Gå til innhold

Eowyns lille "bort fra forumet en stund"-hule;)

Eowyn

Anbefalte innlegg

Hihi, ja jeg er nok det ja! :P Tusen takk for det MarianneE.

Og det er kjempegodt å være tilbake også!

Stor klem fra meg :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heja, sneik meg inn i dagboka di igjen jeg:) for en liten hyggelig lesning. og grattis med graviditeten...

ha en flott sommarnatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp!! :P

Har hatt en kjempefin dag idag! Den tilbrakte jeg og sambo sammen med et vennepar av oss hjemme hos foreldrene hans. De har eget basseng (innendørs som holdt 28 grader), et svært boblebad som holdt 40 grader og en stor terasse med de beste solstolene jeg noen gang har ligget i. Ikke nok med det, solen skinte og æret var helt nydelig!

Ja, de har endel penger de foreldrene hans! De er for tiden i Italia i feriehuset deres...*misunneliiiiig* Men det var en svært fin og artig dag, så jeg måtte bare skryte litt... :oops: :)

Ellers så er formen på topp, har ikke vært kvalm idag! Kanskje det begynner å gi seg nå...Håper på det.

Jeg har veldig dårlig samvittighet for at jeg ikke har skrevet i dagbøkene til dere som har skrevet til meg; SORRY! Skal ta meg tid til det veldig snart, det lover jeg. Jeg er bare en snartur inne innimellom, må liksom være ute og nyte godværet! :briller:

Stor klem fra Eowyn og spiren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen. :vinke:

Hørtes ut som du hadde en super-duper-dag i går. Godt for deg at du var i bedre form, kan tenke meg det er slitsomt å vøre småkvalm nesten hele tiden.

Ønsker deg og den lille en strålende helg.

Klem fra meg :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Er i litt dårlig form i dag, hodepine og kvalme...*grrr*....Men håper det gir seg ut over dagen, skal sette meg ut på balkongen en liten stund å få frisk luft.

Har vært en liten tur i byen idag, men var så slapp at turen ble mye kortere enn planlagt. Men det var likevel godt å komme seg ut litt, kan jo ikke gjemme meg helt bort her i leiligheten heller! :wink:

Ikveld får vi besøk av en god venninne av meg som jeg ikke har sett siden før sommerferien. Gleder meg! Skal lagen hjemmebakt pizza, det er jammen lenge siden jeg har lagd! Tenkte å lage en taco pizza, da bruker jeg bare å ha taco-pulver i kjøttdeigen, og så serverer jeg pizzaen med frisk kinakål og mais. Mmmmmm, kan nesten ikke vente :ler:

Håper dere får en fin helg allesammen!

Stor klem fra Eowyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei skjønnhet en og to.... :D

Stakk en liten tur innom jeg.. Har litt problemer med å skrive her, for jeg har et svært DROG av en kattepus som ABSOLUTT skal plassere sitt hårete legeme mellom meg og tastaturet. Jeg ser ingenting og han gjør alt han kan for at mine hender IKKE er på tastaturet men begeger seg i lignende bevegelser noen cm lenger bak... Altså på hans smekre kropp...

Ego... :ler:

Hvordan har du det i dag da??? Håper du koser deg sammen med venninnen din og at maten var vellykka. Hørtes super nam ut...

Takk for koselig MSN prat forresten... :D

Jo mer jeg prater med deg, jo mer innser jeg hvor en flott person du er.. Ikke at jeg ikke VISSTE det, og har visst det lenge, men man oppdager mer og mer jo mer man blir kjent.

Ja, som en LØK. :ler:

Nå tror alle at jeg kaller Eowyn for en LØK her, og det var da vitterlig ikke pent av meg... :hoho:

Du er ingen løk, men kjennskap og kunnskap er som en løk..

Uansett, ha en KJEMPE FIN Lørdagskveld.. Jeg ser den er snart over, og jeg sitter på KG hele kvelden, men det går an det også...

Gla i deg vennen

Klem fra Skusla i dyrehagen.. :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er litt deppa idag... Sambo skal reise idag for å begynne i ny jobb....Så nå er han langt oppe i nord, mens jeg sitter her....Selv om han kommer hjem omtrent hver helg, så er det jo trist at han skal flytte så langt bort fra meg!!!

Så nå sitter jeg altså her mens tårene triller og triller...Blir aldri vant med å ta avskjed, synes det er helt forferdelig!

Er bare en og en halv time til han drar nå, så nå skal jeg gå å nyte den siste tiden med han.

Ser dere senere!

Stor, tårevåt klem fra Eowyn :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duuu daaaa..... :cry:

Ikke vær tristesen, vennen min!!!!!

Jeg og alle andre er her jo for deg.... Det er BARE å øse-pøse på til oss vettu..

Forstår GODT at du er trist! Men snart ser du han igjen.. I mellomtiden må du kose deg med den lille, og vips så er dere sammen igjen...

Sender deg masse trøsteklemmer og en skulder om du skulle trenge det... Send meg en melding senere du, så kan jeg komme på nett .... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for kos melding Skusla...Er så godt å vite at det finnes så snille jenter bare noen tastetrykk unna:)

Har nettopp pratet med sambo på telefonen, klarte selvfølgelig ikke å holde tårene tilbake... :roll::( Jeg prøver å være sterk, men er ikke alltid så veldig lett. SPESIELT ikke når det gjelder sambo...Er så svak for han.. :blunke: Men det var godt å høre stemmen hans og at han er kommet trygt fram. Da får jeg sove godt inatt!

Skal gå i stuen nå å se søndagsfilmen på tv3- "dagslys". Egentlig en helt utrolig dårlig film, men greit tidsfordriv da! Blir nok tidlig kveld på meg ikveld, stod opp tidlig idag for å få mest mulig tid sammen med min kjære. Så det skal bli godt med litt søvn nå!

Ha en fin kveld jenter og gutter!

Stor klem fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en kjempefin dag igår, var faktisk godt å få tankene over på noe annet enn sambo! Først var jeg å handlet mammaklær sammen med min gravide venninne (som har termin neste uke!! gleeeder meg! :D ), og senere på ettermiddagen dro jeg på besøk til en annen venninne som jeg ikke har sett på lenge. Var kjempekos, satt og pratet om alt mulig, så litt tv innimellom (måtte jo få med meg ungkaren.. :oops: ) og så tok vi bilen og bare kjørte litt rundtomkring for å se. Tiden står aldri stille når man er sammen med gode venner!!!

Idag våknet jeg klokken 06.12 fordi jeg måtte sånn fryktelig på do....jada,blæra blir mindre og mindre den :ler: . Tør nesten ikke tenke tanken på at det blir enda verre etterhvert!!! :o

Men jeg sovna visst som en stein igjen, og våknet ikke før klokka ringte klokken 11. Var deilig å våkne til fuglesang og gresshoppemusikk, nesten en litt sånn sydenfølelse. Kan ihvertfall sverge på at det var like hett på soverommet som i syden...puh!!! :briller: En liten bris gjør det derimot veldig deilig å sitte ute og spise frokost. Så idag blir det frokost på balkongen! :blunke:

Senere,for å ha noe å gjøre på, så skal jeg ta en razzia i klesskapet mitt og få ut alt jeg aldri bruker mer.Og det er MYYYYEEE! Samler på alt jeg vet dere, har jo ikke hjerte til å kaste noe....Men nå er det kommet opp en sånn "container"fra frelsesarmeen utfor butikken, så klærne skal gå dit. Er bedre å gi det til noen som har mer bruk for det en søppelboksen....Og så skal jeg dusje, gå og handle og spise middag. Så eeeeendelig, da er vel klokken rundt 15.30 - 16 tenker jeg, og da kommer venninnen min og plukker meg opp,så drar vi på kjøpesenteret. :wink: Kan bli en riktig så koselig dag dette da.

Dere får iallefall ha en fin dag jenter og gutter!

Stor klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh,nå er jeg trøtt.... :) Har nettopp hatt besøk av en god venninne. Satt og pratet mye tull og mye fornuftig,spiste druer,vafler og moreller. Så nå føler jeg meg stappet! :ler:

Blir nok senga på meg snart, må bare surfe gjennom KG og prate litt med Skusla på msn!

Natta folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Eowyn.

Stikker bare innom for å ønske deg og bebisen en god helg (litt tidlig kanskje :-? ) Vi drar hjemmefra 0430 fredag morgen, så i morgen går nok mye av dagen til de siste forbredelsene til turen.

Er mulig jeg har oversett noe kraftig i dagboka di, men hvor lenge skal samboern din bo borte fra deg? Har du kanskje tenkt å flytte etter?

Klem fra nysgjerrige meg. : :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!! Sambo kommer hjem på fredag for å besøke meg!!!! *hopper rundt av glede* :hoppe:

Han skulle egentlig ikke komme før neste helg, men så kunne han komme denne helgen likevel. Åh, for en deilig følelse... Er jo bare en uke siden han dro, men likevel...Er noe rart med the strange thing called savn :D.

Nå skal jeg en tur på Bohus sammen med min venninne, har ikke råd til å kjøpe noe, men det er likevel artig å se på ting og tang. Er så mye fint der!

See you later :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh gjett om jeg er spent nå da!

Min gravide venninne fikk rier inatt, hun sendte meg en melding i 5 tiden. Nå kommer riene med 10 min mellomrom, så hun skal snart reise på sykehuset... :D De har ikke villet vite hva de får, så nå venter de fleste i spenning på om det er en gutt eller en jente som kommer til verden om ikke så lenge! Sitter bare å venter på telefon jeg nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en utrolig dårlig natt inatt.....Fikk ikke sove i det hele tatt, bare lå og rulla rundt, fant aldri noen god stilling å ligge i. I tillegg var naboene oppe veldig høylydte, kranglet og tramet rundt som en flokk elefanter i parringsdans.. :o

Så klokken ett ble jeg vekt (hadde nettopp klart å sovne...)av en sms, den var fra min venninne som var på vei til sykehuset, riene var begynt å komme tettere. Så nå venter jeg bare spent på telefon fra dem! Og neste gang våknet jeg klokken fem, da var jeg lysvåken. Trodde klokken var 10 eller noe sånt, og fikk nesten sjokk da jeg sjekket klokken. Men jeg klarte å sovne igjen tilslutt da, men da våknet jeg av et par sms'er som kom inn på mobilen...Joda, den ene var fra den andre venninnen min, som hadde hatt innbrudd i bilen i løpet av natten, og den andre var fra sambo som ønsket meg en fin dag. Da slo jeg av telefonen....Uansett om jeg da kom til å gå glipp av mld fra fødestuen eller ikke. Jeg sovna igjen, og våknet klokken 11. Føler meg sånn passe uthvilt nå da, men tar meg sikkert en liten lur på sofaen etter middagen.... :blunke:

Sambo kommer hjem sent ikveld, klokken 21. Så jeg skal vaske leiligheten og rydde før han kommer. Hihi, selv om jeg ikke har gjort annet å rydde hele uka, et greit tidsfordriv liksom. Er ikke rotete her, men er jo alltids noe å rydde. :ler:

Skulsla, sorry for at jeg ikke kom på msn igår, så at du var der men jeg var ikke helt i form. Så jeg var ikke så veldig aktiv på pc'n igår.

Jaja, nei jeg får vel gjøre noe jeg da, kanskje jeg skal stikke bort på plantasjen å kjøpe en liten blomsterbukett?? Ja,det skal jeg gjøre. :wink:

Ha en fin dag allesammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!! :hoppe:

Min venninne fødte en liten jente! Hun er 3270 g og 47 cm. Åh, gleder meg sånn til å se den lille prinsessen! Sambo og jeg reiser nok å besøker dem på sykehuset i helgen. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er gravid, husket jeg plutselig - og måtte stikke innom her for å se om jeg husket feil.

Gratulerer!

Kjedelig med pendler-menn. Tror ikke jeg hadde fikset det noe særlig. Hadde vel leid ut huset vi har kjøpt, og snart flytter til, og funnet et sted å bo nærmere hans jobb - litt avhengig av omstendighetene.

Håper det ordner seg - og ikke blir varer for lenge.

Stell pent med magen. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heia. ååh, jeg husker da min sambo var i militæret, såååå trist.

tenkte på en ting, muligens er dine naboer og mine i slekt. samme elefantklan. kunne ikke alle elefanter i parringstid bo på samme sted. foreksempel i kirkenes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt så kjekt med venninna di... Å SNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAART ER DET DIIIN TUUUUR VENNEN..... :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...