Gå til innhold

IRRITERENDE reklamesanger!


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Topp fem irriterende reklamesanger:

-Bla bla blaaa when I met you.. Bla bla bla bla bla blue.. (et eller annet telefonselskap)

:kjefte: Jeg må bare slå av lyden når denne sangen kommer. Hater den.

-There's a man on the door... Tux on the floor and the tv is o-on osv. (Cubus) Jeg orker ikke mer!! Kan de ta den bort??

-Omat og omat og omat (Kavli?) Den derre kaviaren som kom opp igjen med den sangen....

-Maybe I will, maybe I won't (Citibank) Hvor lenge har de holdt på??

-Sparebank1-melodien.

:fnise: Kanskje jeg bare skal skaffe meg et liv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lillebøll
-There's a man on the door... Tux on the floor and the tv is o-on osv. (Cubus) Jeg orker ikke mer!! Kan de ta den bort??

Denne er grusom. Jeg nekter å handle på Cubus før de gjør noe med reklamene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig! Jeg pleier normalt ikke å bry meg kjempemye om reklame (bortsett fra når de avbryter filmer) eller reklamesanger, men den fra Cubus er helt grusom! Jeg går veggimellom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei! Jeg liker den Cubus-sangen så kjempegodt ... :sjenert: Hadde ikke Vidar Busk en versjon av den, mon tro? Cubus har ødelagt den! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Maybe I will, maybe I won't"-trudelutten til Citibank er SKREKKELIG IRRITERENDE!

Ergerlig at jeg ikke kommer på hvordan sangen til Cubusreklamen er, men dere har heeelt sikkert rett i at den også er grusom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er ikke akkurat noen sang da... Men jeg blir gal av den Kanariøyene-reklamen jeg.... "kjenner du til dem?"

Drømmende musikk også er stemmen til han mannen HELT tragisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hvert tredje søk er gratis er gratis er gratis. Hvert tredje søk er gratis - på 2100."

Hører mannen min den en gang til på radioen når vi kjører bil så går bilen i grøfta og radioen blir røsket ut og slengt langt til skogs!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og Byggmakker....med den dokka *angst*

Enig, men det verste er jo at den sangen setter seg så inni hampen fast i hodet. Jeg gikk til og med å nynnet på den på jobb her om dagen.

Ellers boikotter jeg Yade sjokoladen fra Nidar helt til de finner en mindre irriterende reklame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers boikotter jeg Yade sjokoladen fra Nidar helt til de finner en mindre irriterende reklame.

Den sangen er virkelig plagsom, ja. Hadde den på hjernen i heele går og fikk bare mer og mer lyst på sjokolade.

Kjøpte ikke Yade, da. Kjøpte en billigere. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest su querida

"Sjokolade.. har i 1000 år gjort mennesker glade. Det er derfor vi har laget Yade. Det som er så godt kan ikke skade. Bla bla bla ett eller annet. Yade er for folk som liker sjokolade." :digge:

Blir litt glad av den sangen jeg. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Helt enig i alle sammen!

Og så den skoreklamen (din sko?) "Get up honey, we're wasting time.."

Ja! Gud, den er slitsom. Men begynner også å bli helt gal av Blablablaaaa when I met you. :gråte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaargh! Tenkte på den der "blah blah blaah" med en gang jeg så temaet her! :kjefte:

For en dustete, teit, fæl, irriterende og tåpelig sang da! Jammen glad jeg ikke er kunde hos dem lenger.

Og så er det en eller annen bank (Nordea?) der de synger "come on, come on, come on, the world is moving" eller noe sånt og så er slagordet deres "gjør det mulig". Og det høres så teit ut!

Og så HATER jeg "Ingen å spille med? Du har alltid Party poker", selv om det ikke er noen sang akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Julie_*

Det er jo mange irriterende og støyete jingles ute og går...eller at de rett og slett ikke passer til produktet:

:kjefte:

Prix gule priser

Jysk

Norsk sengetøylager

Kiwi

Sparebank 1

Storebrand

Rimi

Apotekreklamer

Net Com

Chess

:nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...