Gå til innhold

Toblis' dagbokhjørne

Toblerone

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dag har vært en hektisk dag på jobben, mye mas og kaving. Godt å komme hjem etter slike dager. Nå varselt nettopp mannen at han drar fra kontoret også, så da er det vel bare å sette i gang med middagen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har blitt så fæl på å få kviser altså! I min aldre burde de begynne å trekke seg tilbake, ikke eskalere!

Lurer på om jeg må gå til innkjøp av litt ordentlig ansiktspleie i håp om å få bukt med det :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff..

Men det må da finnes noe å gjøre. Nå gjør jeg jo fint lite :rodme: Men jeg tenker at det bør jo hjelpe å bruke produkter beregnet på ansiktet, kanskje en litt ordentlig dagkrem og rensekrem?

Noen som har tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått til innkjøp av cliniq 3-trinns rensesystem, men synes ikke det hjelper så mye... :( Men det kan jo hende at det hadde vært enda værre om jeg ikke hadde brukt det da ;) Har brukt bare ansiktskremen i mange år, og husker at jeg var veldig fornøyd med den i forholdt til kviser når jeg begynte med den. Men nå er det jo litt ekstremsituasjon hos meg om dagen, så jeg kan kanskje ikke regne med å være kvisefri uansett hva jeg gjør...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid slitt med litt kviser, og det ble ikke noe bedre av graviditeten - nå har jeg fått dem på ryggen, og det har jeg ALDRI hatt før, så håper de blir borte etterhvert som jeg blir kvitt noen hormoner. I ansiktet har jeg faktisk blitt mindre kvisete da - rart dette..... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Der var du jo, Toblis! Endelig en dagbok jeg kan få på mine innlegg, sånn at det blir mye lettere å følge med! :-D

Men urk! Snakker dere om kviser? Jeg sliter også med det for tiden, og det irriterer vettet av meg! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her kommer kviseerfaringene ja :fnise: Lurer på om jeg må ta turen til et parfymeri eller noe jeg, og få litt tips til produkter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alltid moro å handle og vente på pakke i posten. Jeg fikk min i forrige uke. Og da hadde de klart det kunststykket å legge feil vare inni posen merket med den varen jeg skulle ha... Hadde bestilt en brun singlet og fikk en hvit tunika :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff kviser ja :sukk:

Jeg har og vært veldig plaget med det. Gikk til innkjøp av ansiktsprodukter fra Matis. Veldig fornøyd, så lukter det knallgodt og :) Har og prøvd Mary Kay, og det er og kjempesupert. Nå har jeg veldig sjelden kviser . Håper du finner noe som passer deg.

store :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvisene holder på å gå bort for denne gang, så de er helt klart mensenrelatert :huff:

Formen er ikke på topp om dagen, og det blir derfor delvis hjemmekontor på meg. Veldig greit med den muligheten altså. Det som passer veldig dårlig med min labre form er at vi skal ha middagsselskap i kveld. Menyen er kraftig forenklet ja... Dessverre :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...