Annie Skrevet 21. oktober 2008 #3021 Del Skrevet 21. oktober 2008 Prinsessa lå i vår seng ganske lenge. Hun ville ikke roe seg i egen seng. Tror rett og slett verden var for stor og utrygg for den lille nyfødte. Når hun lå i mellom oss eller oppå oss roet hun seg. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #3022 Del Skrevet 21. oktober 2008 Når begynte hun å ligge i egen seng da? Og var det lett å venne henne til det? Har jo lyst å ha henne i senga, for det er det eneste som roer henne. Men så er jeg så redd for at hun blir liggende til hun blir 5 år eller noe Hun har sovet nesten hele dagen. Vi fikk til og med spise middag i fred! Utrolig godt, nesten litt sånn som før. Følte vi fikk pratet litt om andre ting enn baby til og med Hører litt lyder fra vuggen nå, så regner med at hun våkner snart. Er vel på tide med mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #3023 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hun har sovnet i senga si! Badet henne alene for første gang i dag, mens S holdt på med noe jobbgreier. Hun var så rolig og hun koste seg skikkelig. Skrek ikke en eneste gang, og det har aldri hendt før faktisk. Hun hyler alltid når hun blir tatt opp fra badekaret. Ga henne mat og hadde henne på brystet mitt helt til hun sovnet, så la jeg henne i senga. Så nå ligger hun der og klokka er ikke tolv engang. Har begynt leggingen alt for sent tidligere. Da blir vi stresset når hun ikke sovner, for vi vil så gjerne sove selv. Nå var vi mye mere avslappet og rolig. Har enda ikke funket å legge henne våken i senga si, men det får bli etterhvert. Er jo bare et par uker stakkars, så det er ingenting å stresse med. Nå skal jeg skynde meg ned å pusse tennene, så håper jeg på noen timer søvn før hun våkner igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 21. oktober 2008 #3024 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Når begynte hun å ligge i egen seng da? Og var det lett å venne henne til det? Har jo lyst å ha henne i senga, for det er det eneste som roer henne. Men så er jeg så redd for at hun blir liggende til hun blir 5 år eller noe Hun har sovet nesten hele dagen. Vi fikk til og med spise middag i fred! Utrolig godt, nesten litt sånn som før. Følte vi fikk pratet litt om andre ting enn baby til og med Hører litt lyder fra vuggen nå, så regner med at hun våkner snart. Er vel på tide med mat. Husker ikke sikkert, men tror i hvertfall hun lå der til hun var 5-7 uker. Det var ikke vanskelig å venne henne til å ligge i senga når HUN var klar for det. Dere kan jo evt forsøke en ammemadrass. Endret 21. oktober 2008 av Annie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #3025 Del Skrevet 22. oktober 2008 Husker ikke sikkert, men tror i hvertfall hun lå der til hun var 5-7 uker. Det var ikke vanskelig å venne henne til å ligge i senga når HUN var klar for det. Dere kan jo evt forsøke en ammemadrass. Den ammemadrassen så jo helt genial ut! Tror det hadde vært midt i blinken for oss ***** Hun sovnet som sagt i senga si halv tolv i går kveld. Våknet etter 3 timer for å få mat, og etter det lå hun mellom oss. S skiftet på henne før han dro på jobb i morges, så kom han tilbake i sengen med henne. Da sov vi til klokka var halv 11. Skikkelig herlig. Føler meg uthvilt. Har hatt besøk av venninne I og T nå. Veldig koselig. Lillegull sover på stuen. Tror hun holder på å våkne og det passer egentlig bra. Vi skal på besøk hos svigers når S kommer hjem,så jeg tenkte å gjøre henne klar til vi skal dra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 22. oktober 2008 #3026 Del Skrevet 22. oktober 2008 Så synd at hun sliter med magevondt, vet akkurat hvordan dere har det, for sånn var det til oss også. Tror det går bra å venne henne til å ligge i egen seng, selv om dere har henne mye i deres seng nå. Enig i at man ikke kan skjemme bort en så liten baby. De trenger jo nærhet og kos, særlig når de har vondt i magen, stakkars små. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 22. oktober 2008 #3027 Del Skrevet 22. oktober 2008 Vet om andre som har hatt stor glede av den madrassen ja. Spent på å høre om dere kjøper sånn og deres erfaringer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 22. oktober 2008 #3028 Del Skrevet 22. oktober 2008 virker som dere koser dere om dagen. er så koselig å lese Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #3029 Del Skrevet 23. oktober 2008 til anea,annie og loevinna. har vært på helsestasjonen og veid lillegull. over 4500 gram nå, så hun får iallefall i seg nok mat. pratet med helsesøster også. Etterpå gikk vi en runde i byen. Møtte masse kjentfolk, så det var veldig koselig. Nå er vi hjemme og venter på at S skal slutte på jobb. Skal på besøk hos S&G etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #3030 Del Skrevet 23. oktober 2008 Hun begynte forresten å gråte da vi skulle legge oss i går også, så hun sovnet oppå brystet til S tilslutt. Våknet etter noen timer og fikk mat, og resten av natta lå hun inntil meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 23. oktober 2008 #3031 Del Skrevet 23. oktober 2008 Hei kiwiimor Høres ut som om jenta deres spiser godt da Ønsker hele kiwiifamilien en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 23. oktober 2008 #3032 Del Skrevet 23. oktober 2008 Det er så herlig å ha en sånn liten, trygg og varm kropp inntil seg.. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maneo Skrevet 24. oktober 2008 #3033 Del Skrevet 24. oktober 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #3034 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Reka,Annie & Maneo. I helga har vi vært på tur. Lillegull har vært på hotell for første gang, og det gikk så bra. Vi storkoste oss alle tre. Veldig fornøyd med at vi torde å dra på tur såpass tidlig. Fikk noen kommentarer før vi dro, men orket ikke bry oss. Nå tar hun smokken og det har gjort ting mye lettere. Nå legger vi henne våken i egen seng og hun sovner der. Flinke jenta vår Litt kaos her i huset nå. Masse rot som burde vært ryddet opp i. Jeg skulle ha tatt det nå når hun sover,men istede har jeg sovet litt selv(med henne oppå meg), og så sitter jeg her da. Nå skal jeg skynde meg i dusjen før hun våkner. Kanskje jeg til og med rekker å rydde litt. Endret 26. oktober 2008 av kiwii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mymlen Skrevet 26. oktober 2008 #3035 Del Skrevet 26. oktober 2008 Ha en fin søndag kiwii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #3036 Del Skrevet 26. oktober 2008 Takk for det, mymlen Fikk skiftet på senga, satt på ei maskin med klær og støvsugd soverommet. Nå venter jeg på at S skal komme hjem fra trening. Han skulle kjøpe med noe mat. Gidder ikke ordne noe i dag. Søs og kjæresten kommer på besøk om et par timer. Mulig papsen og gjengen skulle ta seg en tur også. Nå skal jeg legge inn bildene fra helga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #3037 Del Skrevet 27. oktober 2008 sitter her med en liten sovende engel på armen. hun er så nydelig badet henne i 22 tiden tiden i går, og la henne i senga ca kl 23. må sitte en stund ved siden av henne og putte inn smokken når den faller hun, stryke litt på henne og synge litt. etter 15-30 minutter så sover hun. jeg og s la oss rett etterpå for å få litt søvn før hun våknet igjen. hun sov faktisk helt til halv 5. da fikk hun mat og jeg sovnet mens hun spiste en time senere varvi oppe og skiftet tidenes bæsjebleie. plages litt med magen etter jeg spiste noe med løk i helga. halv 7 sovnet hun i sin egen seng igjen, og da sov hun helt til s skulle opp halv 9. fikk litt mat, så sov vi videre til klokka10. blir litt oppramsing av klokkeslett her, men det er greit å ha noe å se tilbake på. skal prøve å komme meg i dusjen nå, så tenkte jeg å tusle ut en tur med vogna. fint vær i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 27. oktober 2008 #3038 Del Skrevet 27. oktober 2008 Tusen takk for bilder, hun er kjempeskjønn :rødme: Så fint at hun tar smokken da. Snuppa mi ville aldri ha det hun, og nå er jeg egentlig bare glad for det, for da slipper vi å avvenne. Håper hun får mindre magevondt fremover da, er ikke noe gøy det. Husk at kullsyre også kan gi de vondt i magen (hvis du drikker brus eller lignende da). Ellers så høres det ut som dere koser dere masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #3039 Del Skrevet 29. oktober 2008 impala. brusen har jeg kuttet helt ut. prøvde å drikke det igjen i helga, men da reagerte hun. i dag sov jeg og lillegull helt til kvart på 11. var jo våken før det da, men deilig å bare kunne ta det med ro og ligge i senga. hun sovnet klokka 1 i senga si og våknet halv 5 for å få mat. da ville hun ikke sove før hun fikk ligge mellom meg og s. hadde henne med meg i dusjen i dag. hun likte det kjempegodt! det var så herlig. etterpå lå hun naken på gulvet mens jeg gjorde meg ferdig. skulle ønske s hadde vært her sammen med oss. føler han går glipp av så mye nå når han er på jobb. tror han merker det selv også. i begynnelsen var det han som klarte å trøste og roe henne ned, men nå blir hun mere og mere avhengig av meg. nydelig vær i dag, så vi skal kle på oss og gå en tur. i kveld skal jeg og lillegull på besøk hos bestis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alive Skrevet 29. oktober 2008 #3040 Del Skrevet 29. oktober 2008 For en fantastisk deilig tid du er i nå. Kos deg og nyt hvert øyeblikk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå