig på denne Acomplia.

Har prøvd Opunta Forte, fungerte overhode ikke på meg. Tror man må spise mye fett for at det skal ha noen effekt. 500kr ut av vinnduet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest ~Fantabulous_kitten~

Heisann!

Vet dette er en litt gammel tråd, men ettersom det er nevnt flere ganger at man må bevege seg også, ikke bare ty til piller: jeg vil presisere at det er ikke alle av oss som har alternativet at det bare er å gå ut og jogge en tur. Noen av oss har begrensninger, iallefall jeg. Jeg kvalifiserer likevel ikke til "slankehjelp" hos legen, må bare prøve å holde vekten selv. Og om man nesten ikke kan bevege seg, er det jo fristende å prøve slankemidler for å holde vekten stabil. Eventuelt om situasjonen har fått en til å legge på seg over trivselvekten, og man vil tilbake der man en gang var.

Så alle kan ikke bare "legge om kostholdet og trene".... :o( Er ikke så enkelt. Følte bare at det måtte bli sagt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Ble inspirert av innlegget ditt. Har bestilt time hos legen nå for å høre om jeg kan få resept på Acomplia. Jeg er litt redd for at BMI'en min ikke er høy nok, men jeg veier ca 15-18 kg over trivsels vekt. Håper ikke jeg må bli ennå større for å få hjelp. Synes du det var vanskelig å få resepten?

Jeg må nesten nevne at jeg spiser egentlig ganske sunnt og går tur minst fire ganger i uka (1,5 times hurtig turer) Men jeg kryper bare opp i vekt. Har sjekket stoffskifte, det er lavt, men normalt. Kjipt å ha det slik.

Håper veldig på denne Acomplia.

Har prøvd Opunta Forte, fungerte overhode ikke på meg. Tror man må spise mye fett for at det skal ha noen effekt. 500kr ut av vinnduet.

Heia,må ha oversett innlegget ditt for svarer jo alltid.Nei,jeg veier kansje 10 kg formye og får uten problemer.Men hvordan gikk det med deg,fikk du?? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia,må ha oversett innlegget ditt for svarer jo alltid.Nei,jeg veier kansje 10 kg formye og får uten problemer.Men hvordan gikk det med deg,fikk du?? ;-)

Acomplia er suspendert fra det europeiske markedet nå. Det skal ikke skrives ut nye resepter av leger, og apotek skal ikke levere ut medisinen lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...