Gå til innhold

Toblis' dagbokhjørne

Fremhevede innlegg

Skrevet

Huffda, Toblis! Er det forkjølelse hos deg også eller? Håper du blir bedre utover dagen. Slitsomt å skulle være vertinne når formen er laber. :troest:

Kviser ja.. Huff. Jeg får alltid masse kviser når mensen er på vei. Jeg ser ut som en fjortis til tider! Ellers i syklusen klarer jeg å holde det noenlunde i sjakk. Jeg er blitt mye bedre etter at jeg startet med Seaweed-serien fra Body Shop og mineralfoundation. Så det er mitt tips! :)

Ha en fin dag, og god bedring! :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper formen er bedre og at du får en koselig søndag :klemmer:

Skrevet

Hvordan gikk middagsselskapet?

Håper formen er oppadgående :klem:

Skrevet

Formen er mye bedre og helga har vært bra og sosial.

Nå er det lat fredagskveld og jeg kjenner jeg er trøtt. Den klokkestillinga lurer meg nok litt ;)

Skrevet

Jeg er definitivt frisk og rask igjen, og det kjennes bra!

Var og trente i går også, så nå håper jeg det er starten på en bra trend!

:kaffekopp:

Skrevet

Ble "sittende fast" i et møte alt for lenge på jobb i dag, så nå begynner jeg å få det travelt med ting som skal være klart i løpet av uka. Helst skulle jeg ha ikke jobbet på torsdag også... MEN jeg er flink og skal klare dette uten overtid denne uka hvertfall :) Jeg rekker bare det jeg rekker.

Nå er det straks Greys Anatomy - elsker den serien altså. Dumme meg klarte jo mesterstykket å ikke få med meg sesong 1 (var visst andre ting som tok oppmerksomheten da gitt :hjerte:), men nå har jeg fått tak i den på dvd. Så her er det litt Greys hver dag for tiden :sjarmor:

Skrevet

Er oppegående enda da. Men sitter som et slakt i sofaen, sliten etter trening :ler:

Skrevet

Selv om vi har stilt klokka og det visstnok skal bli lysere om morgene, så er det jo fremdeles mørkt som bare det når jeg står opp jo :(

Er vel ikke lenge før det er stappmørkt både når man drar på jobb og når man kommer hjem fra jobb. Blir superviktig å utnytte dagslyset i helgene da altså. Hvertfall for meg! Tror aldri jeg kunne klart å bo en plass med mørketid jeg, er alt for avhengig av lyset...

Skrevet

Helt enig - pleier å bli med røykerne på jobben ut jeg på vinteren, suger til meg alt sollys jeg kan :fnise:

ha en fin dag :klemmer:

Skrevet

Syns det er litt kjip periode vi går inn i nå ja. Men etter nyttår så snur det jo fort igjen da :)

Skrevet

På jobben min er det faktisk ingen som røyker, og heller ingen røykere å snike seg ut med. Helt greit at ingen røyker altså, men dagslys er jo ikke å forakte. Vi har faktisk ei slik daglyslampe. Den tror jeg at jeg skal være litt flinkere til å bruke i ukedagene. Helgedagene får man jo stort sett en gode del dagslys uasnett da. Håper på finvær i helga, er så stusselig når det er grått og tungt vær når jeg har fri...

Kjenner det godt på kroppen at jeg har begynt å trene igjen. Stiv og støl ja :ler: Skal på trening i dag også, spinning. Men før det skal jeg til naprapaten. Endelig kan jeg si ja når han spør om jeg har kommet i gang med treninga :sjenert: Tipper han mener jeg er veldig stiv om dagen da, kjennes sånn ut :forvirret:

Skrevet

Hei hei lille toblis :)

Innom med en stor godhelg- :klem: og TUSEN TAKK for fine sms!! Du er helt topp.

:klemmer:

Skrevet

Bare hyggelig det da :klemmer: Kommer svar på den siste også altså, må bare ta meg tid til å svare :fnise:

Snaaaaaart helg :juhu:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...