Frigg Skrevet 2. januar 2009 #3481 Del Skrevet 2. januar 2009 Hvor blir det av finnerlønnen min Marianne? Prøver du å snike deg unna?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalu Skrevet 2. januar 2009 #3482 Del Skrevet 2. januar 2009 Fint bord! Ble det til at dere valgte dette da, eller ble det et annet??? :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #3483 Del Skrevet 2. januar 2009 Gode gud å dere har skrevet her idag! Ble litt overrasket... Vi har endelig fått kjøpt oss et bord! Var på Fagmøbler uten at vi fant noe vi likte, på Møblèr fant vi hvert vårt bord. På Skeidar falt vi for et som kostet 4000 kroner, og det var sånn cirka dobbelt så mye penger som vi hadde. Dessuten synes jeg 4000 kr er mye for et bord. Men, på Bohus endte vi opp med bordet på linken. Så nå har laptopen min sin debut på bordet. Lurer på om ikke det er på tide å ta natta snart? Kjempe trøtt, til tross for at jeg i to timer mens Andrè stellet jentungen for natta. Sove snart.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamille86 Skrevet 2. januar 2009 #3484 Del Skrevet 2. januar 2009 Gratulerer med nytt bord! Fekk ikke opp dn linken jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 2. januar 2009 #3485 Del Skrevet 2. januar 2009 Gratulerer med nytt bord - er det ikke deilig??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #3486 Del Skrevet 2. januar 2009 jeg får opp linken, men blås... det er i eik, liten glassplate i midten, aluminium bein, plate til aviser o.l. under. Enkelt og greit bord... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 2. januar 2009 #3487 Del Skrevet 2. januar 2009 vi har et nesten likt bord, bare våres er firkantet og mørk farge på Så jeg likte jo såklart deres bord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #3488 Del Skrevet 2. januar 2009 Gratulerer med nytt bord - er det ikke deilig??? Feels fucking great! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamille86 Skrevet 2. januar 2009 #3489 Del Skrevet 2. januar 2009 Må ha vært pcen min for nå får jeg den opp Likte utrolig godt bordet. Deilig med helg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 2. januar 2009 #3490 Del Skrevet 2. januar 2009 Vi har ikke et så fancy bord som det der, men vårt funker det også. Vi har et IKEA bord vi. Dette i eikefiner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 2. januar 2009 #3491 Del Skrevet 2. januar 2009 Gratulerer med nytt bord. Greit å finne noe begge liker til en pris man kan akseptere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #3492 Del Skrevet 2. januar 2009 Hvor blir det av finnerlønnen min Marianne? Prøver du å snike deg unna?? Litt blakk etter jula. Tar du til takke med en tegning jeg kan sende i posten? Vi har ikke et så fancy bord som det der, men vårt funker det også. Vi har et IKEA bord vi. Dette i eikefiner. Det var fint, men ikke helt det vi var på utkikk etter. Ellers er jeg veldig glad i IKEA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 2. januar 2009 #3493 Del Skrevet 2. januar 2009 Litt blakk etter jula. Tar du til takke med en tegning jeg kan sende i posten? Det var fint, men ikke helt det vi var på utkikk etter. Ellers er jeg veldig glad i IKEA Var det vi hadde råd til og som de hadde inne. Vi MÅTTE ha et bord, flyttet inn i ny leilighet uten salongbord. Vi hadde ikke så mange møbler og trengte noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 2. januar 2009 #3494 Del Skrevet 2. januar 2009 grattis med nytt bord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #3495 Del Skrevet 2. januar 2009 På tide å parkere vinglasset og finne senga.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 3. januar 2009 #3496 Del Skrevet 3. januar 2009 Litt blakk etter jula. Tar du til takke med en tegning jeg kan sende i posten? Æsj, og jeg som trodde at jeg fikk en feit lønning nå. Er litt blakk selv ettersom jeg bare har fått halv lønn og resten av lønna skulle komme i går, noe den ikke gjorde Men en tegning er bra nok vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #3497 Del Skrevet 3. januar 2009 Gaaah.... Hvis det viser seg at TheaM er hyperaktiv blir jeg ikke overrasket. Hun sitter nå i sofaen og kaster seg bakover med høye hvin, og av og til klatrer hun fra sofaen og opp i vinduskarmen. Godt faren hennes sitter ved siden av og plukker henne ned igjen så jeg kan bare sitte her litt. forresten så er hun og veldig opptatt av å tømme en kjøkkenskuff og innholdet legger hun i utslagsvasken og rundt omkring på gulvet.... Idag har vi gjort unna litt shopping. På TilBords brukte vi gavekort og kom ut med to kaffekopper og to rødvinsglass fra Rosendahl. På ClashOhlsson kjøpte vi to sånna stablekasser vi skal ha barnetøy i. Altså det som ikke passer lengere. På Lindex kjøpte jeg to olajakker, en til TheaM og en til A (sønnen til søstra mi) og betalte 49 kr stk. Også ble det matvarer på ICAMaxi, men det er kanskje ikke så himla spennende.... Pappa har vært innom idag og sammen med TheaM gikk vi en tur. Var koselig, men kaldt. Søstra mi og familien har reist idag. :cry: Det var kjipt, men nå har de funnet et hus de vil legge inn et bud på så det er bare å håpe på at de snart kommer med flyttelass. tror jeg kommer til å grine den dagen det skjer. Hmmm.... Nå er snart brøddeigen ferdig hevet. 4kornbrød for de som lurer.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #3498 Del Skrevet 3. januar 2009 Idag har vi gjort unna litt shopping. På TilBords brukte vi gavekort og kom ut med to kaffekopper og to rødvinsglass fra Rosendahl. På ClashOhlsson kjøpte vi to sånna stablekasser vi skal ha barnetøy i. Altså det som ikke passer lengere. På Lindex kjøpte jeg to olajakker, en til TheaM og en til A (sønnen til søstra mi) og betalte 49 kr stk. Også ble det matvarer på ICAMaxi, men det er kanskje ikke så himla spennende.... Også en kaffe til Andrè og en latte med butterscotch smak. Skal man være nøye, så skal man være nøye.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 3. januar 2009 #3499 Del Skrevet 3. januar 2009 Ikke sant Ica Maxi på DT er den beste matbutikken i hele verden? :rødme: Tror den butikken var det jeg savna mest ved Porsgrunn når vi bodde i Oslo altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #3500 Del Skrevet 3. januar 2009 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=383221 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg