Gå til innhold

Prosjektet leif er født

Amalie_85

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:hoppe: :hoppe: :hoppe: for 12 uker :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lykke til hos jordmor. Håper hun finner hjertelyden så du klart kan høre at alt virker bra :hjerte:

Da kan du bare nyte graviditeten i jula. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg kommet hjem fra en laaang dag på jobb!

Jordmor var bare så hyggelig da :) Fikk all info jeg trenge og jeg fikk spurt om alt jeg ville og hun var bare kjempe hyggelig. Så lytta vi etter den lille, og vi fant den :rødme:

160 slag i min, det dunka kjempe høyt, var helt sjokkert jeg, så hørte vi til og med det bevegde på seg, bråke litt ekstra da. Så nå er jeg helt rolig og er i kvitre kvitre humør :)

Sambo og jeg bare smilte. Jeg trodde at jeg skulle begynne å grine da, det var så fint.

Så fikk jeg akupuktur mor kvalmen. Det var litt ekkelt men også litt deilig, så jeg skal tilbake på mandag allerede for akkupunktur mot nakken og hodepinen jeg har slitt med i mange år. Kanskje på tide å gjøre noe med. Kosthold var og veldig viktig for meg da som ikke klarte disse blodtrykksvingningene så godt, mye av grunnen for at jeg blir dårlig, og mye av grunnen for at jeg får vondt i hode.

Så fikk jeg mobil nr hennes og alt, var bare å ringe visst det var noe :) natt som dag, men det var jo ikke sikkert ho tok tlf da. Men det var litt ok å vite hvertfall :)

Så nå er jeg i lykkerus og klarer ikke å grue meg til eksamen i morgen en gang enda så lite jeg føler jeg har fått lest.

Så god natt alle sammen :klem:

Jeg skal bli mamma :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig :rødme:

Godt du fikk hørt :hjerte: og nå er 12 uker passert. Da er det jo bare å nyte jula og tanken på at du skal bli mamma :rødme:

Lykke til på eksamen i dag :klemmer:

Håper du ikke bare tenker på det lille nurket i magen din... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig dårlig eksamen gitt. Fikk hvertfall med flere fagord enn i fjor, men jeg syns det blir bare vas. Merker at jeg ikke er flink til å formulere setninger. Men man får håpe på det beste. Visst ikke venter jeg til jeg er ferdig med skolen tror jeg med å ta den på nytt. Fikk jo og vite i dag at jeg må vente ett år med en annen eksamen fordi jeg maglet noe, enda dumme læreren sa at jeg fikk gjøre det jeg fikk til så fikk vi se på resten, skulle jo ikke være klart før etter nyåret så :kjefte:

men såååååå neida alt skulle jo være klart men kunne gjøre forandringer. Blæ.....dumme læreren :kjefte:

Men det gjør ingen ting, for jeg skal bli mamma :fnise:

Skikkelig irritrende, men jeg har ikke så mye fag til neste år så kanskje går det greit. Får snakke med noen lærere etter nyttår vel så får vi se.

Fikk noen voldsomme smerter i dag tidlig, var skikkelig ekkelt, men regner med at det er ett eller annet som strekker seg, så jeg bekymrer meg ikke.

Er enda i kvitrehumør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har til tider ganske vonde stikkinger i magen. Er visst ligamentene (det som holder livmora på plass) som strekker seg. Det er helt normalt og ufarlig. Livmora skal bare bli litt større :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, så fint at det gikk så bra hos jordmor! OGså fikk du høre hjerteslag i tillegg :rødme:

Hvor lenge har du igjen av studiene da?

Håper du får en kjempefin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 1,5år igjen av skolen.

Det som var ille var at i går fikk jeg også vite at noen fikk utsettelse på noen oppgaver som de må vise frem da før eksamensdagen, men jeg fikk ikke lov :kjefte:

Skal ringe ho dumme læreren og si at det vil jeg og visst ikke så kommer jeg til å gå høyere opp å sladre :P

Takk for alle gratulasjoner :klem:

Nå er jeg egentlig ferdig med å irritere meg og skal bare nyte tiden før jul :)

Gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er juleferie, men det føles virkelig ikke sånn. I helga skal jeg jobbe, og hele neste uke er fylt opp alt. Jeg vet ikke helt når jeg skal få tid til å rydde å vaske huset :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen. Gratulerer med ióverstått 12 uker! Så GØY! Det er en herlig lettelse... Jeg kjenner meg igjen, også :hjerte: lyden da, det er en magisk opplevelse!

Men, husk å ikke stresse for mye slevom det er jUl da, husk at du er gravid :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøve å roe ting litt ned ja :)

skal bli deilig å reise til svigers neste uke :)

da får vi julegave fra dem og som vi måtte dra å se på :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...