Gå til innhold

Toblis' dagbokhjørne


Toblerone

Anbefalte innlegg

I går trente jeg! :trene: Og det kjenner jeg i dag ja :fnise:

I da g blir det ingen trening, men har "tonnevis" av husarbeid som må gjrøes så kommer nok ikke til å sitte på ropma uansett i ettermiddag tenker jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

god morgen :goodbye:

Så flink du er med treninga :tommelsmil: Man føler seg jo så herlig etter en treningsøkt.

Håper du får en fin torsdag vennen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink er jeg vel derfinitivt ikke enda da, men målet om minst 2 økter i uka skal jeg fremdeles stå på for. Og så må det jo sies at når jeg ikke trener så er ikke det fordi jeg sitter på rompa i sofaen og zap'er tv-kanaler altså. Holder jo stort sett på med noe uansett.

Må nok ta i bruk lørdagen eller søndagen for å få to økter den uka her da. Og så skal jeg prøve å få med meg en time på mandagen som jeg lenge har hatt lyst til å gå på men som aldri har passa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok 2 ganger i uka er bra for meg ja, må få det inn som en vane på den måten tror jeg. Og ikke minst lære meg til å prioritere tid til det.

Trøtt i kveld, så nå er det snart natta her :Gjesp: Vært en lang og følelsesmessig dag (se blogg), så trenger en god natts søvn.

:sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner onsdagens trening godt i beina i dag.

Sitter og lurer på om jeg skal ta meg en tur på styrketrening på lørdag formiddag. Ettermiddagen i dag skal nemlig vies til min mann som reiser bort i kveld og ikkekommer hjem før søndag ettermiddag/kveld. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen har reist avgårde, så her sitter jeg i sofaen med laptopen i fanget og titter på tv med fyr i ovnen. Ordentlig sløvekveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel kanskje på tide å komme seg ut av morgenkåpa og inn i dujsen når man allerede har vært oppe en time :fnis:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde ikke stått opp en gang når du skrev innlegget ditt jeg, og har akkurat kommet meg ut av pysjen og fått på meg ansiktet mitt nå - ahhhh - deilig med helg ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vært en sosial men likevel avslappende dag. Var med og delte på ei vinflaske da jeg var hos et vennepar i kveld, og nå er jeg utrolig trøtt så gleder meg til å legge meg.

Nattinatt :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...