Gå til innhold

Slanke tabletter


Gjest Sarah_Y

Anbefalte innlegg

Gjest Bolledeig
Jeg gikk ned 17 kg på 14 dager, jeg brukte Cuur, de funket ekstremt bra på meg:) Nå er det Optunia Forte som gjelder her, de tar ikke bare opp fettet man spiser, det trekker ut fettet du har i kroppen også, det "smelter" vekk.

Lykke til!

Hahahahahahahaha!!!!!!

Det er nesten så jeg skulle ønske at slike tråder ble stengt etter 6 mnd eller noe sånn at man slapp at disse ble bumpet av gjesteselgere og andre troll! Men for all del, om folk er dumme nok til å tro på det, så har man kanskje bedt om det selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Veldig få slankeprodukter som faktisk fungerer...

Det dere burde vurdere er å sette opp en skikkelig diett...

Det er kostholdet som har 80% å si...!

Selvfølgelig kan man gå til legen å få preparter som nevnt tidligere eller T3/T4.

Dette er da ulovlige preparater i Norge med mindre man får de utskrevet på respept fra legen.

Begynn å gå om kveldene og sett opp en spiseplan... (Lite carbs og feil fett)

Skal jeg nevne kosttilskudd som burde benyttes: Omega 3-6-9 kappsler.. Ta en til frokost og en til middag...

Dette er da de riktige fettsyrene kroppen trenger... I tillegg kan dere spise mye frukt!

Håper dette sa dere noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Gjest_dolly_*

jeg begynte på opuntia forte for et par uker siden og det er det første slankeproduktet som har fungert på meg. jeg vet ikke eksakt hvor mange kg jeg har gått ned siden jeg ikke veide meg før for noen dager siden.. brått så gikk jeg ned en halv kg på 3 dager.. og jeg har gjort ingenting.. og da mener jeg intening for å gå ned i vekt.. heller derimot, siden det har vært helg og spist mye sjokolade som inneholder endel fett.. jeg trodde ikke mine øyne!!

grunn for at jeg først turte å bevege meg på vekta var fordi jeg fikk spørsmål på om jeg hadde gått ned i vekt!

så det funker! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_dolly_*

merket det også på klærne og tørr nå endelig gå på vekta igjen siden jeg ser den går nedover ikke oppover som før.. trener heller ikke.. så det binder virkelig fettet du spiser og skyller det ut igjen.. har egentlig aldri hatt tro på slike produkter, men ville bare prøve for morro skyld siden jeg alltid har fått høre at jeg er så negativ til slike slankepiller... og jeg er glad i sjokolade! litt for glad!

så nå som jeg ser det fungerer, skal også moren min gå til innkjøp av det!

man må jo også ta utgangspunkt i hvor mye man veier også da.. jeg skal ikke bli kvitt mer enn 5-6 kg.. så for de som har mer å gå på går nok ned mer også..

morro å endelig kunne anbefale et slankeprodukt som faktisk fungerer! men har hørt at noen har det ikke fungert på, og andre det gjør det.. så det er nok veldig individuelt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Binta

Jeg prøvde Reducil for noen år siden (fikk tak i det via en korrupt lege..) Jeg veier ca 63 kg og er 175 høy, så er helt normal vektig. Merket ingen forskjell, spiste like mye som før. Eneste jeg merket var at jeg ikke var like flink til å drikke vann som ellers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes kosttilskudd med dokumentert effekt på fettforbrenning, som er fullt lovlig. Ett av de mest effektive er grønn te ekstrakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

jeg fikk også reductil av legen min som jeg brukte for ca et års tid tilbake. veide ikke over 60 kg og er 160 cm høy. snålt igrunn at jeg fikk det si. :P spiste som før og la ikke på meg like mye bare. men etter man er ferdig med tablettene er det da det blir kjipt da. og såvidt jeg husker er jo reductil forbudt i norge nå også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEN.. det er heller ikke sunt i lengden for kroppen med medisiner. avfallsstoffene setter seg i leveren og kan føre til mangt med hjerte-kar-sykdommer, etc. tar så og si aldri medisiner lenger. prøver å unngå smertestillende til enhver tid også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reductil funker..

Jeg fikk kjøpt av en venninne først og fikk kjøpt i hellas selv:p

Jeg tok av ti kilo etter en røykestopp.. og har holdt meg... veier nå 67 og er 180 høy.

Jeg brukte det som en start hjelp, og klarte å spise mindre etterhvert..

Hærligt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Ett av de mest effektive er grønn te ekstrakt.

Fås kjøpt hvor? Brukes i tillegg til trening/mye vann etc som andre midler, eller?

Vil gjerne bruke kosten som regulator, og har begynt å gå til og fra jobb (45 min hver dag).

Udo's choice har jeg kjøpt, det skal visst inneholde fettsyrene man trenger iallfall.

Leste at en spiseskje tran inneholder 100 kalorier :overrasket: så jeg kuttet det ut :fnise: det er jo et halvt måltid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig

Det var dustete i såfall. Kroppen trenger fett, og tran er en veldig god kilde. Men Udos er helt ok det også. Ellers er ikke mye vann noe slankende, det har ikke noe dekning vitenskaplig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fås kjøpt hvor? Brukes i tillegg til trening/mye vann etc som andre midler, eller?

Vil gjerne bruke kosten som regulator, og har begynt å gå til og fra jobb (45 min hver dag).

Udo's choice har jeg kjøpt, det skal visst inneholde fettsyrene man trenger iallfall.

Leste at en spiseskje tran inneholder 100 kalorier :overrasket: så jeg kuttet det ut :fnise: det er jo et halvt måltid...

Udos Choice inneholder akkurat like mye kalorier som tran. Hadde jeg vært deg, hadde jeg gått tilbake til tran eller rent omega3 tilskudd fra marine kilder.

Omega 6 (som vi allerede får i oss nok av) hemmer opptaket av omega 3, så Udo's har faktisk ikke den beste sammensetningen for oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest mrn-kd
Hei!

Er det noen her som har brukt slanketabletter. Som funker?

Mvh

Sarah_Y

Er det noen som vet om slankepiller er farlige?

Og hvor gammel må man være?

En som var 12 år har brukt det?

er det farlig???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig

Slankepiller med en betydelig effekt, går under kategorien medisin, og medisiner har både virkning og bivirkning. Slankepiller som funker, har stort sett også en del bivirkninger, og derfor er det ikke alle som kan gå på dem. Skal man ha noe som funker i Norge må man stort sett ha resept, selv om noe av det som selges i helsekosten også kan ha en marginal effekt hos noen.

Hvor gammel man må være? Godt spørsmål. Jeg synes at man skal styre unna uansett, men når folk blir myndige kan de vel bestemme over seg selv så jeg er tilbøyelig til å si atten år...?

Om det er farlig at en på 12 har brukt slankepiller? JA! Absolutt. På mange plan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg begynte på PHASE2 på fredag 23. og idag, mandag 26. har jeg gått ned 3 kilo(Y)

jeg er fornøyd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Heia! for det første er ikke Reductil blitt ulovlig men jeg har prøvd både den og xenical men ingen av delene funka.men så fikk jeg sett ett 3 middel legen hadde fått Acomplia noe lingnene Reductil men legen mente det var bedre og det skal jg si har spist akkurat som vanlig og gått ned 9 kg på 4 uker! så anbefaler denne om de har missa på de andre.lykk til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...