Gå til innhold

Slanke tabletter


Gjest Sarah_Y

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Kristin_

Jeg har til dags dato aldri hatt noen som har virket, men jeg kan ramse opp det som ikke virker, som jeg svelgte unna i en periode der jeg var villig til å gjøre alt (unntatt å trene) for å gå ned i vekt.

- Forbrenningstabletter (med mindre "vondt i magen" er godkjent effekt)

- Krom

- Eplesidereddik

- CLA (når jeg i tillegg fant ut det var transfett, kuttet jeg fort ut)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sarah_Y
Jeg har til dags dato aldri hatt noen som har virket, men jeg kan ramse opp det som ikke virker, som jeg svelgte unna i en periode der jeg var villig til å gjøre alt (unntatt å trene) for å gå ned i vekt.

- Forbrenningstabletter (med mindre "vondt i magen" er godkjent effekt)

- Krom

- Eplesidereddik

- CLA (når jeg i tillegg fant ut det var transfett, kuttet jeg fort ut)

Tusen takk for svar. :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har god erfaring med vanlige vitamintabletter, Omega-3 og særlig jerntilskudd. Jeg manglet jern, og var slapp og uopplagt, signaler jeg tolket som sult. Fikk mye mer energi og følgelig mindre matlyst da jeg tok tilskudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Veronica Mars
Jeg har til dags dato aldri hatt noen som har virket, men jeg kan ramse opp det som ikke virker, som jeg svelgte unna i en periode der jeg var villig til å gjøre alt (unntatt å trene) for å gå ned i vekt.

- Forbrenningstabletter (med mindre "vondt i magen" er godkjent effekt)

- Krom

- Eplesidereddik

- CLA (når jeg i tillegg fant ut det var transfett, kuttet jeg fort ut)

Jeg prøvde også krom og CLA da jeg tenkte likedan, var villig til alt unntatt å trene, og sier meg enig i at det ikke virker. Noe annet har jeg heldigvis ikke sløst bort penger på. Visste forøvrig ikke at CLA var transfett. :hakeslepp:

Men nå har jeg fremdeles litt lyst til å prøve Phase 2 (karboblokkere) da. :sjenert: Selv om jeg vet at det eneste som virker er trening og å spise sunt, så er det ikke alltid jeg har lyst. Vi tenker vel alle på at det hadde vært fint med en "magisk" pille av og til.

O.T. så vil jeg rose Kristin_ for at du er en inspirasjon. Synes du har vært kjempeflink, og kommer alltid med gode råd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg driver med Phase 2 nå. Jeg tror ikke på magiske piller, man må jo være flink i tillegg. Men om man får drahjelp, så hjelper det også på motivasjonen.

I tillegg har jeg brukbar erfaring med Spirolina/Spirosan, en slags energi-pille det også, naturprodukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Veronica Mars
Jeg driver med Phase 2 nå. Jeg tror ikke på magiske piller, man må jo være flink i tillegg. Men om man får drahjelp, så hjelper det også på motivasjonen.

I tillegg har jeg brukbar erfaring med Spirolina/Spirosan, en slags energi-pille det også, naturprodukt.

Så lenge man ikke bare tar piller alene, kan de vel kanskje hjelpe på ja. Det jeg har prøvd har ikke gjort noen forskjell til eller fra uansett, så jeg har vel mistet litt troen.

Synes du Phase 2 hjelper da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du Phase 2 hjelper da?

Jeg syntes det hjalp litt tidligere i høst, da var jeg i tillegg flink med kost og trening. Så skled det litt ut da jeg var på høstferie :sjenert: , men nå er jeg i gang igjen, så får vi se. Skal gi tilbakemelding. Andre på forumet her sier jo at Phase 2 er bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag leste jeg om "optunia forte" tabletter som sies å kunne ta av mellom 8 og 12 kg(!) i måneden!!

Høres jo utrolig ut!!

De skal ta opp fettet før du fordøyer det,sånn at det bare forsvinner med avføringen.

Hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristin_

Den eneste måten du kan gå ned så mye så fort er om du blir dehydrert og tærer på muskler. Man kan ikke gå ned så mye pr mnd uten at det blir farlig. Dessuten kommer risikoen for mangel på fettløselige vitaminer som kroppen ikke kan ta opp om du ikke får i deg fett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag leste jeg om "optunia forte" tabletter som sies å kunne ta av mellom 8 og 12 kg(!) i måneden!!

Høres jo utrolig ut!!

De skal ta opp fettet før du fordøyer det,sånn at det bare forsvinner med avføringen.

Hva tror dere?

Som Kristin nettopp skrev; du trenger fett for å ta opp de fettløselige vitaminene.

Man skal ikke blokkere verken fett eller karbohydrater - kroppen trenger begge deler!

Ville du puttet sukkervann på bensintanken din? Ikke?

Lær deg om kosthold, spis det du trenger og i riktige mengder og beveg kroppen daglig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vist man sliter skikkelig med overvekt kan man få medisiner fra legen. Vet deter 2 forskjellige, men husker bare navnet på den ene; Reductil. Det andre preparatet har som funksjon å hindre tarmen i å ta opp fett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_Moa_*

Jeg gikk ned 17 kg på 14 dager, jeg brukte Cuur, de funket ekstremt bra på meg:) Nå er det Optunia Forte som gjelder her, de tar ikke bare opp fettet man spiser, det trekker ut fettet du har i kroppen også, det "smelter" vekk.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk ned 17 kg på 14 dager, jeg brukte Cuur, de funket ekstremt bra på meg:)

17 kg på 2 uker? Da måtte du hatt sinnsykt mye vann i kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Reductil, som jeg har fått utskrevet av legen.

Reducil blir kun skrevet ut til personer med BMI på over 31%,jeg for min del er kjempe fornøyd!! Vet ikke hvorfor jeg ikke har fått dette her før!

Jeg veide 105.5kilo når jeg begynte den 24.November 07 og veier )5 kilo nå! Det skal sies at man kan ikke sitte på roma å vente på at man skal bli tynn! jeg har trenet ved siden, men ikke noe skrekkelig mye!

Det Reductil gjør er at den blokker sult senteret, slik at man ikke blir sulten =)jeg hadde et stort problem med mat, og etter middag forsatte jeg gjerne å spise bare fordi jeg syntes det var godt.Man mister også Godis suget, noe som har hjulpet meg ekstremt!

Jeg skal gå på tablettene i 1 år, grunnen er at innen så lang tid så har magesekken min vendt seg til at jeg blir mye fortere mett enn det jeg gjorde før jeg begynte=)

Selv føler jeg også at jeg har mere energi,selvom matinntaket er mye mindre.

Jeg spiser akkuratt det jeg vil,bare at mengdene er veldig mye mindre en vanligvis. Om det er noen som sliter med vekten her, vil jeg anbefale å snakke med legen, jeg har bare posetive ting å si om Reductil i allefall,og kjenner også en del andre med posetiv erfarling :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...