Gå til innhold

Toblis' dagbokhjørne


Toblerone

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Snaaart helg! :danse:

:sol:

Gleder meg til å sove ut litt, og kose oss ute i helga altså! Både søvn og solvitaminer trengs!

Endret av Toblerone
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå sitter vi på terrassen med et glass vin og koser oss i sola!

Jeg elsker våren og sommeren altså!

:sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finvær i dag også jo :hoppe::sol:

For tiden pågår det litt diskusjoner i heimen ang utvendig tørkestativ :fnise: Er vel ikke uenige, men helelr ikke enige emd oss selv. Jeg er usikker på om vi egentlig trenger det, og mannen lever litt i villfarelsen av at "alle" må jo ha tørkestativ ute... Men trenger vi egentlig det? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir jo sol der også, men ikke før litt utpådagen ;) Og så er det jo mer skygge under tak enn ute på plena ja.

Tror mannen får si hva han vil - fast tørkestativ blir det nok ikke i hagen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sol: I dag også :juhu:

Jeg elsker våren og sommeren og tror jeg aldri kan få for mye sol :fnise:

Prøver å være sunn om dagen, i allefall holde meg unna snop, og prøve å finne sunne middager (tips mottas med takk). Har noen overskuddskilo som ikke tar seg pent ut i sollerantrekk... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg spist middag alene og skulle passe på å lage en litt sterk karri-rett, siden mannen helst ikke vil ha så veldig mye sterk mat. Skal hilse og si den ble sterk ja - litt i verste laget!! Men godt var det da!! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sol: I dag også :juhu:

Jeg elsker våren og sommeren og tror jeg aldri kan få for mye sol :fnise:

Prøver å være sunn om dagen, i allefall holde meg unna snop, og prøve å finne sunne middager (tips mottas med takk). Har noen overskuddskilo som ikke tar seg pent ut i sollerantrekk... :sjenert:

Jeg laga god fiskemiddag i går!!!

Brukte den ildfaste formen fra Tupperware, men man kan sikkert bruke annen form med lokk også...

I bunn la jeg blomkål og broccoligrateng som jeg hadde kjøpt fra frysedisken i butikken. Over dette la jeg laksefileter som jeg også hadde plukket fra frysedisken. Jeg satt på lokket og lot det stå en time eller så i ovnen. Hadde ris og hollandaisesaus ved. Idag hadde jeg makaroni isteden for ris da jeg spiste restene til lunch :fnise:

Det var sinnykt godt :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres godt ut iss, bare dumt vi ikke har ildfast form med lokk :(

Men karrigryte kan vel ikke være så usunt det, eller? Er egentlig kokosmelk usunt? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fredag :juhu:

Og snart helg! Ja, hvertfall om en 6-7 timers tid :sjarmor:

Har planer om å jobbe ute i helga, det skal bli godt å endelig komme igang igjen med de sysslene også!

Jeg grubler fremdeles over sunne og gode middagsretter, så spytt ut om dere har noen forslag!

Endret av Toblerone
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Denne dagboka har ligget brakk lenge...

Det går ikke så bra med slankina, men jeg ha i alle fall blitt en del mer fysisk aktiv i den senere tid.

Siden sist har vi sendt søknad om prøverør, få innkallelse til forsamtale og også gjennomført forsamtalen.

Så da er vi i gang med neste skritt da! Skummelt!

Har resepter og pennen til sprøytene liggende hjemme, men skal ikke i gang før på litt utpå høsten. Det blir nok både krevende, skummelt og spennende kan jeg tenke meg. Og ikke minst slitsomt!

Foreløpig ser jeg bare frem til ferie om 3 uker :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...