Eeyore Skrevet 15. november 2007 #101 Del Skrevet 15. november 2007 Jeg er så imponert over den treninga di altså. Etter fødselen må du mase på meg, så jeg kommer meg iform igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 16. november 2007 Forfatter #102 Del Skrevet 16. november 2007 Den treninga mi er ingenting å være imponert over. jeg er bare flink til å si i fra når jeg først kommer meg på trening Blir stort sett ikke mer enn 2 ganger i uka, og jeg har bare gjort det de siste 4-5 ukene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 16. november 2007 #103 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) God morgen! :kaffe: Tidlig på an du også, ser jeg. Håper du får en fin dag, vennen! Endret 16. november 2007 av Kylling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 16. november 2007 Forfatter #104 Del Skrevet 16. november 2007 Flere tidlige på'n ja. Og der minna du meg på at kaffen sikkert er klar :kaffe: Håper du får en fin dag også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 16. november 2007 #105 Del Skrevet 16. november 2007 2 ganger i uka er ca 200% mer enn jeg har trent siden januar, så jeg synes du er kjempeflink - og det ER lov å skryte litt her når man har trent altså Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 17. november 2007 Forfatter #106 Del Skrevet 17. november 2007 Ble ikke spinning på meg i går... Får ta det igjen til uka! Nå holder jeg på å bake boller. De står i ovnen og koser seg nå. Gleder meg til å prøvesmake en. Fersk gjørbakst er bare helt nyyyydelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 17. november 2007 #107 Del Skrevet 17. november 2007 2 ganger i uka er mer enn ingenting ja... Hm... tror vi må ha en liten vaffelpause fra pakkingen senere idag Kos deg vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 17. november 2007 #108 Del Skrevet 17. november 2007 Åh, nå fikk jeg også lyst til å bake boller. Men tror ikke jeg gidder det idag. Ha en fortsatt fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 18. november 2007 Forfatter #109 Del Skrevet 18. november 2007 Bollene ble kjempegode. Er nesten spist opp allerede også Men den biten har jeg hatt god hjelp til da En trøtt dag i tåkeheimen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 18. november 2007 #110 Del Skrevet 18. november 2007 Åh.. nystekte boller, skikkelig feite med masse smør og sukker og rosiner.. det fikk jeg lyst på!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 18. november 2007 Forfatter #111 Del Skrevet 18. november 2007 Nei UTEN rosiner Kylling men MED sjokoladebiter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 18. november 2007 #112 Del Skrevet 18. november 2007 Åh! Det hørtes nesten enda bedre ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 18. november 2007 #113 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Enig i at det skal være uten rosiner ja. Sjokoladebiter må prøves neste gang jeg baker, for det hørtes godt ut Endret 18. november 2007 av Impala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 19. november 2007 Forfatter #114 Del Skrevet 19. november 2007 Har hatt god hjelp til å spise opp bollene, og de få som er igjen er putta i fryseren. Kostholdet må virkelig skjerpes inn nå, for kroppen er ikke noe jeg er fornøyd med om dagen Er så ufattelig sliten om dagen også. Regner jo egentlig det hjelper med trening, men det var det å i det hele tatt komme seg dit da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 19. november 2007 #115 Del Skrevet 19. november 2007 Altså jeg har ikke funnet denne boka før nå jeg Fulgt med i bloggen da, men sånn går det når man stort sett trykker mine innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 19. november 2007 Forfatter #116 Del Skrevet 19. november 2007 Koslig at du fant veien hit også da iss Men her er det jo i grunne bare svada da, der er jo egentlig bloggen som er "spennende" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 19. november 2007 #117 Del Skrevet 19. november 2007 Trening to ganger i uka er veldig bra, det. Jeg er stort sett fornøyd med at jeg klarer en gang i uka nesten hver uke (den siste måneden) og en trilletur i ny og ne Så i mine øyne er du veldig flink til å trene! Boller er godt! Både med sjokolade og med rosiner, men muligens ikke samtidig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 19. november 2007 #118 Del Skrevet 19. november 2007 Nam - boller er godt! Har hele fryseren full jeg etter diverse baketokter, men det er liksom øremerket barselbesøk og jul Skal lage hjemmelagede havreflarn idag tenkte jeg, er eneste julekakene jeg gidder å lage i år, de er så lettvinte Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 19. november 2007 Forfatter #119 Del Skrevet 19. november 2007 Det er mye bekst som er godt altså! Gleder meg stort til å komme i gang med julebaksten. Tipper jeg setter av siste helga før jul (15/16) til det formålet. Da kan vi gjøre unna julegavehandlinga før det, og vaskinga etterpå (og nå vil jeg snart ikek se deg her på noen dagen angelou ) Forresten, news i bloggen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 19. november 2007 #120 Del Skrevet 19. november 2007 Nei, DET hadde vært helt greit for meg altså! Sambo ringte fra jobb nå - "haaar du tenkt å føde snart eller, jeg blir gaaaaal" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå