Gjest Hege Skrevet 19. oktober 2003 #221 Del Skrevet 19. oktober 2003 Det ser faktisk ut til at den uekte Eowyn er borte nå! Hun har byttet nick :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter #222 Del Skrevet 19. oktober 2003 God søndag' date=' Eowyn. :klem2:[/quote'] Takk for det og i like måte midnattsol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter #223 Del Skrevet 19. oktober 2003 Hun har byttet nick :blunke: Den er grei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 20. oktober 2003 #224 Del Skrevet 20. oktober 2003 Heisann på degsann :D Så kos å kjøpe barnevogn dahhh :-) Det er jo ikke noe i veien for å forberede seg, selv om det er en stund igjen? Vi må definitivt prøve å møtes snart,- er jo ikke såå langt unna på en måte. Håper så inderlig jeg får den jobben jeg var på "intervju" på om fredagen. De virket i allefall positive Du får kose deg sålenge så må vi ta en msn-prat en dag snart igjen! Stor klem fra meg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. oktober 2003 #225 Del Skrevet 23. oktober 2003 Heisann! Lenge siden du har vært innom nå - men du har kanskje ikke så mye tid til KG for tiden? Uansett - håper du har en fin kveld, Eowyn! :D Klem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 25. oktober 2003 Forfatter #226 Del Skrevet 25. oktober 2003 Hei heeeei!! Ja, er en stund siden jeg har vært på KG nå, har så mye å gjøre. Skolearbeid tar mye av tiden min nå, holder på med et gruppeprosjekt som skal være ferdig snart og som er veldig omfattende. Gleder meg til å bli ferdig med det...... Fikk telefon igår av sjefen til sambo, der hvor han jobber så skal de arrangere noe som heter "sjefens middag". Og så ville de invitere meg dit som en overraskelse til sambo! Jeg takket selvfølgelig JA! Så på onsdag skal det bli riktig så gøy. Det er visst det opplegget fra sjefens side, så det var så gøy å bli invitert. Gleder meg til å se sambos uttrykk når jeg kommer inn, uten at han vet om det!!! Tror nesten jeg må ha kameraet klart. *hihi* De skulle spandere billetten nordover, det er jo kjempesnillt av dem. Hadde nok ikke dratt om jeg måtte betale selv, for det er ganske dyrt å reise med braathens tur/retur. Så det var jo kjekt at jeg får reise gratis :blunke: . Er alene i helgen, sambo skal jobbe på søndag. Er såååå kjedelig, men så er jeg jo så heldig å få ha han hjemme i uke 45 og 46! Dvs 2 uker + 3 helger. Det skal bli kjempegodt. Vel, får vel lage meg litt middag tenker jeg, begynner å romle litt i magen. Stor klem fra Eowyn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter #227 Del Skrevet 28. oktober 2003 Weeeeeee Imorgen reiser jeg for å overaske sambo!!! Gleder meg masse. Og så gleder jeg meg til å komme tilbake på KG å fortelle om hvordan det gikk. Skal begynne å pakke nå, har kjøpt meg nye klær for anledningen så dette blir gøy. Ha en fin helg folkens. Stor klem fra oss :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 28. oktober 2003 #228 Del Skrevet 28. oktober 2003 Hei Eowyn. Så koselig at du skal reise for å overraske han. Tipper han blir kjempeglad for å se deg. Gleder meg til å lese om hvordan det gikk. Kos deg! Klem fra Middis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 28. oktober 2003 #229 Del Skrevet 28. oktober 2003 Hei vennen Så koselig av de å invitere deg da.. Gleder meg til å høre hvordan det gikk.... :D Samboeren din kommer til å bli super overraska tenker jeg... Hvordan går det med deg ellers??? Det er så lenge siden jeg har hørt noe fra deg nå, og jeg håper du har det bra. Tenker på deg vettu.... God tur nordover hvertfall, håper vi snakkes snart. God klem til deg vennen min, å selvfølgelig til lille engelen i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 29. oktober 2003 #230 Del Skrevet 29. oktober 2003 Heisann! Så spennende da!!! Gjett om samboern din kommer til å bli glad! Gooood tur, Eowyn! :D Klem, Kverula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 10. november 2003 Forfatter #231 Del Skrevet 10. november 2003 Eeeeendelig er jeg tilbake på nett igjen!!! :D Har hatt noen problemer med pc'n, så vi måtte innstallere alt på nytt. Men nå tror jeg det funker rimelig greit her. Hadde en fantastisk tur norover, ble så godt tatt imot av sjefen og etterhvert de andre gjestene. Sambo ble kjempeoverrasket, og både han og han andre som fikk samboeren sin oppover ble skikkelig rørt over den måten dette ble gjort på og de følte seg så satt pris på. Så dette vil vi nok sent glemme. Har hatt noen dager fri fra skolen nå, begynner å bli litt sliten. Turen inn til Oslo føles lang, og det er tungt å sitte så lenge. Men nå er det ikke lenge til jul, og etter juleferien skal jeg ha fri helt fram til fødselen. Det skal bli deilig, og jeg trenger nok all den hvile jeg kan få før fødselen setter igang. Nå er jeg møkklei høstværet, nå vil jeg ha snø!! Men her er det jo bare varmegrader og regn, så jeg får vel ikke se snø før jeg kommer hjem til nord i julen. Men den som venter på noe godt osv... Men nå skal jeg ut og spasere meg en liten tur, mens det er opphold her. er godt å få litt frisk luft!!! Stoooor klem fra meg og bebisen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 11. november 2003 Forfatter #232 Del Skrevet 11. november 2003 Har vært og sett på bil nå, må jo få en stasjonsvogn nå som vi trenger litt mer plass. Har sett mest på en audi da, en audi A6 1.8T quattro. Den var kjempefin!!! Men kjenner jeg sambo rett, så er det nok maaaange biler som skal vurderes før vi kjøper ny. Gutten har bildilla de luxe. Men gøy er det ihvertfall!!!! Ellers så har jeg ikke så mye nytt å fortelle.... Klemz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 11. november 2003 #233 Del Skrevet 11. november 2003 Hei på deg! Så pussig, jeg tenkte på deg i stad, jeg! At det var så lenge siden jeg hadde sett deg her på KG! Men nå er du jo tilbake - og det er fint å høre at det går bra med deg og den lille! Nå skal jeg legge meg! Nattinatti, Eowyn! :D Klem, Kverula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 12. november 2003 #234 Del Skrevet 12. november 2003 Hallo, vennen Takk for hyggelig prat her forleden :D Så spennende det skal bli med ny bi da! Audiene er jo fine da. I allefall de nye Ønsker deg og babyen en kjempefin dag :kgsmil: Klemmer fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. november 2003 #235 Del Skrevet 14. november 2003 God helg ønskes Eowyn og den lille i magen! Klem fra Kverula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 18. november 2003 #236 Del Skrevet 18. november 2003 Helluu :D Er det liv i deg ? Håper du og dine har det bra. Ønsker deg en hyggelig dag ( kveld ) Vi snakkes. Klemmer fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 19. november 2003 Forfatter #237 Del Skrevet 19. november 2003 Heisann! Jodda, det er liv i meg, såvidt!! Har bare en ting å si; nå vil jeg ha juleferie!!!!! Er så lei av skolearbeid at fy... Er så mye stress nå, trodde virkelig det skulle roe seg litt etter forrige oppgave var levert inn. Men nå er det eksamensforberedelser for full guffe..... Skal straks å hente en venninne, vi skal på bohus og handle julegaver. Prøver å få tid til det oppi alt skolearbeidet....Er kommet halvveis da, det er litt godt å tenke på! Ellers har jeg og bebis det bare bra, dere kan lese litt i graviditetsdagboken min, har nettopp kommet med en oppdatering. Var til jordmor på mandag. Men nå må jeg skyndte meg ,er litt forsinket. Skal prøve å få skrevet mer senere, pluss svare dere som har skrevet hilsen til meg!!! Stooor klem fra oss :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. november 2003 #238 Del Skrevet 19. november 2003 Hei! Så fint at du har det bra - og du er ikke den eneste som venter på jula nå, altså! Titta i graviditetsdagboka di igår jeg, men rakk dessverre ikke å skrive noen hilsen der - men det er bra at alt ser fint ut! :D Ha en fin kveld, Eowyn! Klem fra Kverula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 27. november 2003 Forfatter #239 Del Skrevet 27. november 2003 Jippiiiii!!!!! Der var vi ferdige med oppgaven!!! Nå er det bare den muntlige høringen som gjenstår i desember..... Men det skal nok gå bra. Skal bli så utrolig godt med juleferie nå at jeg nesten ikke kan beskrive det med ord. :D Da skal jeg og bebis bare slappe av, kose oss og spise god julemat! namnam. Imorgen kommer sambo hjem for helgen, skal bli deilig. Er sliten for tiden, så har ikke fått vasket leiligheten eller noen ting...Så da må nok min kjære svinge moppen littegrann. :blunke: Åh, vaskemaskinen vår sviktet idag...Gret nok at den var gammel, men ÅÅÅÅH så irriterende det er! Akkurat nå,rett før jul...Så må vi ut med masse penger for å kjøpe ny. Det er kjipt. Men klærne må jo vaskes, så det fins jo ingen utvei. Får heldigvis (forhåpentligvis) engangsstønaden min snart, så da kommer jeg ikke til å føle meg helt raka fant. Jaja, nå skal jeg slenge meg på sofaen å se slutten på gårsdagens Cæsar :oops: Klem fra meg og den lille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 27. november 2003 #240 Del Skrevet 27. november 2003 Hallo vennen :D Grattis med overstått oppgave Håper alt står bra til med mor og barn:) Håper vi snakkes på msn snart. Kos dere masse i helgen Klemmer fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå