Gjest Miso Skrevet 6. mai 2008 #541 Skrevet 6. mai 2008 Hei og hopp blir veldig nysgjerrig av bildet alle her skryter sånn av, kan jeg få se nå er det ikke lenge igjen til den store dagen, ikke lenge til du er fru :hoppe: ha en strålende dag
Lunica Skrevet 6. mai 2008 #542 Skrevet 6. mai 2008 Jeg og bilde! (selv om jeg er litt ny her..) Pliiiis?
Anea Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #543 Skrevet 6. mai 2008 Miso og Lunica: Klart dere får se PM er sendt. Ballerina: You've got mail! Husj ut i med meg!
Lunica Skrevet 6. mai 2008 #544 Skrevet 6. mai 2008 (endret) Ååååååå! Du ser jo ut som en prinsesse! (med rosa skrift for anledningen ) Edit: Ha det fint ute i sola - litt farge til den store dagen? Endret 6. mai 2008 av Lunica
Lilywhite Skrevet 6. mai 2008 #545 Skrevet 6. mai 2008 Åh, jeg må ha gått glipp av noe her Kan jeg også få se bilder?
LilleEkorn Skrevet 6. mai 2008 #547 Skrevet 6. mai 2008 Du er jo helt nyyyyydelig Anea!!!! :dåne: :dåne: :dåne:
Gjest Miso Skrevet 6. mai 2008 #549 Skrevet 6. mai 2008 ååhh...Anea!!! kjolen din er nyyyyydelig :rødme: :rødme: og du er kjempe flink som har strikket boleroen :) kjeeempeflink takk for bilder :) veldig koselig å se :)
hello kittyen Skrevet 6. mai 2008 #551 Skrevet 6. mai 2008 Nåh, nydeli`rett å slett te å :dåne: av!! Utrolig flotte den kjolen din asså, nesten så eg må bli litt misunnelige Å sjønne godt du e fornøyd me smykkene, å boleroen så e sjølstrikka E nok mær enn ett menneske så komme te å trekka pusten litt ekstra når di ser deg Du har all grunn te å vær stolte!!!!!!!!!!!!!!!!
sandra82 Skrevet 7. mai 2008 #552 Skrevet 7. mai 2008 bilder?!? kan jeg også få se?!? du hadde samme kjole som tassie var det sånn?
hello kittyen Skrevet 7. mai 2008 #553 Skrevet 7. mai 2008 E du hen??????? *rase ronnt i dagbokå å leite itte Anea*
*Lollipop* Skrevet 7. mai 2008 #554 Skrevet 7. mai 2008 Innom og ønsker deg en fin dag Anea Snart bare to uker igjen!!
sandra82 Skrevet 7. mai 2008 #555 Skrevet 7. mai 2008 kjempefin var du!! Og den boleroen var veldig fin.. merker jeg er litt misunnelig på folk som kan strikke... med bonusmateriale og... veldig søt baby!!! mannen din ligner på en jeg har jobbet med...
Anea Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #556 Skrevet 7. mai 2008 (endret) E du hen??????? *rase ronnt i dagbokå å leite itte Anea* Jepp. Er her Meeen... Jeg har en som er veeeldig mammadalt i dag og ikke ser ut til å ha planer om å ta en :søvn:, et hus som flyter en gedigen haug med skittentøy, inludert bunadsskjorte + jeg snart skal på hytta og hjelpe til å sette den i stand for :dåne: Men bervares - jeg titter jo innom Endret 7. mai 2008 av Anea
Anea Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #557 Skrevet 7. mai 2008 Innom og ønsker deg en fin dag Anea Snart bare to uker igjen!! Ha en stålende dag du også, søta
Anea Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #558 Skrevet 7. mai 2008 kjempefin var du!! Og den boleroen var veldig fin.. merker jeg er litt misunnelig på folk som kan strikke... med bonusmateriale og... veldig søt baby!!! mannen din ligner på en jeg har jobbet med... Tusen takk Kan eeegentlig ikke strikke jeg heller da, bare det som er heeelt basic, men det jeg trengte denne gangen (etter å ha droppa mønsteret) En du jobbet med? Nå ble jeg nysgjerrig her For vi bor vel ikke så fryktelig langt unna hverandre, tror jeg?
Anea Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #559 Skrevet 7. mai 2008 Tusen takk for alt skryt, jenter! Ååååh! Som jeg gleder meg til å pynte meg for sjæstn min!!!! I dag må jeg ta litt sol! (strålende ute, men jeg er en skikkelig pinne - dessuten går det så mye fortere i solarium )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå