Kraula Skrevet 8. desember 2014 #1101 Skrevet 8. desember 2014 Har laget ny account, men får ikke velge europeisk server (kun US/brasil etc). Noen som vet hvordan det kan ha seg?
ladamafia Skrevet 8. desember 2014 #1102 Skrevet 8. desember 2014 Har laget ny account, men får ikke velge europeisk server (kun US/brasil etc). Noen som vet hvordan det kan ha seg? Du har lagd kontoen på us.battle.net? For å velge europeisk server må du lage kontoen på eu.battle.net
Kraula Skrevet 8. desember 2014 #1103 Skrevet 8. desember 2014 (endret) Du har lagd kontoen på us.battle.net? For å velge europeisk server må du lage kontoen på eu.battle.net Nå måtte jeg dobbeltsjekke, men det skal stemme. Er på eu.battle.net nå og er innlogget iallfall. Lurer kanskje på om jeg har greid å installere det feil.. Ser det står litt merkelig hvordan jeg har kjøpt spillet: "Thank you for making a purchase from Blizzard Entertainment. World of Warcraft: Warlords of Draenor (Pre-Purchase)The digital game(s) you purchased are now attached to your Battle.net account.To use your Level 90 Character Boost, log in to World of Warcraft and go to the character select screen. Click the Character Boost icon on the top of the screen to begin. (Starter Edition restrictions apply).===========================================Purchase Receipt===========================================Customer Name: Navn NavnesenOrder Date: 08 Dec 2014 Order #: (tall) (1) BAM Digital - World of Warcraft® Digital Upgrade - 49,99 € World of Warcraft: Warlords of Draenor Digital: (lang kode)Credit Card Number : ****-****-****-(talltalltalltall) Payment method: Visa Item Subtotal: 49,99 € EURTax: 0,00 € EURShipping & Handling: 0,00 € EURShipping Tax: 0,00 € EURGrand Total: 49,99 € EUR Sold by: Blizzard Entertainment SAS ===========================================" Herlighet, betyr det at jeg har kjøpt spillet, men kun den nyeste oppdateringen? Synes bare det er så merkelig, siden den nyeste koster 45 euro, mens jeg har betalt 49? Endret 8. desember 2014 av Kraula
Gjest Kaida Skrevet 8. desember 2014 #1104 Skrevet 8. desember 2014 Du har vel antagelig funnet det ut nå men, jeg synes det virker som om du har vært logget inn på US battle.net shop når du kjøpte spillet? Jeg kjøpte et pet i US shoppen en gang ved en feil, da fikk jeg hjelp av kundeservice til å endre det.
Khaosick Skrevet 15. desember 2014 #1106 Skrevet 15. desember 2014 Ja, man kan fortsatt bruke looms, men er usikker på om vendor har kommet allerede. Eneste loomvendor jeg har sett i det siste er han som står i Darkmoon Faire. Der kan du både kjøpe nye, og oppgradere de du allerede har for Darkmoon Tokens.
KaDust Skrevet 15. desember 2014 #1107 Skrevet 15. desember 2014 Ja, man kan fortsatt bruke looms, men er usikker på om vendor har kommet allerede. Eneste loomvendor jeg har sett i det siste er han som står i Darkmoon Faire. Der kan du både kjøpe nye, og oppgradere de du allerede har for Darkmoon Tokens. Man får også tak i looms på Argent Tournament. Der koster de seals.
Khaosick Skrevet 15. desember 2014 #1108 Skrevet 15. desember 2014 Man får også tak i looms på Argent Tournament. Der koster de seals. Aha, ja det er mulig, har ikke kjøpt looms på en lang stund ^^
-Jiinxs- Skrevet 15. desember 2014 #1109 Skrevet 15. desember 2014 Det er jo normalt med at man ikke kan bruke flying mounts rett etter en expansion har kommet ut. Men hva synes dere om flying mounts, burde de fjerne de helt ifra spillet?
KaDust Skrevet 16. desember 2014 #1110 Skrevet 16. desember 2014 Nei, jeg liker flying mounts. Gleder meg til å få mulighet til å fly igjen siden jeg ikke har så mye tid til å spille, og det går bort så mye tid på å løpe overalt.
Gjest Kaida Skrevet 16. desember 2014 #1111 Skrevet 16. desember 2014 Liker å løpe på bakken! Blir en helt annen opplevelse. Håper det ikke blir noe flying i Draenor på en god stund enda. Tror ikke det hadde vært noe sjakktrekk å fjerne flying mounts fra hele spillet, men personlig hadde jeg nok ikke hatt noe stort problem med det.
Khaosick Skrevet 8. januar 2015 #1112 Skrevet 8. januar 2015 Jeg liker flying, men er veldig glad for at det ikke er det i Draenor. Føler at flying ødelegger en del av world PvP, noe jeg er meget fan av! Og nei, jeg dreper ikke lowbies *host, hark*
Emiliania Skrevet 8. januar 2015 #1113 Skrevet 8. januar 2015 Når jeg veksler å være i Draenor og de andre områdene, glemmer jeg at jeg kan bruke flying mounts eller så irriterer jeg meg litt over at jeg ikke kan fly.. Begge deler er artige egentlig, heldigvis er det også en høyere tetthet av flight paths i Draenor sammenlignet med del andre områder, så det gjør at man ikke må tvers gjennom et digert map på en treig hest.
Khaosick Skrevet 8. januar 2015 #1114 Skrevet 8. januar 2015 Jeg opplever at jeg er mest i Garrison eller Ashran etter at jeg dinga 100 uansett så jeg har portals som tar meg hit og dit
Khaosick Skrevet 8. januar 2015 #1116 Skrevet 8. januar 2015 Jeg er på Chromaggus horde for det meste, men jeg er også på Outland ally og Aggramar ally og horde
Emiliania Skrevet 8. januar 2015 #1117 Skrevet 8. januar 2015 Emerald dream (for det meste) og Al'Akir
Gjest Tekola Skrevet 12. januar 2015 #1118 Skrevet 12. januar 2015 Prøver meg på en 10-dagers trial av WoD nå. Med to små barn i hus og spilt fra en gammel laptop. Jaja, bedre enn ingenting Moonglade, nå er jeg tilbake!
Anciol Skrevet 13. januar 2015 #1120 Skrevet 13. januar 2015 Horde og alliance på Moonglade! P.s er Black market tilbake??!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå