Gå til innhold

For alle Ålesund og omegn bruder

Sympatia

Anbefalte innlegg

Hei

Noen som vet om dyktige kokker i ålesundsområdet som kan leies inn til bryllupsfesten? Skal ha grillmat på store griller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Johan Nicolaisen (lærar på kokkelinja på Sjøholt) kan jo også vere eit alternativ :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Kokk'n roll skal grille i vårt bryllup :)

Er det noen som har erfaring med seilerhytta på Gåsholmen?

Det står at det er plass til å dekke opp til ca 80, men er det noen som vet om det blir trangt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 10 måneder senere...
  • 4 uker senere...

Noen som har nye erfaringer å komme med?

Vi skal gifte oss i Borgund kirke 25.august 2012, og skal ha festen på frimurerlogen.

Vi trenger i grunn tips til alt annet :P det som haster mest er vel å finne kokk. Er det noen som har noen forslag??:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Annonse

Ingen tips enda.

Gifter oss 22 september 2012, i borgund kirke. Leter nå etter et lokale vi er fornøyd med! (viser seg vi er innmari kresen! ;p)

Håper her er flere Ålesundsomegn bruder her! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Ser at det siste innlegget er litt gammelt og du sikkert har funnet mye allerede. Men jeg kommer med noen anbefalinger likevel:

Vi leigde lokale med kjøkken og kokk (Nils-Henning Nesje http://www.matmedhjerte.com/). Det funka strålende.

Så kan jeg anbefale fotograf Aida Urkedal http://aidafoto.no/ . Ho er en av de aller beste bryllups fotografene i byen. Ho tar seg god tid, er superdyktig på utebilder og har generelt en veldig "behagelig" personlighet. Har også superfint studio på Lerstad. Det finnes jo billigere fotografer i området, men du får gjerne det du betaler for. Og til en sånn dag som bryllup så betalte jeg gjerne noen kroner ekstra for å få skikkelig bra bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke brud, bare Ålesunder - men vil gjerne anbefale Ørskog Videregående skole (kokkelinja i området) hvis dere leter etter catering. Har selv gått der og deltatt i flere bryllup som både kokk, servitør og "hovmester" (altså, den som sørger for at alt under maten går som smurt). Vi fikk bare gode tilbakemeldinger når jeg gikk der, noe som må sies å være grunnet Herr Nicolaisen som nevnes ovenfor. Johan er en kjernekar av dimensjoner, og tilpasser som oftest med et smil deres meny etter spesielle ønsker/behov. Maten står lærerne for, med hjelp av elevene, så kvaliteten er alltid sikret.

Lykke til alle sammen med deres dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Aida http://aidafoto.no/ tar helt supre bilder (Vi brukte Kristiansen og var kjempeførnøyd med han også).

Sjøholt catering har veldig godt rykte i området. Tror de leverer til både små og store bryllup og happeninger.

Lokale: "Jeger og beger" (jegerforeninga eller noe sånt) i Vika er et veldig koselig og frittstående lokale. Stor uteplass også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Må bare legge til at Catering & consulting også har kjempegod mat! Han har spesialisert seg på tapas tror jeg! Yummy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 måneder senere...

Dytter opp denne tråden :)

¨Gifter meg i juni 2013!

Kirke, lokale m/ mat, og det meste er under kontroll!

Men inngangsmusikk i kirken / utgangsmusikk etter vielsen? Noen som har peiling på det? Det aner jeg virkelig ikke hva vi skal bruke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Jeg vil også dytte her, noen som har tips til hvor bestille bryllupskake .. ? :)

Negldesigner og frisør er også aktuelt :)

Og hva med en god lunsjplass til lunsj med gode venninner ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dytter opp denne tråden :)

¨Gifter meg i juni 2013!

Kirke, lokale m/ mat, og det meste er under kontroll!

Men inngangsmusikk i kirken / utgangsmusikk etter vielsen? Noen som har peiling på det? Det aner jeg virkelig ikke hva vi skal bruke!

Vi har bestemt oss for Pachelbels Canon som inngangsmarsj, og Jan Magne Førdes marsj som utgang. Solo blir sannsynligvis Vidda av Ole Edvard Antonsen (vi har et personlig forhold til alle disse tre) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Trenger litt tips til fine steder hvor vi kan ta bryllupsfoto :) Blir sikkert noen i Borgundgavlen, men trenger litt flere alternativer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trenger litt tips til fine steder hvor vi kan ta bryllupsfoto :) Blir sikkert noen i Borgundgavlen, men trenger litt flere alternativer :)

Alnes/ ute på øyene er det mange som tar bilder (føler jeg i alle fall) og der er det jo veldig vakkert :) Hvor skal vielsen og selskapet være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen av dere som har erfaring med Devoldfabrikken enten som gjest eller vert? Synes det ser så lyst og fint ut der, også har de plass til mange i tillegg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alnes/ ute på øyene er det mange som tar bilder (føler jeg i alle fall) og der er det jo veldig vakkert :) Hvor skal vielsen og selskapet være?

Vielsen er i borgund kirke, og selskapet at med Lillevannet! To fine fotosteder :) Men tror jeg må et par alternativer i bakhånd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vielsen er i borgund kirke, og selskapet at med Lillevannet! To fine fotosteder :) Men tror jeg må et par alternativer i bakhånd..

Det er jo veldig fint begge stedene, ja! Nede ved brusdalsheimen er det forresten også helt nydelig, med utsikt over vannet :) Kanskje litt bummer om det er et annet arrangement der da, men :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...