LilleLy Skrevet 13. november 2007 #61 Del Skrevet 13. november 2007 Ikke lett å være tålmodig i en slik prosess!! Det kjenner nok de fleste seg igjen i.. Synes vi har holdt på en stund, selv om jeg bare er i pp2, men tror det virker sånn siden det tok lang tid før jeg fikk mens etter p-pillestopp.. Det eneste jeg kan si er at det kan anbefales å være aktiv (sånn i tillegg til all humpingen).. for å ha noe annet å tenke på .. Det synes iallfall jeg har hjulpet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosia Skrevet 14. november 2007 #62 Del Skrevet 14. november 2007 Har nettopp begynt å skrible på ei dagbok her inne, vi hadde TR-dag samtidig Jeg har 5,5 ukers sykluser ca, så regner med EL rundt 20.nov iflg utregning, blir spennende å følge med på deg fremover og! Jeg kjenner veldig godt igjen det lille håpet om å være gravid, jeg slet lenge med å moderere meg, særlig mlm EL og IKM, opplever både halsbrann,kvalme,murringer,ømme bryster osv., og måtte lære meg å "overse" alt dette - men lett er det ikke! Lykke lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Emma** Skrevet 17. november 2007 Forfatter #63 Del Skrevet 17. november 2007 Tusen takk for at dere holder liv i dagboka mi her inne! Har vært en travel uke her i heimen. Nå venter jeg jo bare IKM da... Er vel ca. 10 dager igjen... vente vente Har ingen følelse av at det har skjedd noe denne gangen. Føler meg heeelt normal i kroppen... Men vi håper jo da. Det er vanskelig å være tålmodig, men siden dagene har vært så fullstappede i det siste, har det vært lettere å holde tankene borte fra det. Nå er det løøøøøøøørdag kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 18. november 2007 #64 Del Skrevet 18. november 2007 Det er vel egentlig bra at du har mye annet å tenke på, så lenge du ikke stresser for mye da:) For har du mye annet å tenke på så stresser du ikke med prøvingen Trenger ikke å føles annerledes, selv om noe har skjedd. Det gjorde det ikke her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Emma** Skrevet 20. november 2007 Forfatter #65 Del Skrevet 20. november 2007 Hmmm.... Litt friskt blod på papiret i dag... En uke til IKM.... litt bekymret... Har aldri hatt det sånn før.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naley Skrevet 20. november 2007 #66 Del Skrevet 20. november 2007 forsatt blod?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Emma** Skrevet 20. november 2007 Forfatter #67 Del Skrevet 20. november 2007 Det kom litt etter at jeg hadde oppdaget det på papiret også, men det ser ut til å ha stoppet nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naley Skrevet 20. november 2007 #68 Del Skrevet 20. november 2007 kan jo være litt skade i skjeden bare? Vist det ikke var så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Emma** Skrevet 20. november 2007 Forfatter #69 Del Skrevet 20. november 2007 Hmmm... det er sant... For å huske til senere: Øm høyre-pupp i ettermiddag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 20. november 2007 #70 Del Skrevet 20. november 2007 Hmmm... det er sant... For å huske til senere: Øm høyre-pupp i ettermiddag ... eller festeblødning? Hehe... bare høyre? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naley Skrevet 20. november 2007 #71 Del Skrevet 20. november 2007 er det ikke litt tidlig med festeblødning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 20. november 2007 #72 Del Skrevet 20. november 2007 er det ikke litt tidlig med festeblødning? Husker ikke når de forskjellige tingene skjer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Emma** Skrevet 21. november 2007 Forfatter #73 Del Skrevet 21. november 2007 Litt farget UF i f.m. Litt blod igjen i e.m. Tror dette er starten på IKM som skal komme til søndag.... ---------------------------------- Vil ikke ha IKM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Emma** Skrevet 21. november 2007 Forfatter #74 Del Skrevet 21. november 2007 Høyre- pupp: fremdels øm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 21. november 2007 #75 Del Skrevet 21. november 2007 Litt farget UF i f.m. Litt blod igjen i e.m. Tror dette er starten på IKM som skal komme til søndag.... ---------------------------------- Vil ikke ha IKM på IKM- hit får du ikke komme!! Høyre- pupp: fremdels øm Hmm... det er jo positivt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleLy Skrevet 22. november 2007 #76 Del Skrevet 22. november 2007 Bra puppeoppdateringer her!! Moro da! Jeg har aldri hatt ømme pupper jeg, det er jo kjempespennende. Krysser fingrene for deg, men forstår at du ikke vil ha for høye forventninger !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 25. november 2007 #77 Del Skrevet 25. november 2007 Hvordan går det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Emma** Skrevet 25. november 2007 Forfatter #78 Del Skrevet 25. november 2007 på IKM- hit får du ikke komme!! Hmm... det er jo positivt... Hehe.. Søta. Fint at du prøver å jage bort TR for meg, dessverre hjalp det ikke denne gang. TR er her for fullt!! :kaffe: Bra puppeoppdateringer her!! Moro da! Jeg har aldri hatt ømme pupper jeg, det er jo kjempespennende. Krysser fingrene for deg, men forstår at du ikke vil ha for høye forventninger !! Puppeoppdateringer må til. Har aldri tenkt på at det bare er en pupp som er øm før TR, men nå vet jeg det. Da slipper jeg å gire meg opp før evt. neste TR (som ikke SKAL komme!).. Begynner liksom å kjenne mer etter når man er prøver... Hvordan går det? Takk, det går greit her. TR er veldig tilstede i helgen, og særlig i dag har jeg vært litt sentimental. Begynner å føle at dette kommer til å ta lang tid og sånn... Men får bare riste det av meg og gjøre andre ting. Har jo tross alt bare vært gjennom PP1.. Dersom det klaffer i PP2, så kommer vi til å få resultatet rundt julaften. Det hadde vært en god julegave ja Synes det er vanskelig å finne ut når jeg har EL da. Tirsdag- fredag hadde jeg bittelitt spotting, TR kom på lørdag. Skal jeg regne fra tirsdag eller lørdag da?? Vi får bare sette i gang når denne TR-perioden er over, så er vi sikre på at vi er innom rundt EL Ha en fin søndag, damer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlamCat Skrevet 25. november 2007 #79 Del Skrevet 25. november 2007 Kjipt at TR kom, men vi får håpe at alle gode ting er 3 og det klaffer i PP3 og du får en fin fin julegave:) Første dag i PP3 er får deg lørdag. Spotting regnes ikke med. Ha en fin søndag du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 25. november 2007 #80 Del Skrevet 25. november 2007 Hehe.. Søta. Fint at du prøver å jage bort TR for meg, dessverre hjalp det ikke denne gang. TR er her for fullt!! :kaffe: Puppeoppdateringer må til. Har aldri tenkt på at det bare er en pupp som er øm før TR, men nå vet jeg det. Da slipper jeg å gire meg opp før evt. neste TR (som ikke SKAL komme!).. Begynner liksom å kjenne mer etter når man er prøver... Takk, det går greit her. TR er veldig tilstede i helgen, og særlig i dag har jeg vært litt sentimental. Begynner å føle at dette kommer til å ta lang tid og sånn... Men får bare riste det av meg og gjøre andre ting. Har jo tross alt bare vært gjennom PP1.. Dersom det klaffer i PP2, så kommer vi til å få resultatet rundt julaften. Det hadde vært en god julegave ja Synes det er vanskelig å finne ut når jeg har EL da. Tirsdag- fredag hadde jeg bittelitt spotting, TR kom på lørdag. Skal jeg regne fra tirsdag eller lørdag da?? Vi får bare sette i gang når denne TR-perioden er over, så er vi sikre på at vi er innom rundt EL Ha en fin søndag, damer! Det var kjedelig, da. Slemme TR! Jeg tenkte akkurat som deg, men det klaffet i pp4 selv om jeg var overbevist om at det kom til å ta laaaang tid Hvis du er usikker på el så kan du jo prøve el-tester? Håper du får en super julegave i år da!!!! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå