Gå til innhold

Eowyns lille "bort fra forumet en stund"-hule;)

Eowyn

Anbefalte innlegg

Hei på deg!

Nå ble jeg så glad på deres vegne, Eowyn, når jeg leste om jobbordninga til samboern din! Så kjempesnilt gjort av sjefen! :D

Skjønner at det var dagens beste nyhet ja! Samboern din var nok også fornøyd da, tenker jeg!

Håper du har en fin dag, og at bebisen deres snart bestemmer seg for å komme ut og hilse på verden!

:klem2:

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helledussen, vennen :D

Så flott å høre!

Den sjefen må jo være alle tiders! Fint at din kjære har fått til dette :)

Er SÅ glad på deres vegne :D

Nå skal jeg bare tygge ferdig maten jeg, så sender jeg deg en mail.

Vi snakkes :D

*klems*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sjefen hans er topp, tror ikke noen annen sjef ville stått på så mye for å fikset det der!!! Helt utrolig bra. Så får vi bare håpe at knøtten velger å holde seg inne helt til pappan er hjemme!;)

Det var en overlykkelig sambo som ringte på mandagen ja, overivrig etter å fortelle de gode nyhetene.

Våknet litt senere enn planlagt idag, men det var godt å sove ordentlig ut. Trenger det nå på slutten. Så nå skal jeg spise litt frokost (eller lunsj?!!?:)) og dusje før jeg tar meg en liten tur til byen for å kjøpe litt sengeklær til bebisen. Artiiiig :ler:

Stooor og god klem fra oss 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Idag har jeg vært på jordmorkontroll, er nettopp kommet hjem. Har kommet med en stoooor nyhet der, så ta en tur innom og se. :P Har fortalt det meste om dagen hittil der. :blunke:

Stor klem fra Eowyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har vært i den andre dagboka di - så du får lese der! :wink:

Ellers er jeg glad for at du har det bra, Eowyn! Men jeg tipper at du begynner å vente på å få fødselen overstått nå...

Du får kose deg med mann og barn i helga da! :D

Klem fra meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk....

Sambo er på øvelse hele denne uka. Noe som betyr at jeg ikke får pratet med han på telefon... :cry: Men han har med mobiltelefonen slik at han kan sjekke om jeg har ringt eller sendt melding, og så har han utstyrt meg med en hel rekke telefonnumre som jeg kan ringe for å få kontakt med han om noe skulle skje. Så OM fødselen skulle starte, så får jeg heldigvis tak i han.

Men nå må jeg gå å spise frokost, det rumler og bråker i magen. :P

Skriver litt mer senere jeg!

Klem fra oss :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen :)

Krysser fingrene for at fødselen ikke starter før din kjære er vel hjemme jeg : - ) Og at dere får dere en fin leilighet når dere flytter oppover igjen :D

Stor klems til deg og babyen imens :)

Snakkes, Eowyn ;)

Klem fra meg :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Hadde verdens kjipeste dag igår....Skulle på fødepoliklinikken for en vanlig ultralydsundersøkelse, bare for kontrollere at alt var i orden.

Vel, hadde time klokken 14, og dro litt i god tid siden veiene var så dårlige. Så jeg var vel fremme ved sykehuset i 13.30 tiden. Jeg meldte meg i luken, og fikk beskjed om at jeg ble ropt inn snart. Joda, klokken 14.10 ble jeg ropt inn, og ble bedt om å vente utenfor undersøkelsesrommet. Jeg skulle snart få komme inn. Og jeg ventet tålmodig jeg, pleierne gikk forbi og smilte pent til meg. Klokken ble 15, og der satt jeg enda. En jordmor kommer bort til meg og spør om jeg er over tiden, eller ved termin, og jeg sa at jeg var 37 uker og 3 dager. Svaret jeg får da er "Javel, da venter vi bare litt til", og så går hun. Jeg tror faktisk jeg kokte av sinne da...Men etter 5 minutter kom en stresset lege og beklaget forsinkelsen og ønsket meg velkommen inn på undersøkelsesrommet.

Hun gjorde seg ferdig der (skriver om u.s. i grav.dagboken jeg), og fant ut at de skulle ta en ny ctg-registrering. Men da holdt de på å stenge poliklinikken, så jeg måtte opp på fødeavdelingen for å få tatt den registreringen. Jaja,er jo ikke nøye hvor de tar den tenkte jeg!

Så en jordmor fra pol.fulgte meg opp, og ga beskjed om at jeg satt på venteværelset der. Da var klokken ca.15.30. Klokken ble over 16, og da gikk jeg og spurte om når jeg skulle få ta den registreringen. Da fikk jeg bare beskjed om at det visste hun ikke, men skulle gi beskjed til de som nettopp var kommet på vakt. Så jeg kom midt oppi vaktskiftet.

Enda en time gikk, før en jordmor kom inn til meg og lurte på hvorfor jeg var der!!!!!!!!!! Og jeg forklarte at jeg skulle ta en ctg. Greit, hun noterte meg ned, samtidig som hun sa at det kunne bli litt ventetid siden alle rommene var opptatt, det var kaos der. Jeg måtte regne med å vente en time, men måtte ikke gå noen plass ifall det ble et ledig rom. Dvs at jeg ikke fikk anledning til å ringe sambo å fortelle at jeg var forsinket.

Klokken 18.10 fikk jeg ENDELIG komme inn til en registrering, som tar ca. 30 minutt.Midt under registreringa kom en barnepleier inn og sa at hun skulle hilse fra samboeren min, som var veldig bekymret for meg!!!! Hun hadde faktisk sagt til han at jeg ikke var der akkurat når han ringte, men var antageligvis nede i kiosken og handlet. YEAH RIGHT!!!!!

Jeg hadde jo SÅ dårlig samvittighet overfor sambo, for han visste jo ikke at det skulle ta så lang tid, han trodde nok jeg var ferdig litt etter kl.14 da jeg hadde time! Men tiden gikk, og han fikk jo ikke tak i meg, og ikke fikk jeg ringt til han. Han er jo på øvelse, og måtte bruke masse tid på å ringe rundt for å høre om noen hadde pratet med meg. Han ringte til mamma, svigermor, 2 av mine venninner, søsteren min, politiet faktisk...Så alle gikk jo rundt og var dødsredde for meg, at jeg skulle ha kjørt av veien, blitt overfalt i garasjen, kanskje blitt innlagt. De hadde faktisk så dårlig kontroll der åp føden at hun ikke visste at jeg satt og ventet på venterommet mens hun pratet med han.

Så ble jeg endelig ferdig med registreringen, og nærmest løp til bilen og så for meg parkeringsbot og en rødglødende telefon. Vel, fikk ihvertfall rett ang.telefonen....24 ubesvarte anrop og mange meldinger fra bekymrede folk. Så jeg satte igang å sende mld og fortalte at det gikk bra, og så ringte jeg sambo og familie. Dere kan tro de var lettet når de hørte stemmen min....Jeg var jo helt på gråten etter den dagen,jeg var sinnsykt sliten,sulten og utmattet og grudde meg som en hun til å kjøre den lange og glatte veien hjem. Så da jeg hadde begynt å kjøre, så begynte tårene plutselig bare å strømme, jeg var helt ferdig.

Så da var det godt å komme hjem og spise litt og prate med sambo på telefonen. Han kommer hjem ikveld for å være sammen med meg, og så skal han bli med når jeg skal på ny ctg-registrering imorgen. Han avbryter faktisk øvelsen for å være med meg, han er så utrolig snill. Men jeg sa at han ikke fikk gjøre det om han ødela noe or seg selv eller noen andre. Heldigvis gjør han ikke det da.

Så sånn var gårsdagen min!!!!!!!! Jeg skriver heller i grav.dagboken hvordan ultralyden og registreringen gikk.

Stor klem fra Eowyn og Emil :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh....Våknet opp til en alldeles STRÅLENDE dag idag! Et helt nydelig vær ute med passende temperatur, så nå skal jeg få med meg sambo ut for å gå en liten tur i finværet. Føler at jeg trenger å få myknet opp stive ledd og få litt frisk luft til hjernen. Blir ganske så "tung" i kroppen (ironisk??? :o ) av å bare sitte inne.

Når jeg kommer tilbake, så skal jeg bake kake (wow,det rimte!) fordi vi får gjester senere idag. Det blir kos!

God søndag til dere allesammen!

Stor klem fra Eowyn og lillegutt :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herreminhatt !

For noen idiotiske kjærringer på pol da!

Jeg hadde blitt grisesinna :evil:

Og at de presterte å si at "hun er sikkert nedi kiosken" når du satt pal og venta leeenge ? :sinna:

Nei, jeg synes du burde sendt inn en klage jeg, vennen...

De bør i allefall få litt pepper... Makan :o

Håper det ellers går bra med deg i allefall og jeg synes det er flott at du få hjem sambo snart :D

Klemmer fra meg til deg og baby : - )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg, vennen min!

For en forferdelig behandling du har fått, det er rett og slett skammelig! Syns du var utrolig tålmodig jeg, vet at det ikke hadde vært meg, for å si det sånn... :wink:

Godt å høre at du og Emil har det bra! Jeg begynner å vente på ankomsten jeg nå! Er like spent hver gang jeg titter innom!

Ha ei god helg, Eowyn! :D

Klem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag kjøpte vi oss ny bil!! En volvo xc 70 stasjonsvogn. Må jo ha det nå som vi blir 3. :wink:

Får den ikke før på torsdag da, sambo må først få penger for bilen vår (fikk solgt den idag). Men i løpet av torsdagen er vi lykkelige eiere av en stasjonsvogn! Nå er mor fornøyd. :wink:

Ellers er det lite nytt, ser ikke ut som lillegutt vil melde sin ankomst enda. Men han kommer når han kommer.

Har såvidt begynt å planlegge barnedåp da vi skal ha den hjemme i påskeferien. Så det er litt som må ordnes på forhånd. Har fått ordnet lokale og kirke da, er godt å ha det i boks.

Blir mye å tenke på, men det er bare gøy. Tipper mamma og svigermor har mange gode ideer på lager. :blunke:

Ha en fin kveld!

Kos fra meg og lillegutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så spent, Eowyn, om det er en GOOOD grunn til at det ikke har vært her for oppdatering på ei stund - har vært i dagboka di og titta, og der var det HELLER ikke no' nytt!!!

DETTE TYDER PÅ NOE GODT!!! :D :D :D

Gleder meg til å høre fra deg igjen!

Stor klem fra Kverula

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helledussen!

Tenk om det er i gang nå!

Har lyst til å sende deg en sms jeg, men jeg er redd for å forstyrre så sent. Men du kan banne på at jeg gjør det imorra!!

Weee :hoppe:

:: spent nå ::

Lykke til om det skjer nå :D :D

*kleme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå :-)

Her venter og venter vi fremdeles! :wink:

Takk for sms Diva, var kos å høre fra deg!! :kyss:

Har hatt en fin og avslappende helg sammen med min kjære, vi går bare og venter på den første rien i spenning. Vi venter nok så mye at dagene kan bli lange for oss. For alt vi vet kan jeg jo gå dager over termin...Men det håper jeg at jeg ikke gjør, nå vil jeg ha dette overstått!!! :Nikke:

Nybilen er vi kjempefornøyd med. Den er virkelig komfortabel å sitte i og kjøre, i tillegg til at det er kjempegod plass nå som det blir endel mer utstyr å ha med seg. Så nå er ALT klart før Emil kommer!! :tommelsmil:

Nå har mamma,pappa,søster og tantebarnet mitt bestillt tur ned hit, så de kommer 6.mars. De er jo så spente der hjemme på om noe skjer snart, og gleder seg sånn til han kommer. Så det blir koselig å få besøk hjemmefra, hadde vært trist tror jeg om de ikke hadder kommet nedover. Vi bor jo et godt stykke unna for å si det sånn.

Så det blir fullt hus! De er heldigvis veldig greie å ha med å gjøre, de forventer ikke at jeg skal stå på pinne og styre og stelle for dem når de er her. Det blir nok heller omvendt denne gangen. :wink: Det kan nok bli litt slitsomt å ha dem her en uke når jeg nettopp har fått liten baby, men jeg tror nok jeg kommer til å være glad for all den hjelpen de kan gi meg. Så det blir kos å få dem hit.

Så uken etterpå kommer svigermor nedover for å være her en uke. Føler ikke heeeeelt at jeg har hatt så mye å si ang.besøkene, men det er helt greit for meg. (Sier jeg nå :ler: )..... Grunnen er at sambo må reise tilbake på jobb etter sine 10 dager permisjon, så for at jeg ikke skal være helt alene de første ukene kommer de for å hjelpe til. Så de er jo bare snille.

Men nå MÅ jeg ut i finværet, tror jeg skal gå bare en liten runde i nabolaget bare for å få litt frisk luft.

Stor klem fra meg :hjerter2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Så kos at familien din kommer nedover da :D

Men håper for din del av Emil melder sin ankomst mens din kjære fremdeles er hjemme :)

Nei, jeg får løpe ned å pakke litt tror jeg...

Vi snakkes :)

*storklem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nååå er jeg spent asså, vennen :D

:glise:

Håper fødselen går bra og at Emil er kommet til verden nå.

Satser på at du har klart deg kjempefint og har det bra :)

Tar og tekster deg om et par dager jeg, for å høre om alt står bra til. Venter litt, så jeg ikke forstyrrer midt oppi alt.

Gratulerer så mye som mor, og lykke til med de første dagene :)

Kjemoeklem fra meg : - )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!!

Hører fødselen startet igår.

Spent på hvordan det går!

Drømte til og med om deg i natt, da fikk du ikke gutt, men jente!! :ler:

Håper alt går bra med dere alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...