Gå til innhold

Toblis' dagbokhjørne


Toblerone

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da er helgen snart over allerede! Jeg var sosial i hele går, og har vært sløv i hele dag. Skal bort i kveld, så bør vel egentlig ta meg en dusj snart :fnise:

Sitter her og surfter litt på kompaktkameraer. Har veldig lyst på å kjøpe oss et (julegave til oss selv?), men så er det vanskelig å bestemme seg da. Ikke har vi lyst til å bruke alt for mye penger på det heller, for vi sikter etterhvert på et digitalt speilreflekskamera. Det har vi derimot definitivt ikke penger til nå, og det vanlige digitalkameraet har begynner å syne på siste vers. Og så er det viktig at det er så lite at vi har plass til å ha det med "overalt".

Foreløpig stiller Sony Cyber-shot dsc T70 sterk, men tar gjerne imot tips altså :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler Ixus-serien!! :Nikke:

Utrolig bra kameraer, jeg har "bare" ixus 40 men får så utrolig mye skryt for bildene mine.. Nå har vi kjøpt speilrefleks også vi nå, så ixusen er ikke så ofte i bruk :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, jeg må jo få deg på "Mine innlegg".

Er bloggen din for spesielt utvalgte, eller?

Bloggen er ikke åpen for alle nei, men nå har du tilgang til den ;)

Jeg anbefaler Ixus-serien!! :Nikke:

Utrolig bra kameraer, jeg har "bare" ixus 40 men får så utrolig mye skryt for bildene mine.. Nå har vi kjøpt speilrefleks også vi nå, så ixusen er ikke så ofte i bruk :fnise:

Kanskje vi må sjekke ut ixus også da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ixus anbefaler jeg og. Vi hadde den før vi kjøpte speilrefleks og den tar innmari fine bilder. Nå er det svigermor som bruker ixus'en og hun er superfornøyd.

Lykke til med valget. Holder på å tenke på et lite kompaktkamera jeg og. Ser litt på Canon powershot eller hva det heter. Bare for å smette fort i lomma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tenker også på å ha et kamera som er så lite av man kan ta det med overalt. Målet er jo som nevnt etterhvert speilrefleks, men enn så lenge trenger vi et som tar ok bilder, og som tar bilder kjapt. Det vi har nå er for det første stoooort og så er det treeeeet til å utløse for å ta bilder... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ixus.....

:fnise:

Du gir deg ikke :fnise:

Skal sjekke det ut i kveld jeg, må jo se litt på tester og slikt ;)

Hei vennen :vinke:

Vi har et Canon powershot som jeg er veldig fornøyd med. Enkelt å bruke, uten så mye menyvalg som Ixusen syne jeg... :sjenert:

Kameraet vi har nå er Canon powershot, men det er gammelt da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gir deg ikke :fnise:

Skal sjekke det ut i kveld jeg, må jo se litt på tester og slikt ;)

Kameraet vi har nå er Canon powershot, men det er gammelt da...

Jeg har ikke akkurat det sony kameraet men et av de tidligere og er kjempefornøyd. Kjekt å ha med seg, tar liten plass og bildene blir bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke akkurat det sony kameraet men et av de tidligere og er kjempefornøyd. Kjekt å ha med seg, tar liten plass og bildene blir bra.

Godt å høre, tror nemlig vi har landa på det cybershot-kameraet ;)

Takk for tilgang! :-D

Ha en fin dag.

Bare hyggelig. Ikke sååå mye spennende der, men liker å skille litt på hva som ligger helt åpent og tilgjengelig for alle, og hva som "skjermes" litt mer av :)

:vinke:

Hei :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blir ikke ordentlig sengeliggende syk, men har nå hangla siden tirsdag. Formen er laber i dag også, så det er rolig dag hjemmet i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har forresten tenkt å melde oss som PLAN-faddere i kveld. Det er jo den Idol-fadderaksjonen på tv2 i kveld, og siden dette er noe vi har snakka om leeenge (mange år :rodme:) sp gjør vi noe med det spraket vi nå får i baken ;)

Gleder meg jeg, skal bli spennende å se hvem vi får tildelt som fadderbarn, og ikke minst så er det jo kjekt å kunne bidra til de som ikke har det like bra som oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vi faddere! Får tilsendt ei velkomstpakke med informasjon om vårt fadderbarn om ca 10 dager :)

Bestilte oss kamera i går kveld også, så det kommer på døra om noen dager. Selv om det er julegave til hverandre, så kommer vi til å begynne å bruke det med en gang :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...