Gå til innhold

Prosjektet leif er født

Amalie_85

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Prøve å roe ting litt ned ja :)

skal bli deilig å reise til svigers neste uke :)

da får vi julegave fra dem og som vi måtte dra å se på :klø:

Dra å se på? Mente med det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dra å se på? Mente med det da?

Det er det jeg ikke vet :klø:

Tror det er en stol de egentlig vil gi, de snakka om det når vi flytta inn i huset, men vi har ikke plass. Så får se :)

Ha ei fin helg ( selv om du skal jobbe) :klemmer:

takk, gruer meg allerede til i morgen for jeg må stå så tidlig opp :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk egentlig veldig greit å stå opp tidlig å dra på jobb, selv om jeg kasta opp litt en gang før jeg skulle på jobb, men da ble alt bra. Fikk spist litt utover dagen også, men en halv time før jeg var ferdig på jobb kasta jeg opp, men det virka som jeg ble bedre. Men da jeg skulle jeg ble jeg skikkelig uggen. Skulle egentlig å handle men dro bare rett hjem. Så en stund på sofaen før helvette begynte. Det gikk mellom 1/2-1 time mellom hver gang jeg måtte løpe å kaste opp. Bare magesyre og slim. Fikk sove fra 8 tiden på sofaen mellom hver gang jeg måtte løpe på do igjen. Kl 1 gikk vi å la oss i senga og det gikk litt over 1 time før jeg måtte opp igjen. Men da kasta jeg opp ganske mye og gudene vet hva det var som kom opp, men det var grønt, GRØNT, det var jo så ekkelt at man nesten kunne kasta opp igjen bare p.g.a fargen. Så det var litt ekkelt, spess når jeg ikke vet hva det betyr. Klarte ikke google det heller. Så får håpe at det ikke er noe farlig. Jeg blir jo redd for den lille i min mage når jeg ikke får i meg noe mat, men den klarer seg vel håper jeg.

Fikk sovet ut i dag hvertfall, og våknet av meg selv kl halv 11, det var deilig, så har jeg fått i meg ett glass vann om ikke annet. Håper at det blir litt mat også snart, kjenner jeg trenger det. Og jeg må jo nesten klarte det før jeg skal på jobb.

I morgen skal jeg til jordmor å stikke noen nåler for den vonde nakken så da skal jeg spørre om hva det var som gjorde at det ble sånn farge.

Ha en fin søndag :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så fælt å ha det sånn. Vet jeg har sagt at jeg ikke syntes så synd på deg, men nå gjør jeg det asså. Sånn spying er jo bare det verste som fins. Får håpe det går over snart og at du slipper flere plager. Syns du har hatt nok av dem nå!

Gleder meg til i morgen jeg også :) Blir koselig å se deg igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom til å tenke på en ting... Når jeg ble operert for gallesten kasta jeg opp grønt før systemet kom seg på plass igjen. Kan de ha vært at du har spydd deg helt "tom" og dermed spydd opp litt galle? Er ikke galle grønt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det :klø: for jeg tror nok at jeg var tom. Har bare aldri opplevd det før. Jeg vet ikke noe om galle heller :fnise:

Men jordmor kan sikkert svare meg på det i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer nok det ja at det er galle. Husker dagen derpå for lenge siden, var så dårlig og magen var tom. Da kom det bare opp masse grønt :fnise:

Men skader jo ikke å høre med jordmor da når du først skal der.

God søndag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God at det ikke var noe skummelt grønt noe da. :fnise: Jeg ble jo helt sjokkert. Dagen begynte egentlig fint, våkna når jeg ville og sto opp når jeg ville og var sliten og vondt i magen men med den magetrimmen jeg hadde lørdag var ikke det så rart. Ikke noe spess kvalme men litt uvel så ble lite mat. Dro på jobb og det gikk greit men plutselig måtte jeg bare løpe, og sånn fortsatte jeg, så måtte sende melding til sjefen så kom ho å bytta for meg, fikk skikkelig dårlig samvitighet jeg. Ho hadde jo alt jobba masse i dag, så måtte ho jobbe for meg og. Så skal ta meg en tur innom legen i morra å høre om å ikke sykemelde meg en uke. Skikkelig kjedelig, for jeg vil jo heller jobbe, for jeg mister tillegget som har mye å si for min lønn. Og når det regnes ut hvor mye jeg skal ha i permisjon blir jo det mindre og :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fått i meg noe mat, og tror ikke det kommer opp igjen, en mini liten bit med lasagne og en god del salat. Og det virker ikke som om det kommer til å komme opp, så det er så deilig akkurat nå. Trøtt er jeg og, så i natt tror jeg blir en god natt :)

Og i morgen er jeg klar for litt stikking i nakken, og kanskje noen i brystet for kvalmen!

Sooove tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sov gjennom hele natta! Det var deilig :)

Til og med sulten når jeg sto opp, men det går smått likevel. Tror ikke magen er helt i lage igjen etter helgas trim. Men det er hvertfall da på bedringens vei håper jeg :)

Og i dag skal jeg på akupunktur :D

Gleder meg masse jeg og håper på at det funker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var jeg hos jordmora mi for å få litt akupunktur. Det var deilig altså. Ho knadde bare litt først på ryggen så satte ho noen nåler og noen varmenåler. Så måtte jeg ligge der en stund og etterpå satt ho noen kopper på ryggen som sugde litt tak, så nå ser jeg ut som om jeg har blitt angrepet av en ailien eller noe. Jeg har 8 blå, helt runde merker på ryggen og det ser helt tett ut :fnis:

Jordmor trodde og at jeg var nok litt syk og siden jeg har vært så dårlig, hadde liten tro på at det bare var svangerskapskvalme, og det kan kanskje stemme det for i dag har jeg vondt i halsen og sånn vondt i muskler som jeg får når jeg er forkjøla!

Så i dag må jeg hente sykemelding for jeg fikk streng beskjed om å slappe av litt og få kroppen til å spise normalt igjen. Og det er ikke lett.....

Så møtte jeg Kvist i går og fikk shoppa noen julegaver, det var kjempehyggelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at akupunkturen hjelper da!

Det går jo masse kvalme og omgangssyke for tida, så du kan jo ha vært uheldig å fått det også. Ikke lett å skille på hva som er hva ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Viktig å hvile seg. Bruk dagen til det.

Jeg har en stygg uvane med å gjøre alt annet enn å hvile når jeg først er hjemme en hel dag.

Men kroppen trenger virkelig hvile. Håper du føler deg bedre snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk sykemelding til januar i dag. Det er kjedelig å måtte være sykemeldt, men når både jordmor og lege sier at det er lurt så tørr jeg ikke si noe annet. Så var jeg å handlet litt i dag, tenkte jeg skulle prøve å se hvordan sånn mammabukse var.(fordi det er litt trangt i de buksene jeg har så sklir de ned under magen og det ser og føles merkelig ut :fnise:) Jeg bruker 38/40 så jeg prøvde først en i 38, fikk den jo ikke over låra en gang :fnise: så prøvde jeg 40, kjentes litt trant og merkelig ut, så skulle prøve 42, og den fikk jeg ikke på meg en gang :klø:

Men jeg spurte jo om hjelp og det viser seg at de var visst litt rare så vi målte buksen vi så prøvde jeg en som var litt større en den 40 jeg prøvde, men de er rett og slett vanskelig å få på syns jeg, de er trange til jeg får dem over rompa. Så jeg ble sur og irritert og gikk for å prøve bh i stede. Som ikke var det spor bedre, er jo ingen ting som passer, enten for smått eller så er det for stort. Blæææææææ

Var ikke noe gøy :tristbla:

Men fikk kjøpt noen julegaver til jeg da :shoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...