Anea Skrevet 24. april 2008 Forfatter #481 Skrevet 24. april 2008 Husarbeid er jo bare sååå kjedelig... skjønner godt at du er her! Jeg skriver jo oppgave jeg Og du er akkurat like engasjert som meg, skjønner jeg! Huff. Burde egentlig fortsette på talen til Kjære og avsnittet om han som vigsleren skulle hatt for en uke siden, men det er så vanskelig!! Får skikkelig prestasjonsangst! :dåne:
Gjest Ballerina Skrevet 24. april 2008 #483 Skrevet 24. april 2008 Og du er akkurat like engasjert som meg, skjønner jeg! Huff. Burde egentlig fortsette på talen til Kjære og avsnittet om han som vigsleren skulle hatt for en uke siden, men det er så vanskelig!! Får skikkelig prestasjonsangst! :dåne: Kjeeeempeengasjert - not! Tale ja... vanskelig det derm men hos meg bare falt det inn i hodet en kveld liksom - tror ikke man kan tvinge det frem Skal vigsleren ha et avsnitt om din kjære? Om hva da liksom?
*Lollipop* Skrevet 24. april 2008 #484 Skrevet 24. april 2008 Anea!! :juhu: :juhu: :juhu: Du er en reddende engel!!!
Anea Skrevet 24. april 2008 Forfatter #485 Skrevet 24. april 2008 Kjeeeempeengasjert - not! Tale ja... vanskelig det derm men hos meg bare falt det inn i hodet en kveld liksom - tror ikke man kan tvinge det frem Skal vigsleren ha et avsnitt om din kjære? Om hva da liksom? Ja, vi skal skrive en halv A4 side, så skal hun flette det inn i talen sin der det passer. Men før jeg kan skrive det, så må jeg ha ferdig talen, for det skal jo helst ikke være det samme da. Håper det bare skal ramle ned en dag. Kom godt igang da, men ble selvfølgelig avbrutt av en liten mammadalt. Er vel sånn ca 1/3 ferdig. Lurer pittelitt på om jeg skal avslutte med å synge til Kjære, men jeg vet virkelig ikke om jeg tør.
Anea Skrevet 24. april 2008 Forfatter #486 Skrevet 24. april 2008 Anea!! :juhu: :juhu: :juhu: Du er en reddende engel!!! Å? :-D Hvordan det?
Anea Skrevet 24. april 2008 Forfatter #487 Skrevet 24. april 2008 Jeg er veldig søt når jeg rydder og det egentlig blir litt mer rotete. For det sier sjæsjtn min. :hoho::hoho:
Gjest Ballerina Skrevet 24. april 2008 #488 Skrevet 24. april 2008 Jeg er veldig søt når jeg rydder og det egentlig blir litt mer rotete. For det sier sjæsjtn min. :hoho::hoho:
*Lollipop* Skrevet 24. april 2008 #489 Skrevet 24. april 2008 Å? :-D Hvordan det? Bryllupskakeproblemet er løst!! :hoppe: Takktakktakk!! Masse takk! Kjempe tusen takk! :klemmer:
Anea Skrevet 24. april 2008 Forfatter #490 Skrevet 24. april 2008 Bryllupskakeproblemet er løst!! :hoppe: Takktakktakk!! Masse takk! Kjempe tusen takk! :klemmer: Ååååå! Så bra!!!!! Har dere prøvebakt? :danser::danser: :juhu::juhu::juhu::juhu::juhu: for bryllupskake!!! Bryllupskake med masse deilig, seig sjokolade! Skjøner fremdeles ikke helt hva jeg har gjort :klø: .... men bare hyggelig Any time :-D
*Lollipop* Skrevet 24. april 2008 #491 Skrevet 24. april 2008 Åååh nå fikk jeg lyst på seig deilig sjokoladekake! Tenk, under en mnd igjen om et par timer! Hvordan er nervene hittil? Ha en herlig fredag Anea! Snart helg!!
Anea Skrevet 24. april 2008 Forfatter #492 Skrevet 24. april 2008 (endret) Tja... Kanskje jeg skal snakke litt om bryllupsforberedelser her inne. Siden vi er i bryllupsdagbøkene, mener jeg Har kommet litt lenger med menyproblemet. Ringte dem tilbake og spurte om det kunne være en mulighet at vi får servert forrett mens hovedretten er en varmrettsbuffet med godt tilbehør. Hun måtte snakke med kokken, men mente at det burde være mulig Har dessuten programmet for vielsen så og si klart: Inngang: Poème, fiolin/piano Diktlesing: En hemmelig armè - Andrè Bjerke Solistinnslag: Sag det igjen Tale fra vigsler Instrumentalinnslag: http://www.youtube.com/watch?v=X_wV6-dXPZc, fiolin/piano Vielse Avslutning: Solisten synger Everything mens det deles ut musserende Min forlover er solist, en av gjestene spiller piano og vi har fått tak i en skjønn jente fra musikkskolen til å spille fiolin. :danser::danser: litt for det jeg! Endret 24. april 2008 av Anea
Anea Skrevet 24. april 2008 Forfatter #493 Skrevet 24. april 2008 Åååh nå fikk jeg lyst på seig deilig sjokoladekake! Tenk, under en mnd igjen om et par timer! Hvordan er nervene hittil? Ha en herlig fredag Anea! Snart helg!! Ah! Ja! Tror kanskje jeg må lage en liten kake i helga sånn at jeg får prøvepyntet! Kjenner jeg begynner å bli litt nervøs nå ja! Men samtidig har jeg fått litt ny giv siden det virkelig begynner å nærme seg. Er ikke vits i å utsette noe nå, for nå må alt i boks snart uansett! I dag gleder jeg meg faktisk skikkelig! Om en mnd er jeg kona til fantastiske, fantastiske kjæresten min! En strååålende fredag til deg med, søta!
Anea Skrevet 24. april 2008 Forfatter #494 Skrevet 24. april 2008 Om en mnd er det snart bryllupsnatt! Skal gå og legge meg nå, så kanskje det kan bli litt øving En venninne drømte forresten at jeg var gravid før jeg hadde røpet for noen at jeg ventet Lillegull. I utdrikningslaget mitt informerte hun meg at neste år har jeg to Kanskje det blir fortere enn planlagt Natta jenter! :søvn:
hello kittyen Skrevet 24. april 2008 #495 Skrevet 24. april 2008 Lure på om eg og kan få oppskriftå på den kakå di du
LilleEkorn Skrevet 25. april 2008 #496 Skrevet 25. april 2008 Kanskje jeg også kunnet tigget til meg den oppskriften? Hørtes så sinnsykt god ut!!
Anea Skrevet 25. april 2008 Forfatter #497 Skrevet 25. april 2008 Klart dere kan! :-D Må sende den på PM da, for det er i grunn en litt hemmelig oppskrift Trenger bare litt tid til å få skrevet den inn på PC'n :kaffe: Ser ikke ut til at Lillesjefen har tenkt å innvilge meg så mye KG-tid i dag, gitt Skal gå hoppbakkene senere i dag, og etter det skal vi til broren til Kjære for å grille litt, så det er ikke sikkert jeg rekker det i dag. Skal ta det så fort som mulig.
LilleEkorn Skrevet 25. april 2008 #498 Skrevet 25. april 2008 Klart dere kan! :-D Må sende den på PM da, for det er i grunn en litt hemmelig oppskrift Trenger bare litt tid til å få skrevet den inn på PC'n :kaffe: Ser ikke ut til at Lillesjefen har tenkt å innvilge meg så mye KG-tid i dag, gitt Skal gå hoppbakkene senere i dag, og etter det skal vi til broren til Kjære for å grille litt, så det er ikke sikkert jeg rekker det i dag. Skal ta det så fort som mulig. Tusen takk! Ha en fin dag Anea
Gjest Ballerina Skrevet 25. april 2008 #499 Skrevet 25. april 2008 Vielsen blir bare såååå fin! :love:
sandra82 Skrevet 25. april 2008 #500 Skrevet 25. april 2008 tror det blir kjempebra jeg!! blir så glad av å høre den michael buble sangen... er sånn jippi sang!!! men samtidig litt sånn kjæreste sang.. :rødme: du må gjerne komme hit og prøvepynte kaker i helgen.. skal ha barnebursdag og synes pynting er kjedelig i lengden... :rødme:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå