Gå til innhold

Toblis' dagbokhjørne


Toblerone

Anbefalte innlegg

Huffda, Toblis! Er det forkjølelse hos deg også eller? Håper du blir bedre utover dagen. Slitsomt å skulle være vertinne når formen er laber. :troest:

Kviser ja.. Huff. Jeg får alltid masse kviser når mensen er på vei. Jeg ser ut som en fjortis til tider! Ellers i syklusen klarer jeg å holde det noenlunde i sjakk. Jeg er blitt mye bedre etter at jeg startet med Seaweed-serien fra Body Shop og mineralfoundation. Så det er mitt tips! :)

Ha en fin dag, og god bedring! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Formen er mye bedre og helga har vært bra og sosial.

Nå er det lat fredagskveld og jeg kjenner jeg er trøtt. Den klokkestillinga lurer meg nok litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er definitivt frisk og rask igjen, og det kjennes bra!

Var og trente i går også, så nå håper jeg det er starten på en bra trend!

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble "sittende fast" i et møte alt for lenge på jobb i dag, så nå begynner jeg å få det travelt med ting som skal være klart i løpet av uka. Helst skulle jeg ha ikke jobbet på torsdag også... MEN jeg er flink og skal klare dette uten overtid denne uka hvertfall :) Jeg rekker bare det jeg rekker.

Nå er det straks Greys Anatomy - elsker den serien altså. Dumme meg klarte jo mesterstykket å ikke få med meg sesong 1 (var visst andre ting som tok oppmerksomheten da gitt :hjerte:), men nå har jeg fått tak i den på dvd. Så her er det litt Greys hver dag for tiden :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv om vi har stilt klokka og det visstnok skal bli lysere om morgene, så er det jo fremdeles mørkt som bare det når jeg står opp jo :(

Er vel ikke lenge før det er stappmørkt både når man drar på jobb og når man kommer hjem fra jobb. Blir superviktig å utnytte dagslyset i helgene da altså. Hvertfall for meg! Tror aldri jeg kunne klart å bo en plass med mørketid jeg, er alt for avhengig av lyset...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På jobben min er det faktisk ingen som røyker, og heller ingen røykere å snike seg ut med. Helt greit at ingen røyker altså, men dagslys er jo ikke å forakte. Vi har faktisk ei slik daglyslampe. Den tror jeg at jeg skal være litt flinkere til å bruke i ukedagene. Helgedagene får man jo stort sett en gode del dagslys uasnett da. Håper på finvær i helga, er så stusselig når det er grått og tungt vær når jeg har fri...

Kjenner det godt på kroppen at jeg har begynt å trene igjen. Stiv og støl ja :ler: Skal på trening i dag også, spinning. Men før det skal jeg til naprapaten. Endelig kan jeg si ja når han spør om jeg har kommet i gang med treninga :sjenert: Tipper han mener jeg er veldig stiv om dagen da, kjennes sånn ut :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig det da :klemmer: Kommer svar på den siste også altså, må bare ta meg tid til å svare :fnise:

Snaaaaaart helg :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...