Toblerone Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #21 Del Skrevet 18. oktober 2007 I går trente jeg! Og det kjenner jeg i dag ja I da g blir det ingen trening, men har "tonnevis" av husarbeid som må gjrøes så kommer nok ikke til å sitte på ropma uansett i ettermiddag tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 18. oktober 2007 #22 Del Skrevet 18. oktober 2007 god morgen Så flink du er med treninga Man føler seg jo så herlig etter en treningsøkt. Håper du får en fin torsdag vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #23 Del Skrevet 18. oktober 2007 Flink er jeg vel derfinitivt ikke enda da, men målet om minst 2 økter i uka skal jeg fremdeles stå på for. Og så må det jo sies at når jeg ikke trener så er ikke det fordi jeg sitter på rompa i sofaen og zap'er tv-kanaler altså. Holder jo stort sett på med noe uansett. Må nok ta i bruk lørdagen eller søndagen for å få to økter den uka her da. Og så skal jeg prøve å få med meg en time på mandagen som jeg lenge har hatt lyst til å gå på men som aldri har passa... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 18. oktober 2007 #24 Del Skrevet 18. oktober 2007 Viktig å ikke gape for høyt når det gjelder trening, 2 ganger i uke er kjempefint det Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #25 Del Skrevet 18. oktober 2007 Tror nok 2 ganger i uka er bra for meg ja, må få det inn som en vane på den måten tror jeg. Og ikke minst lære meg til å prioritere tid til det. Trøtt i kveld, så nå er det snart natta her Vært en lang og følelsesmessig dag (se blogg), så trenger en god natts søvn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 18. oktober 2007 #26 Del Skrevet 18. oktober 2007 God natt vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 18. oktober 2007 #27 Del Skrevet 18. oktober 2007 Oi, denne har jeg ikke sett før! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #28 Del Skrevet 19. oktober 2007 Kjenner onsdagens trening godt i beina i dag. Sitter og lurer på om jeg skal ta meg en tur på styrketrening på lørdag formiddag. Ettermiddagen i dag skal nemlig vies til min mann som reiser bort i kveld og ikkekommer hjem før søndag ettermiddag/kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #29 Del Skrevet 19. oktober 2007 Koslig at du fant veien hit da Kylling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 19. oktober 2007 #30 Del Skrevet 19. oktober 2007 *sender litt interaktiv sjokoloade (den er ikke fetende ) til Toblerone som skal være alene i helgen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 19. oktober 2007 #31 Del Skrevet 19. oktober 2007 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 19. oktober 2007 #32 Del Skrevet 19. oktober 2007 Håper du får en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #33 Del Skrevet 19. oktober 2007 Ephemera: Koslig med nye fjes som titter innom. Håper du får en fin helg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #34 Del Skrevet 19. oktober 2007 Mannen har reist avgårde, så her sitter jeg i sofaen med laptopen i fanget og titter på tv med fyr i ovnen. Ordentlig sløvekveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 19. oktober 2007 #35 Del Skrevet 19. oktober 2007 Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #36 Del Skrevet 20. oktober 2007 Er vel kanskje på tide å komme seg ut av morgenkåpa og inn i dujsen når man allerede har vært oppe en time :fnis: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 20. oktober 2007 #37 Del Skrevet 20. oktober 2007 Hadde ikke stått opp en gang når du skrev innlegget ditt jeg, og har akkurat kommet meg ut av pysjen og fått på meg ansiktet mitt nå - ahhhh - deilig med helg ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #38 Del Skrevet 20. oktober 2007 I dag har vært en sosial men likevel avslappende dag. Var med og delte på ei vinflaske da jeg var hos et vennepar i kveld, og nå er jeg utrolig trøtt så gleder meg til å legge meg. Nattinatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 21. oktober 2007 #39 Del Skrevet 21. oktober 2007 God morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 21. oktober 2007 #40 Del Skrevet 21. oktober 2007 innom å hilser på Fint at du har fått deg db igjen slik at jeg kan følge litt med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå