Gå til innhold

Aneas bryllupsdagbok

Anea

Anbefalte innlegg

Gjest smotti

Så bra at menyen er på plass :) Den var nesten det første vi hadde i orden :fnise:

Hadde jo skrevet ferdig bordkartet, men så plutselig meldte 5 stykker avbud, og da var det ¨på an igjen.. og vi har ett stort ovalt bord, så det er ikke bare bare å få det til å gå opp (skulle vært mulig å delt folk i 2 :fnise: ).

Notiser til avisen ja.. hva skrev du i dem da?? (Har jeg ikke tenkt på engang... :sjenert:)

Så bra du er godt i gang da :) Er ikke lenge igjen i hele tatt nå.. men lurer litt på hva jeg skal ta meg til når bryllupet er over :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu:

for ferdig meny, eeeeendelig!!!

Så forresten hørtes yummy ut!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll:

for ferdig bordkart så og va enkelt å få te!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaklehone::kaklehone::kaklehone::kaklehone::kaklehone:

:kaklehone::kaklehone::kaklehone::kaklehone:

:kaklehone::kaklehone::kaklehone:

:kaklehone::kaklehone:

for bryllupsplanlegging så e 45 % :overrasket: ferdig ifølge Aneamannen sitt prosjektsystem

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:forkjola:

aaaaatsjjjjjjjjjjjjooooo

"ups I did it again :plystre:

unnsjyll :sjenert:

:hoho: små barn store gleder.....sjønne du at eg kjede meg elle???

Endret av hello kittyen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menyen hørtes nammenamm ut :hoppe:

Også bordplassering også :hoppe: Du er så effektiv i det siste Anea!

45% ferdig :overrasket: Vil tro dere har kommet lengre enn det ja.... vet Aneamannen hvor mye planlegging som ligger bak? :fnise: Tror ikke Tassiemannen helt vet det.... han sier at han vil være med på alt og han er såå engasjert, jadda, så tar jeg ting opp med han og sånt og da er det bare 'ja vi tar det en annen gang'... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at menyen er på plass :) Den var nesten det første vi hadde i orden :fnise:

Hadde jo skrevet ferdig bordkartet, men så plutselig meldte 5 stykker avbud, og da var det ¨på an igjen.. og vi har ett stort ovalt bord, så det er ikke bare bare å få det til å gå opp (skulle vært mulig å delt folk i 2 :fnise: ).

Notiser til avisen ja.. hva skrev du i dem da?? (Har jeg ikke tenkt på engang... :sjenert:)

Så bra du er godt i gang da :) Er ikke lenge igjen i hele tatt nå.. men lurer litt på hva jeg skal ta meg til når bryllupet er over :fnise:

Surt det med bordkartet altså. Vi fikk et avbud nå, men heldigvis kom det før vi startet, så da gikk det greit. Passet faktisk veldig godt inn i planen :hoho: (Bridezillatendensene tar seg opp gitt :hoho:)

Notisen skrev vi veldig enkelt: Anea og Aneamannen gifter seg i *by* 24.05.08" Skrev ikke noe om hvor vielsen skal være, for det er et ganske synlig sted, og jeg vil helst slippe å bli mer turistattraksjon enn nødvendig :skratte:

Hvis det blir dårlig vær sender vi bare inn en til et par dager før der vi skriver på plan B lokalet - der er det nemlig plass til ekstra tilskuere, men da blir det jo folk vi kjenner da, og det er jo helt greit. Plan A alternativet vårt har ikke plass til fler enn de inviterte gjestene likevel, så da ser jeg ikke poenget med å annonsere hvor det skal være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smotti

HVordan gjordet du når du sendte inn notiset da? brev i posten eller? Kan ingenting om sånn jeg..hehe Og hvor lenge før bør man gjøre det? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:forkjola:

aaaaatsjjjjjjjjjjjjooooo

"ups I did it again :plystre:

unnsjyll :sjenert:

:hoho: små barn store gleder.....sjønne du at eg kjede meg elle???

aaaaatsjjjjjjjjjjjjooooo

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Kjeder deg? Kan ikke skjønne det... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miso

:banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll:

:juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu:

for meny og bordplassering :) :) så flink du er :) :)

menyen høres `jammy` ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HVordan gjordet du når du sendte inn notiset da? brev i posten eller? Kan ingenting om sånn jeg..hehe Og hvor lenge før bør man gjøre det? :sjenert:

Sendte mail jeg. Fant adresser til personaliasidene til avisene inne på nettsiden deres. Vet ikke helt hva som er vanlig jeg, men 1-2 uker før, tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sukk:

de kjempevere å eg må vær inne :grine: Urettferdigt!!! Ballerina sa eg ikkje konne sola meg når eg har feber :sjenert: e tje sikkår på om eg har tenkt å bry meg om de så mye lenger :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame::duskedame::duskedame::duskedame::duskedame:

:duskedame:

for innsendte annonser te avisene (huska du VG??)

Oh no! Det glemte jeg! :dåne:

Skal vi se:

www.vg.no....

...annonser...

skal vi se.... (*lete nedover sida*)

...helsides annonse - derrja!

...bestill

.. sendt.

Sånn. Voilla! kommer på lørdag!

:hoho::hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:sukk:

de kjempevere å eg må vær inne :grine: Urettferdigt!!! Ballerina sa eg ikkje konne sola meg når eg har feber :sjenert: e tje sikkår på om eg har tenkt å bry meg om de så mye lenger :fnise:

:forvirret::kose:

Har jeg aldri hørt om :klø:

Du hørte jo ikke på de som sa at bikini var en dårlig idè heller da :hoho:

Endret av Anea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll:

:juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu:

menyen høres `jammy` ut :)

:jepp:

:sikle:

:spise:

Kommer til å spise meg utav brudekjolen! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likså det var hopping å spretting her i dag :-D

:jepp:

Anea er lyyykkkkeeeeeliiiiiiiig!

:hoppe::hoppe::hoppe:

:danse::danse::danse:

:juhu::juhu::juhu::juhu:

Fortsetter jeg med denne sprettinga, ender det med at jeg må legge inn kjolen lell :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menyen hørtes nammenamm ut :hoppe:

Også bordplassering også :hoppe: Du er så effektiv i det siste Anea!

45% ferdig :overrasket: Vil tro dere har kommet lengre enn det ja.... vet Aneamannen hvor mye planlegging som ligger bak? :fnise: Tror ikke Tassiemannen helt vet det.... han sier at han vil være med på alt og han er såå engasjert, jadda, så tar jeg ting opp med han og sånt og da er det bare 'ja vi tar det en annen gang'... :ler:

:ler: Er du sikker på at vi ikke skal gifte oss med samme mann også :ler:

Først nå Kjære begynner å tenke at ting er på tide å få unna, men fremdeles har han uuuuutroooolig god tid :pisk: Han er søt da :kose: Prøvde dressen i går, og var såååå fiiin! :hjerter_rundt: Må ha den en liten tur til skredder da, for vesten sitter ikke helt perfekt på perfekte kjæresten min :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...