Gå til innhold

Toblis' dagbokhjørne

Toblerone

Anbefalte innlegg

Gressenka (igjen) er tidlig på'n i dag. Våkna da mannen dro og fikk ikke sove så da stod jeg like gjerne opp.

Blir henta for en liten tur ut i tovltida, og før det har jeg planer om å prøveå lage et kort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hah! Jeg er også enke i helgene. Mannfolk ass.. Jeg synes det er deilig med huset for meg selv, men noen ganger kan det bli litt for mye når han drar både lørdag og søndag..

Ha en fin søndag, vennen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kylling: :klem:

Joda, godt innimellom det er ikke det. Det kjipeste er i grunnen å sove alene om natta. Senga blir så stooooor da :ler:

I helga har det vært litt ekstra dritt at han er borte også, men det står mer om det i bloggen.

Satser på en bedre søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sambo er en natterangler som synes sofaen er veldig god å sove på, så det hender titt og ofte at jeg har senga for meg selv... Nesten så det blir litt trangt når han sover der :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier også å våkne innimellom av at senga er tom, og når jeg går opp for å se etter min kjære da så sover han som enliten engel på sofaen med brillene på snei, tvèn på full guffe og PCèn på fanget :fnise: Ha en fin dag vennen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en del alene jeg også, da mannen jobber veldig mye. Det er heldigvis ikke så ofte jeg sover uten ham, unntatt dersom han er på reise med jobben (og det har faktisk vært relativt ofte den siste måneden). Må jo si at jeg foretrekker å ha ham der, selv om det selvsagt er deilig å være alene hjemme i blant. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste er å ha mannen ved min side i senga synes jeg altså :jupp:

Nå er det lørdagskos med hjemmelaget pizza i Tobleroneheimen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste jeg vet er å våkne i helgene ved siden av mannen... :rødme: Bare så synd at det sjelden skjer siden han ALLTID skal ut og jakte! :rope:

Håper du får en fin søndag, Tobleronemor! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er i samme sko (eller seng :fnise:) skjønner jeg... :roll:

Men denne helga har jeg faktisk våknet med mannen begge dagene. En rolig morgen og en veeeldig tidlig morgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste er å ha mannen i hus, våkne litt søvnig og så snike seg inntil for litt kos, og gjerne ligge så småskravle litt før man står opp :rødme: Å, gleder meg til sambo kommer hjem, tror jeg skal stjele en kos da altså :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble laaang jobbdag i dag pga møte som dro ut i det evinnelige :roll: Men fikk sneket meg til en befaring på slutten da, så da var det verdt det ;)

Nå blir det sløving i sofaen og tv-titting. Både bonderomantikk og Greys Anatomy :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: tilbake til Liljen!

Trente i går og skal trene i morra også. Kroppen føles helt dau om dagen, så den trengs tydeligvis denne treninga... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...