Gjest Heloise Skrevet 23. oktober 2011 #521 Skrevet 23. oktober 2011 Det er kanskje pga. at det er nettopp MMO at man ikke kan bygge og styre så mye selv. Kanskje mye pga. grafikk også, alt må jo lastes ned av alle som spiller det, og det kan bli for drøyt for mange PC'er å tygge og fordøye alle de forandringene hele tiden. Noe min eks forsøkte å forklare for meg men han var et PC-geni, det er ikke jeg... Min kjære introduserte med for Pokemon i september så jeg er nybegynner der... Og nå får WoW det også! Jeg måtte le
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2011 #522 Skrevet 23. oktober 2011 Pandaene har da vært en del av Warcraft siden 90tallet... Hvorfor har de plutselig blitt noe teitere nå? Og hvorfor er det teitere å være en panda, enn en ku? Nå er det ikke alle som har vid innsikt i warcraft. Og da kombinasjonen med død, fordervelse og deathwing, så kommer plutselig rosa trær, monker og tykke kung fu pandaer. Det virker bare rart.
Gjest Heloise Skrevet 23. oktober 2011 #523 Skrevet 23. oktober 2011 Jeg leste for evigheter siden at det var ment som en aprilspøk at Pandaren skulle bli integrert i WoW, så jeg synes det er ganske artig at de skal bli det nå alikevel
Yme Skrevet 23. oktober 2011 #524 Skrevet 23. oktober 2011 Det er kanskje pga. at det er nettopp MMO at man ikke kan bygge og styre så mye selv. Kanskje mye pga. grafikk også, alt må jo lastes ned av alle som spiller det, og det kan bli for drøyt for mange PC'er å tygge og fordøye alle de forandringene hele tiden. Noe min eks forsøkte å forklare for meg men han var et PC-geni, det er ikke jeg... Min kjære introduserte med for Pokemon i september så jeg er nybegynner der... Og nå får WoW det også! Jeg måtte le Det har nok ikke noe med det å gjøre, da det er mange MMO som lar deg bygge og styre, pluss at det første MMO-spillet som kom ut, ga folk den muligheten. Jeg tror Blizzard bare overså det litt da de bygde motoren til WoW, og at det muligens bare blir for vanskelig å få det inn i spillet nå... De sleit jo så det suste med å få bevegende båter til å fungere :gjeiper: Nå er det ikke alle som har vid innsikt i warcraft. Og da kombinasjonen med død, fordervelse og deathwing, så kommer plutselig rosa trær, monker og tykke kung fu pandaer. Det virker bare rart. For meg spiller det ingen rolle fra eller til... Jeg bare påpeker at pandaene ikke er noe nytt de bare fant opp. De har henta dem fra forgjengerne til WoW, og pandaene skulle egentlig vært gitt ut for lengst, men så bestemte de seg får å bruke Draenei isteden.
Yme Skrevet 23. oktober 2011 #525 Skrevet 23. oktober 2011 Jeg leste for evigheter siden at det var ment som en aprilspøk at Pandaren skulle bli integrert i WoW, så jeg synes det er ganske artig at de skal bli det nå alikevel Den spøken var fra Warcraft 3, og det handla ikke om rasen i seg selv, men heller at de skulle få en egen "campaign". Man sloss mot pandarians i Warcraft 3, så det at de var en del av universet, var ikke en spøk.
Mus-Katt Skrevet 24. oktober 2011 #526 Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Holde seg til historien sier du ? Ja de gjør jo det. Pandaren var del av warcraftspillene også, og det har vært nevnt i quests siden vanilla at folket trodde de eksisterte. Jeg har ikke akkurat hvilke quests det gjaldt for hånden, men f.eks Chens empty Keg eller noe sånt hadde noe om Pandaren i seg. Dere leser kanskje ikke quests så godt. Man må gjerne le, men om man skal begynne å snakke om storyen så må man kanskje oppdatere seg litt på det først. Kung Fu Panda, som mange kaller utvidelsen for i disse dager, kom etter warcraft. Jeg synes også det er flaut at folk henger seg så mye opp i dette med Panda-wow lol. Har dere engang lest hva de skal gjøre med systemet? Mer frihet i talents, mindre fokus på gear, ved at gear blir normalisert i dungeons, hvilket gjør at skills er det som skal til for å få de beste rewards etc. Det er mye bra som kommer. I Cataclysm prøvde de å få tilbake minnene old-schoolerne hadde fra Vanilla. Nå tar de en annen retning. For meg klarte de det i ca 6 mnd. Jeg skal spille Panda når utvidelsen kommer og kose meg i grønne asiatiske jungler. Er utrolig hvor folk klager på wow - dog er det som regel de som klager høyest som spiller mest. Endret 24. oktober 2011 av Mus-Katt
otilie Skrevet 24. oktober 2011 #527 Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Pandaren har eksistert lenge ja! For de som har spilt warcraft så vet de det! World of warcraft er lagd utifra warcraft. Syns det blir gøy jeg. Men jeg bryr meg veldig lite om lore uansett, så de kunne lagd hello kittyland for min del.. sålenge det er gøy å spille xD og de greiene med vanity pets fight blir dritkult xD hæhæhæ. har snart 100 pets. så mange rare pets å loss med :D Endret 24. oktober 2011 av otilie
Anjah Skrevet 6. november 2011 #528 Skrevet 6. november 2011 Åh, jeg husker jeg tenkte som Yme da jeg begynte å spille WoW for et par år siden. Det hadde vært så deilig å slippe å bruke vertshus som hjem, og istedet bosette seg på den plassen jeg likte aller best. Jeg ville for eksempel hatt ei trehytte i Un'Goro. Med utsikt til alle de tøffe dinosaurene! Jeg synes at det blir spennende med Pandaren-rasen. Og jeg håper de lager en kvinnelig variant også. Hittil har blizzard bare pyntet jentepandaene med en sløyfe i håret. Har det blitt sagt noe om når Mist of Pandaria vil bli sluppet på markedet? Jeg ved at Game.no allerede lar deg kjøpe en forhåndreservasjon!
Gjest Heloise Skrevet 6. november 2011 #529 Skrevet 6. november 2011 Jeg bryr meg litt om lore, nok til at jeg hadde irritert meg over noe "random skit", men gleder meg til pandaer Jentepanda har jeg sett ett bilde av (screenie) men aner ikke om det er slik de vil se ut. Jeg er usikker på om jeg vil spille en spekkhuggerliknende karakter, men vi får se Neeei jeg har ikke sett noen dato, så er litt spent. Jeg kommer garantert til å skaffe collectors edition igjen, så venter på det. Tror jeg skal besille det fra samme butikk som sist, for nå kjenner sjefen igjen både meg og moren min fra i fjor! Hehehe. 1
Gjest Tekola Skrevet 25. november 2011 #530 Skrevet 25. november 2011 Pilgrim og høylevel cooking på mindre enn tolv timer (med søvn!)
Gjest ms_kwang Skrevet 28. november 2011 #531 Skrevet 28. november 2011 hiver meg på jeg! skriver senere x)
Gjest ms_kwang Skrevet 29. november 2011 #532 Skrevet 29. november 2011 Pandaene har da vært en del av Warcraft siden 90tallet... Hvorfor har de plutselig blitt noe teitere nå? Og hvorfor er det teitere å være en panda, enn en ku? haha ja en ku x) "oh guys i see a cow let's milk it" /moo @xxxxxx *you moo at xxxxx* Huff jeg er sååå barnslig o.o Har lagret en haug med teite /e *emote* macros til raids.. og btw, er det noen som spiller Bejeweled mens man venter på at raiden skal starte? altså addon x)
Gjest Heloise Skrevet 29. november 2011 #533 Skrevet 29. november 2011 Hihi, husker jeg laget macros før jeg også, da jeg var i raidguildene i "gamle dager". Bejewled synes jeg er slitsom, hatet det hver gang de andre spammet bejewled-stæsjet heeele tiden. Funker best på dårlige spillsider på nett når man kjeder seg på jobb imo. Gleder meg til "pokemon" i wow da
Gjest Delphina Skrevet 29. november 2011 #534 Skrevet 29. november 2011 Jeg falt helt for pvp season 11 gear til warrior og samme gjelder t13 til samme class-en. Gud det skal være deilig å ha horn igjen!
KaDust Skrevet 29. november 2011 #535 Skrevet 29. november 2011 Jeg har nettopp startet å spille igjen. Men jeg orker ikke gjøre så mye ut av det lenger. Gjør heller det jeg synes er gøy nå, i stedet for å stresse med raids, gold etc.
Gjest Heloise Skrevet 29. november 2011 #536 Skrevet 29. november 2011 Småleker bare med achievs på mainen nå jeg, og levler en liten healer for å hjelpe typens tank-alt. Lurer på om jeg skal starte med Seeker-achievementen. Det er jo fint lite annet å gjøre for tiden (på mainen, når jeg ikke liker raiding). Arch. gjør jeg også litt innimellom, det er helt ok. Leker rundt med Tol Barad også, vil ha pets og mounts og baby-rev!
KaDust Skrevet 29. november 2011 #537 Skrevet 29. november 2011 Hehe, jeg har så mange achievs jeg. Holder på med the insane. Har seeker, har alle pet og mount-achievene osv osv. :gjeiper: Synes det er mye mer moro enn raiding for øyeblikket, så ser hva du mener. Også har jeg en alt-healer og en alt-tank. Lurer på om jeg skal levle opp dk'en min som jeg ikke har rørt siden wotlk (så den er bare 80)
Gjest Heloise Skrevet 29. november 2011 #538 Skrevet 29. november 2011 Jeg har lvl 85 healere og tanks både på horde og ally, og en drøss 85 dps'ere... Vanskelig å velge en mail, så holder meg til den første toon'en jeg laget i vanilla, for nå Hva er din main Ka'Dust? Hvis du har èn
KaDust Skrevet 29. november 2011 #539 Skrevet 29. november 2011 Min main er en warlock Den første karakteren jeg noen gang lagde (vel ikke helt, siden den er på en account som jeg ikke får åpnet igjen, så måtte lage hun på nytt). Men i teorien er det den første jeg lagde. hehe
AnonymBruker Skrevet 29. november 2011 #540 Skrevet 29. november 2011 Går det ann å spille wow på en minipc? Uten disk-inntak? :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå