Gå til innhold

Billigtest...


Ella*

Anbefalte innlegg

Gratulerer :):dagens-rose:

Tar tid å fordøye sånt. Har ikke gått ordentlig opp for meg heller ;)

Ring legen du, så sier de når du kan ha time.

Jeg er også usikker på min termin siden jeg ikke rakk å få mensen siden jeg mistet. Men det kan de slå fast på ultralyd.

Hadde du EL 11. september er du omtrent nøyaktig 5 uker på vei. En regner uker fra siste mens. EL er ca 2 uker etter mens. Dermed 2 uker før du egentlig ble gravid, og 3 uker etter EL. Litt forvirrende og ulogisk til å begynne med, men man blir vant til det :)

Lykke til :klemmer:

Endret av jente 79
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye, bjerta! :)

Du må jo være gravid, du har jo fått mange positive tester nå...? Det blir vel mer virkelig etter hvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, då får eg vel ringe legen kanskje neste veke. Syns det er litt tidleg enno sidan det berre er 5 veker. Kjenner ikkje so mykje anna enn litt magesmerter og litt øm i lyskene no. Mannen er veldig glad og gler seg til magen byrjar å vise! :rødme:

Dåkke får ha lykke til,alle sammen!! Dåkke har vore til stor hjelp for meg!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok og nettopp en billigtest og jeg fikk også en svak strek. Har IKM i dag eller i morgen. Jeg har en CB liggende og tenkte å ta den i morgen tidlig (hvis jeg klarer å vente da). Håper ikke billigtesten har lurt meg for nå er jeg ganske høyt oppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror billigtestene pleier å gi ganske svake streker. Jeg fikk også svak strek. ClearBlue var ikke i tvil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har CB`en gitt meg dommen, og jeg er jammen meg gravid :juhu:

Fikk litt panikk samtidig som jeg ble kjempeglad for det. Tenkte "hva er det nå jeg har gjort". Den skal både ut av magen min og den skal i tillegg opp og frem her i verden og forhåpentligvis bli en OK person. Samboer er ikke hjemme og vil ikke ringe å fortelle det, men vente til han kommer hjem i kveld. Det kan bli en lang dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har CB`en gitt meg dommen, og jeg er jammen meg gravid :juhu:

Fikk litt panikk samtidig som jeg ble kjempeglad for det. Tenkte "hva er det nå jeg har gjort". Den skal både ut av magen min og den skal i tillegg opp og frem her i verden og forhåpentligvis bli en OK person. Samboer er ikke hjemme og vil ikke ringe å fortelle det, men vente til han kommer hjem i kveld. Det kan bli en lang dag :)

Grattis så mykje! So kjekt å høyre! Tok ein billigtest til eg i går, og den viste ein TYDELIG rosa strek. So etter tre positive testar byrjar det endelig gå litt opp for meg!

Ja er rart å tenke på at det ikkje berre e graviditeten, men faktisk skal den personen vere totalt avhengig av deg ei stund. og ikkje minst skal han bli ein ok person som skal klare seg i livet! Føler meg litt redd, eigentleg. Men eg tru vi skal klare oss fint!! Er so mange andre som har fått det til! :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer :klemmer:

Tusen takk!

Grattis så mykje! So kjekt å høyre! Tok ein billigtest til eg i går, og den viste ein TYDELIG rosa strek. So etter tre positive testar byrjar det endelig gå litt opp for meg!

Ja er rart å tenke på at det ikkje berre e graviditeten, men faktisk skal den personen vere totalt avhengig av deg ei stund. og ikkje minst skal han bli ein ok person som skal klare seg i livet! Føler meg litt redd, eigentleg. Men eg tru vi skal klare oss fint!! Er so mange andre som har fått det til! :eeeh:

Gratulerer så mye til deg og! Ja vi skal nok klare oss bra vi og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...