Gjest smotti Skrevet 7. mai 2008 #561 Del Skrevet 7. mai 2008 bilder??? Jeg vil og se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hello kittyen Skrevet 7. mai 2008 #562 Del Skrevet 7. mai 2008 Anea! Må tje vær så strenge me deg sjøl Litt kvalitetstid inne på KG e viktigt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smotti Skrevet 7. mai 2008 #563 Del Skrevet 7. mai 2008 Hvordan ligger du ann i løypa forresten?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 7. mai 2008 #564 Del Skrevet 7. mai 2008 Støtter solarium jeg Jeg er så utålmodig av meg at jeg klarer ikke å ligge timesvis i sola for å bli kannnnskje litt brunere.. istedet for å ligge 30 min i solarium og se stor forskjell! Men håper på masse sol i sommer så jeg kan prøve å lære meg selv å bli mer tålmodig ute i solen... men så var det jo det der med at jeg får så sykt vondt i hodet av å være lenge ute i solen da.. Nei været altså, det skal være så komplisert! Tittet litt på bildene dine igjen jeg, siden du hadde tittet på mine igjen (jadda, du kan ikke snike deg unna! :gjeiper: ) Du er altså så fiiiin! Kjolen vår er så fiiiiin! Mannen din kommer til å smelte så totalt når han ser deg :love: Gleder meg veldig til å få se bilder fra bryllupet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hello kittyen Skrevet 7. mai 2008 #565 Del Skrevet 7. mai 2008 Uffda, der nøys eg inni dagbokå di Hvis eg smitte deg må du vær inne her i heila mårå :juhu: Ååååhhh, sliten..e tje i form te å hoppa idag Natti då istede... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 7. mai 2008 #566 Del Skrevet 7. mai 2008 Takk for bilder Har jo sett kjolen før da, men den er bare såååå fin :-D Og boleroen var kjempesøt!! Du kommer nok til å se strålende ut på dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #567 Del Skrevet 8. mai 2008 :juhu: :banantroll: :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #568 Del Skrevet 8. mai 2008 :danser::danser: :danser::danser: :danser::danser: :danser::danser: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smotti Skrevet 8. mai 2008 #569 Del Skrevet 8. mai 2008 Det er BARE 16 dager igjen!!!!! iiiiiiik!! :dåne: :dåne: :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #570 Del Skrevet 8. mai 2008 :juhu::juhu::juhu::juhu::juhu::juhu::juhu: MEEEEENYYYYYEEEEN ER KLAAAAAR!!!!!! :juhu::juhu::juhu::juhu::juhu::juhu::juhu: Endelig! :danse::danse::danse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 8. mai 2008 #571 Del Skrevet 8. mai 2008 :danser: :danser: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :danse: :danse: :danse: :danse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #572 Del Skrevet 8. mai 2008 Det er BARE 16 dager igjen!!!!! iiiiiiik!! :dåne: :dåne: :dåne: :hoppe::hoppe: :hoppe::hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #573 Del Skrevet 8. mai 2008 :kaklehone::kaklehone: :kaklehone::kaklehone: :kaklehone::kaklehone: :kaklehone::kaklehone: Måtte bare danse litt til for en herlig start på dagen! Lykkelig jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smotti Skrevet 8. mai 2008 #574 Del Skrevet 8. mai 2008 Tickeren min har hengt seg opp på 17.. hehehe :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #575 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) *kremt* Glemte helt ut å skrive hva menyen består av Here it comes: forrett: scampi med blomkålpurè - servert på tallerken før tapas tapas/hovedrettsbuffet: bacalao, blåskjell, lammecarrè og okse - andre tapasretter (div. grønnsaker, potetsalat, aioli og brød) dessert: panna cotta med marinerte jordbær (italiensk fløtedessert) Kaffen servert i presskanner - spesialvalgt for å passe dessert og kaker. :juhu::juhu::juhu::juhu::juhu: Edit: Trykkleif gitt Endret 8. mai 2008 av Anea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #576 Del Skrevet 8. mai 2008 Tickeren min har hengt seg opp på 17.. hehehe :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: Står 16 som jeg kan lese. Men kanskje det betyr at du får den ekstra dagen som man alltid ønsker asegt man hadde dagen før dagen? Sånn var det alltid med meg før eksamen: "Åååå - hvis jeg bare hadde hatt èn dag til å lese på..." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smotti Skrevet 8. mai 2008 #577 Del Skrevet 8. mai 2008 På min skjerm står det 16 på deg og 17 på meg..heheh eller kanskje det er ønsketenkning heheheh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #578 Del Skrevet 8. mai 2008 Uffda, der nøys eg inni dagbokå di Hvis eg smitte deg må du vær inne her i heila mårå :juhu: Ååååhhh, sliten..e tje i form te å hoppa idag Natti då istede... :hoho::hoho: Det verste er at jeg faktisk går rundt og nyser i dag! :skratte: Må bli frisk nå! Dagen er ikke den samme uten litt hopp og dans fra Kittyen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #579 Del Skrevet 8. mai 2008 På min skjerm står det 16 på deg og 17 på meg..heheh eller kanskje det er ønsketenkning heheheh Må nok være det, for det står 16 på deg også her Føler jeg begynner å nærme meg nå som menyen er på plass. Fy søren, det har jeg ventet lenge på! I går fikk vi unna bordplasseringen. Gikk som en lek faktisk! Hadde trodd det skulle ta mye lenger tid. Vi skal ha et stort bord og 6 småbord, og det var overraskende lett å plassere folk utover Fikk sendt inn notiser til de fleste avisene i går også. Litt tidlig kanskje, men tviler på det kommer med før lørdag uansett, og da er det jo faktisk bare to uker igjen :dåne: Nå er det egentlig mest småplukk som står igjen, tror jeg - men bevares, det tar tid det også. I følge Kjæres prosjektsystem som han absolutt villle legge inn bryllupet i , så er byllupsplanleggingen 45% ferdig nå Nåja - føler nå at vi er kommet litt lenger enn som så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunica Skrevet 8. mai 2008 #580 Del Skrevet 8. mai 2008 HURRA!!! Da ble det Tapas? Det hørtes jo ut som en ordentlig bra meny, skikkelig stil "selv om" det er tapas! Vi skal ha tapas-party om to uker, og jeg fikk noen gode idéer til hva vi kan ha med (Se! jeg fikk til hoppe-smily!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå