Gå til innhold

Toblis' dagbokhjørne

Toblerone

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den treninga mi er ingenting å være imponert over. jeg er bare flink til å si i fra når jeg først kommer meg på trening :ler: Blir stort sett ikke mer enn 2 ganger i uka, og jeg har bare gjort det de siste 4-5 ukene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! :kaffe:

Tidlig på an du også, ser jeg. Håper du får en fin dag, vennen! :klemmer:

Endret av Kylling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 ganger i uka er ca 200% mer enn jeg har trent siden januar, så jeg synes du er kjempeflink - og det ER lov å skryte litt her når man har trent altså :)

Ha en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke spinning på meg i går... :sjenert: Får ta det igjen til uka!

Nå holder jeg på å bake boller. De står i ovnen og koser seg nå. Gleder meg til å prøvesmake en. Fersk gjørbakst er bare helt nyyyydelig :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bollene ble kjempegode. Er nesten spist opp allerede også :fnise: Men den biten har jeg hatt god hjelp til da ;)

En trøtt dag i tåkeheimen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at det skal være uten rosiner ja. Sjokoladebiter må prøves neste gang jeg baker, for det hørtes godt ut :sikle:

Endret av Impala
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt god hjelp til å spise opp bollene, og de få som er igjen er putta i fryseren. Kostholdet må virkelig skjerpes inn nå, for kroppen er ikke noe jeg er fornøyd med om dagen :( Er så ufattelig sliten om dagen også. Regner jo egentlig det hjelper med trening, men det var det å i det hele tatt komme seg dit da... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså jeg har ikke funnet denne boka før nå jeg :sjenert: Fulgt med i bloggen da, men sånn går det når man stort sett trykker mine innlegg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koslig at du fant veien hit også da iss :klemmer: Men her er det jo i grunne bare svada da, der er jo egentlig bloggen som er "spennende" :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trening to ganger i uka er veldig bra, det. Jeg er stort sett fornøyd med at jeg klarer en gang i uka nesten hver uke (den siste måneden) og en trilletur i ny og ne :sjenert: Så i mine øyne er du veldig flink til å trene!

Boller er godt! Både med sjokolade og med rosiner, men muligens ikke samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nam - boller er godt! Har hele fryseren full jeg etter diverse baketokter, men det er liksom øremerket barselbesøk og jul :sjenert: Skal lage hjemmelagede havreflarn idag tenkte jeg, er eneste julekakene jeg gidder å lage i år, de er så lettvinte :)

Ha en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye bekst som er godt altså!

Gleder meg stort til å komme i gang med julebaksten. Tipper jeg setter av siste helga før jul (15/16) til det formålet. Da kan vi gjøre unna julegavehandlinga før det, og vaskinga etterpå ;)

(og nå vil jeg snart ikek se deg her på noen dagen angelou :fnise:)

Forresten, news i bloggen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...