Gå til innhold

handlevogn på kjøpesentershopping


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg må le av de som har trang til å kalle alt mulig harry :fnise: Fatter ikke at dere gidder bruke så mye energi på å klassifisere andre. Og til ts: Hvis du syns det er så ufattelig teit, så skjønner jeg ikke hvorfor du vurderer å gjøre det samme? Må du liksom sjekke her inne om det er harry eller greit før du ruller avgårde med handlevogna?

Men til spørsmålet: Nei, jeg har ikke sett noen med handlevogn inne i en klesbutikk. Aldri. Og jeg håper dette ikke blir en ny trend, det er trangt nok som det er. Hva er galt med å løpe til bilen når handleposene blir for mange og tunge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe...jeg hadde nok følt meg beklemt om jeg hadde drasset inn en handlevogn med grinete unger og fullt av matvarer i en av de knøttsmå, fine klesbutikkene...

men i de store kjedebutikkene synes jeg ikke det gjør noe. Ja, ikke at jeg har behov for handlevogn på sentrene lenger. Ikke når jeg handler mat heller, jeg kjøper jo bare tre ting om gangen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Julie_*
Det var min mening.

Jeg synes det er helt i orden at folk vil handle med handlevogn, samme hvor den kommer fra eller hvor mye de handler. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...