Lizzee Skrevet 28. oktober 2007 #21 Del Skrevet 28. oktober 2007 Brelett reklamen der hun damen sykler og nynner, nannananna.......ARGH............................ Og den melodien er fra en fransk film som heter "Delicatessen". Og der fungerer den helt anderledes enn i smør-reklamen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. oktober 2007 #22 Del Skrevet 28. oktober 2007 Det er ikke noen sang, men... Hvis du vet hvor du har vondt, hvorfor behandle hele kroppen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Advena Skrevet 29. oktober 2007 #23 Del Skrevet 29. oktober 2007 "BlablablawhenImetyoublablabla". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 30. oktober 2007 #24 Del Skrevet 30. oktober 2007 Det er ikke noen sang, men... Hvis du vet hvor du har vondt, hvorfor behandle hele kroppen? Nei nei nei. Det er helt feil, det heter: "Hvis du vet hvor du har vondt, hvorfor behandle heeeele kroppen?" Dette er det forøvrig en bruker som har i signaturen sin, jeg synes det er kjempemorsomt, kan liksom høre den dumme svenskedama når jeg leser det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 31. oktober 2007 #25 Del Skrevet 31. oktober 2007 Topp fem irriterende reklamesanger: -Bla bla blaaa when I met you.. Bla bla bla bla bla blue.. (et eller annet telefonselskap) Jeg må bare slå av lyden når denne sangen kommer. Hater den. -There's a man on the door... Tux on the floor and the tv is o-on osv. (Cubus) Jeg orker ikke mer!! Kan de ta den bort?? -Omat og omat og omat (Kavli?) Den derre kaviaren som kom opp igjen med den sangen.... -Maybe I will, maybe I won't (Citibank) Hvor lenge har de holdt på?? -Sparebank1-melodien. Kanskje jeg bare skal skaffe meg et liv... Jeg og tenkte på denne melodien når jeg så overskriften! Denne melodien er noe av det mest irriterende jeg har hørt i hele mitt relativt korte liv. MÅ skru av lyden, eller flykte til et annet rom når jeg hører denne. Bra vi er flere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bulla(-: Skrevet 31. oktober 2007 #26 Del Skrevet 31. oktober 2007 Selv om det bare er noen få strofer, så irriterer jeg meg over "tonene" til Finn.no og Polarn O Pyret... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2007 #27 Del Skrevet 15. november 2007 Jeg vurderer å gå til sak mot bla bla blaaaaa-sangen. Den ødelegger alle tv-kveldene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minien Skrevet 16. november 2007 #28 Del Skrevet 16. november 2007 YADE! Får den jo aldri ut av hodet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 17. november 2007 #29 Del Skrevet 17. november 2007 Jeg vil gjerne tilføye en reklame jeg har sett et par ganger i det siste. Ole Paus har nemlig gitt ut en plate med norske klassikere eller noe sånt, og det høres helt forferdelig ut når han radbrekker disse sangene! Jeg orker ikke stemmen hans for han synger jo ikke, han bare knirker! Greit nok når han "synger" sine egne sanger kanskje men dette blir helt feil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Loomis Skrevet 17. november 2007 #30 Del Skrevet 17. november 2007 Cubus har ødelagt den fine sangen! Dt e Shivaree med Goodnight Moon mener eg å huske, dritfin sang! sku ikke vært lov..... off....ole paus... splitter piiiiine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 17. november 2007 #31 Del Skrevet 17. november 2007 off....ole paus... splitter piiiiine *grøss* Lurer på hvor mange som får denne CD'en til jul. Stakkars folk. "Ole Paus radbrekker norske slagere". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2007 #32 Del Skrevet 18. november 2007 Cubus har ødelagt den fine sangen! Dt e Shivaree med Goodnight Moon mener eg å huske, dritfin sang! sku ikke vært lov..... Veldig enig i dette. Trodde jeg var den eneste som opprinnelig likte sangen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Julie Skrevet 18. november 2007 #33 Del Skrevet 18. november 2007 Jingles fra Storebrand og Telenor irriterer og er lite sjarmerende. Reklame for alle matvarekjedene er irriterende. Spar-kjeden presterer å si "Du kjenner oss". Vel, nei, det er Spar-kjedens oppgave å kommunisere ut hva den er slik at "vi kjenner den". Rema 1000 er et hederlig unntak, de har klart å holde på det enkle og bevarer det samme budskapet gjennom mange år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå