Gå til innhold

IRRITERENDE reklamesanger!


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Brelett reklamen der hun damen sykler og nynner, nannananna.......ARGH............................

Og den melodien er fra en fransk film som heter "Delicatessen". Og der fungerer den helt anderledes enn i smør-reklamen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke noen sang, men...

Hvis du vet hvor du har vondt, hvorfor behandle hele kroppen?

Nei nei nei. Det er helt feil, det heter: "Hvis du vet hvor du har vondt, hvorfor behandle heeeele kroppen?"

:eeeh:

Dette er det forøvrig en bruker som har i signaturen sin, jeg synes det er kjempemorsomt, kan liksom høre den dumme svenskedama når jeg leser det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topp fem irriterende reklamesanger:

-Bla bla blaaa when I met you.. Bla bla bla bla bla blue.. (et eller annet telefonselskap)

:kjefte: Jeg må bare slå av lyden når denne sangen kommer. Hater den.

-There's a man on the door... Tux on the floor and the tv is o-on osv. (Cubus) Jeg orker ikke mer!! Kan de ta den bort??

-Omat og omat og omat (Kavli?) Den derre kaviaren som kom opp igjen med den sangen....

-Maybe I will, maybe I won't (Citibank) Hvor lenge har de holdt på??

-Sparebank1-melodien.

:fnise: Kanskje jeg bare skal skaffe meg et liv...

Jeg og tenkte på denne melodien når jeg så overskriften!

Denne melodien er noe av det mest irriterende jeg har hørt i hele mitt relativt korte liv. MÅ skru av lyden, eller flykte til et annet rom når jeg hører denne. Bra vi er flere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg vil gjerne tilføye en reklame jeg har sett et par ganger i det siste. Ole Paus har nemlig gitt ut en plate med norske klassikere eller noe sånt, og det høres helt forferdelig ut når han radbrekker disse sangene! Jeg orker ikke stemmen hans for han synger jo ikke, han bare knirker! Greit nok når han "synger" sine egne sanger kanskje men dette blir helt feil! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cubus har ødelagt den fine sangen! Dt e Shivaree med Goodnight Moon mener eg å huske, dritfin sang!

sku ikke vært lov.....

off....ole paus... splitter piiiiine :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

off....ole paus... splitter piiiiine :sur:

*grøss*

Lurer på hvor mange som får denne CD'en til jul. Stakkars folk. "Ole Paus radbrekker norske slagere".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cubus har ødelagt den fine sangen! Dt e Shivaree med Goodnight Moon mener eg å huske, dritfin sang!

sku ikke vært lov.....

Veldig enig i dette. Trodde jeg var den eneste som opprinnelig likte sangen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest Julie

Jingles fra Storebrand og Telenor irriterer og er lite sjarmerende.

Reklame for alle matvarekjedene er irriterende. Spar-kjeden presterer å si "Du kjenner oss". Vel, nei, det er Spar-kjedens oppgave å kommunisere ut hva den er slik at "vi kjenner den".

Rema 1000 er et hederlig unntak, de har klart å holde på det enkle og bevarer det samme budskapet gjennom mange år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...