Gå til innhold

Interessert i OOBE, astrale reiser, drømmer m.m.?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Søren Waco, jeg ble visst anonym da jeg prata om deg og gullfiskene. Det var ikke meningen.'

Men selvfølgelig kan du mene hva du vil. Men og komme med påstander imot det folk sier dem har opplevd? Er ikke det litt vel drøyt? Hvis jeg sier jeg har vært ute av kroppen så tror jeg faktisk på det, ellers ville jeg ikke sagt det. Så dine "forsiktige" motargumenter forteller omtrent at jeg er schozofren ettersom du antyder at dette er umulig...

Det er et problem Waco, og det syns jeg ikke er greit. Litt respekt kunne vært kjekt selv om du kanskje ikke er enig. Hva med å spørre hva som får oss til å tro på det for eksempel? Du kunne kanskje lært noe nytt om menneskers oppelverlser og tankegang faktisk. Jeg regner med at hvis du plutselig ser meg sitte her og skrive dette innlegget og etterpå kan beskrive hvordan jeg ser ut og hva jeg skriver - da regner jeg med at du ville blitt temmelig irritert hvis du prøvde fortelle dette til noen og de anså deg som schizoren uten en gang å gi deg tvilen tilgode.

Bare min mening da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jammen jeg ser deg jo nåååå! Fra taket, du sitter med snerpet munn og nesa i sky, akkurat som om du skulle spist litt for mange lime, hvor du erger deg over tullingen Waco som ikke vil være enige at dere har ut av kroppen opplevelser hele tiden.

W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

He, he... Kjære Waco:

Jeg er ikke av den oppfatting av at du ikke skal få si din mening. Men jeg er kanskje også av den oppfatting som ani her har ytret, at du er litt nysgjerrig. Dessuten vet jeg at du tåler å bli motsagt...

Og hvis du hadde hatt en "utenfor-kroppen-opplevelse" og sett meg i dusjen da hadde jeg sagt: Ja var ikke det litt gøy da???

Kos deg W. med den lille nysgjerrigheten vi alle aner under innleggene dine :-)

Klem fra meg

En ting til: ikke la oss gjøre om denne tråden til en liten diskusjon oss i mellom, slik som så mange gjør her på KG :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm...skulle forsøke å ikke sovne mentalt kl.??? alt for tidlig på kveld, ville oppleve det på naturlig måte og bevisst, men nei Zzz Zzz, der sovnet jeg gitt :(

Ja ja fikk da søvnen min i det minste :blunke:

Waco: du har vært ute av kroppen, bevisst?? Fortell da :wink:

Merete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen jeg ser deg jo nåååå! Fra taket, du sitter med snerpet munn og nesa i sky, akkurat som om du skulle spist litt for mange lime, hvor du erger deg over tullingen Waco som ikke vil være enige at dere har ut av kroppen opplevelser hele tiden.

W

:Nikke: akkurat :ler:

ellers - pinlig mange skrivefeil i det forrige innlegget mitt der. Tar liksom litt av seriøsiteten ut av det når jeg ikke klarer stave schizofren riktig en eneste gang. Bare nevner det så jeg kanskje kan få tilbake litt verdighet liksom. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...