Gå til innhold

Toblis' dagbokhjørne

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Snaaart helg! :danse:

:sol:

Gleder meg til å sove ut litt, og kose oss ute i helga altså! Både søvn og solvitaminer trengs!

Endret av Toblerone
Skrevet

Hvordan har helga vært så langt?

God søndag! :klemmer:

Skrevet

Helga har vært bra! En fin matsh av praktiske småting, litt shopping (:mrgreen:) og kosetid med mannen :hjerte:

Skrevet

Og nå sitter vi på terrassen med et glass vin og koser oss i sola!

Jeg elsker våren og sommeren altså!

:sol:

Skrevet

Finvær i dag også jo :hoppe::sol:

For tiden pågår det litt diskusjoner i heimen ang utvendig tørkestativ :fnise: Er vel ikke uenige, men helelr ikke enige emd oss selv. Jeg er usikker på om vi egentlig trenger det, og mannen lever litt i villfarelsen av at "alle" må jo ha tørkestativ ute... Men trenger vi egentlig det? :klø:

Skrevet

Jeg flytter ut vinge-tørke-stativet jeg!

Skrevet

Ja, det er det jeg heller mot også tror jeg iss.

Evt snorer på verandaen i 2. etg (skråtak)

Skrevet

Snorer i 2. etg hørtes supert ut! Tøyet holder seg bedre hvis det tørker i skyggen vettu ;)

Skrevet

Blir jo sol der også, men ikke før litt utpådagen ;) Og så er det jo mer skygge under tak enn ute på plena ja.

Tror mannen får si hva han vil - fast tørkestativ blir det nok ikke i hagen ;)

Skrevet

Her tørker vi ikke ute på grunn av pollen. Men noen er jo heldige og er ikke plaga av det. .)

Skrevet

:sol: I dag også :juhu:

Jeg elsker våren og sommeren og tror jeg aldri kan få for mye sol :fnise:

Prøver å være sunn om dagen, i allefall holde meg unna snop, og prøve å finne sunne middager (tips mottas med takk). Har noen overskuddskilo som ikke tar seg pent ut i sollerantrekk... :sjenert:

Skrevet

I dag har jeg spist middag alene og skulle passe på å lage en litt sterk karri-rett, siden mannen helst ikke vil ha så veldig mye sterk mat. Skal hilse og si den ble sterk ja - litt i verste laget!! Men godt var det da!! :sikle:

Skrevet
:sol: I dag også :juhu:

Jeg elsker våren og sommeren og tror jeg aldri kan få for mye sol :fnise:

Prøver å være sunn om dagen, i allefall holde meg unna snop, og prøve å finne sunne middager (tips mottas med takk). Har noen overskuddskilo som ikke tar seg pent ut i sollerantrekk... :sjenert:

Jeg laga god fiskemiddag i går!!!

Brukte den ildfaste formen fra Tupperware, men man kan sikkert bruke annen form med lokk også...

I bunn la jeg blomkål og broccoligrateng som jeg hadde kjøpt fra frysedisken i butikken. Over dette la jeg laksefileter som jeg også hadde plukket fra frysedisken. Jeg satt på lokket og lot det stå en time eller så i ovnen. Hadde ris og hollandaisesaus ved. Idag hadde jeg makaroni isteden for ris da jeg spiste restene til lunch :fnise:

Det var sinnykt godt :sikle:

Skrevet

Det høres godt ut iss, bare dumt vi ikke har ildfast form med lokk :(

Men karrigryte kan vel ikke være så usunt det, eller? Er egentlig kokosmelk usunt? :klø:

Skrevet

Kan sikkert lage den uten lokk og! Eller så må du kjøpe en av meg :lur:

Skrevet (endret)

Fredag :juhu:

Og snart helg! Ja, hvertfall om en 6-7 timers tid :sjarmor:

Har planer om å jobbe ute i helga, det skal bli godt å endelig komme igang igjen med de sysslene også!

Jeg grubler fremdeles over sunne og gode middagsretter, så spytt ut om dere har noen forslag!

Endret av Toblerone
  • 1 måned senere...
Skrevet

Denne dagboka har ligget brakk lenge...

Det går ikke så bra med slankina, men jeg ha i alle fall blitt en del mer fysisk aktiv i den senere tid.

Siden sist har vi sendt søknad om prøverør, få innkallelse til forsamtale og også gjennomført forsamtalen.

Så da er vi i gang med neste skritt da! Skummelt!

Har resepter og pennen til sprøytene liggende hjemme, men skal ikke i gang før på litt utpå høsten. Det blir nok både krevende, skummelt og spennende kan jeg tenke meg. Og ikke minst slitsomt!

Foreløpig ser jeg bare frem til ferie om 3 uker :juhu:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...