Gå til innhold

Billigtest...


Ella*

Anbefalte innlegg

eg har jo testar frå billigtester.dk og der kjem det opp mørkerosa/lilla strek på den teststreken. Der graviditetstreken skal komme kjem ein lys-lys rosa strek. Må vente eitpar dagar med å teste eg no. Kanskje lørdag... om eg klarar å vente so lenge!! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres ut som du kan være gravid, og jeg krysser fingrene for at du er det.

Du får oppdatere når du har testet igjen, og lykke til :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk bare en svak strek på testen min fra billigteste. Såvidt jeg unne se den. Det var på morgen urin.

Jeg kjørte ut å kjøpte cb med en gang, å den ble kliss positiv før jeg hadde tisset ferdig nesten.. :ler:

Å det var ikke på morgen urin engang.

Så kanskje billigteste sine tester er litt mindre sensitive enn cb?

Lykke til begge to :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk bare en svak strek på testen min fra billigteste. Såvidt jeg unne se den. Det var på morgen urin.

Jeg kjørte ut å kjøpte cb med en gang, å den ble kliss positiv før jeg hadde tisset ferdig nesten.. :ler:

Å det var ikke på morgen urin engang.

Så kanskje billigteste sine tester er litt mindre sensitive enn cb?

Lykke til begge to :klem:

Dette stemte for meg også.

Mener min venninne sa at billig testene ga veldig svake tester.

Jeg kjøpte en CB digital. Den er veldig grei. Enten står det gravid eller ikke gravid. Slipper å tolke svake/sterke streker :)

Nå testet jeg riktignok et par dager senere med CB testen da.

Mener å ha hørt at hormon nivået dobler seg fra dag til dag i begynnelsen av svangerskapet. Så dere får sikkert et bedre resultat snart.

Personlig tror jeg at dere er gravide alle sammen :klemmer:

Men skjønner godt dere er usikre, er litt rart å ta innover seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror nok testing i morgen utgår!

Først spotting, noe rosa... Nå har jeg smerter, og blør litt (mørkt). Så da er vel alt håp ute for meg. Vet i alle fall grunnen til at strekene var så svake nå da... (?)

Lykke til dere andre :)

Endret av Ella*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også veldig svake streker de første gangene jeg testet med billigstrips. Og jeg er gravid.

Håper det går bra for dere begge to, og at det klaffer fort om det ikke skulle klaffe denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok testing i morgen utgår!

Først spotting, noe rosa... Nå har jeg smerter, og blør litt (mørkt). Så da er vel alt håp ute for meg. Vet i alle fall grunnen til at strekene var så svake nå da... (?)

Æsj, so kjedelig då!!! :sur: Satsar på at det går betre neste gong.

Blir nok sikkert samme resultat på meg. Er berre det at det kan ta mnd før eg får att mensen sidan eg nettopp slutta på pilla. Men skal sjekke søndag trur eg, for då er det ein mnd sidan forrige pillemens.

Veit du, det verste e jo at en kavar seg slik opp! Vel, eg gjer ihvertfall det. Og viser det no at eg ikkje er gravid, ja, so må jo alt vere innbilt! E skummelt kva tankar kan gjere med kroppen!!

:troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har virkelig god hjelp av å lese det dere skriver her inne. Takk alle sammen :klemmer:

Ellers så testet jeg en like svak strek på billigtest i dag også.... Men det var ikke i morgenurin, litt utvannet prøve vil jeg si... Skulle egentlig ikke teste i dag, men jeg klarte ikke vente :sjenert:

Nå skal jeg forte meg å kjøpe en CB :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har virkelig god hjelp av å lese det dere skriver her inne. Takk alle sammen :klemmer:

Ellers så testet jeg en like svak strek på billigtest i dag også.... Men det var ikke i morgenurin, litt utvannet prøve vil jeg si... Skulle egentlig ikke teste i dag, men jeg klarte ikke vente :sjenert:

Nå skal jeg forte meg å kjøpe en CB :jepp:

lykke til,gjest!!!!! Fortell oss kordan det går då! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj, so kjedelig då!!! :sur: Satsar på at det går betre neste gong.

Blir nok sikkert samme resultat på meg. Er berre det at det kan ta mnd før eg får att mensen sidan eg nettopp slutta på pilla. Men skal sjekke søndag trur eg, for då er det ein mnd sidan forrige pillemens.

Veit du, det verste e jo at en kavar seg slik opp! Vel, eg gjer ihvertfall det. Og viser det no at eg ikkje er gravid, ja, so må jo alt vere innbilt! E skummelt kva tankar kan gjere med kroppen!!

:troest:

Litt kjedelig ja, men det går bra. Hvis jeg ikke hadde testet før IKM, testet jo en dag før, så hadde jeg trodd at det jeg har nå bare var en kraftig mensblødning. Det er jo slettes ikke uvanlig at en befruktning ender slik, tror jeg.

Jeg ble litt gira ja! Men det gikk fort over. Tror nok ikke du innbiller deg noe, en strek er en strek. Blir spennende å se hvordan det går :) Krysser fingrene for at det varer lenger enn hos meg :)

Jeg har virkelig god hjelp av å lese det dere skriver her inne. Takk alle sammen :klemmer:

Ellers så testet jeg en like svak strek på billigtest i dag også.... Men det var ikke i morgenurin, litt utvannet prøve vil jeg si... Skulle egentlig ikke teste i dag, men jeg klarte ikke vente :sjenert:

Nå skal jeg forte meg å kjøpe en CB :jepp:

Kjøp en CB du! Dette blir spennende :)

------------------------------

Nå blør jeg utrolig mye, og hadde mye smerter i natt. Gleder jeg meg til å starte prøvinga på ordentlig etter mensen :) Takk for svar alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da har jeg altså testet meg igjen... Å denne var også positiv :jepp: Så da er jeg vel gravid da :) (kan vel nevne at jeg har hatt symptomene en god stund allerede, men man vet jo aldri)

Problemet mitt er altså ikke å bli gravid, men å holde på spiren. Jeg har hatt 4 MA før jeg fikk ei datter for noen år siden. Så dette blir vel nervepirrende......igjen.. :kjefte:

Lykke til videre alle sammen :klemmer:

Håper det lykkes for dere også :jepp::skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da har jeg altså testet meg igjen... Å denne var også positiv :jepp: Så da er jeg vel gravid da :) (kan vel nevne at jeg har hatt symptomene en god stund allerede, men man vet jo aldri)

Problemet mitt er altså ikke å bli gravid, men å holde på spiren. Jeg har hatt 4 MA før jeg fikk ei datter for noen år siden. Så dette blir vel nervepirrende......igjen.. :kjefte:

Lykke til videre alle sammen :klemmer:

Håper det lykkes for dere også :jepp::skravle:

gratulerer so mykje!! Kryssar alt eg har fpr at alt går br adenne gongen. Må vere grusomt både fysisk og psykisk å miste en liten spire!

Eg testa jo igjen igår då. Og dne var akkurat like svak, om ikkje svakare, som dei andre. Veit ikkje. Om stikkingane og "draginga" i magen fortsetter so må eg ta ein test til i slutten av neste veke. Har ALDRI hatt slike sterke mens-smerter før, og det typiske tegnet på at eg får TR,ømme bryst, har eg ikkje kjent noko av. kun ømfintlige brystvorter. Blir litt smågal av å ikkje finne ut av dette :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hyei hei!!

Måtte berre skrive. Har hatt eindel smerter i magen, og har tatt MANGE testar frå billigteste.dk, alle med lys lys rosa strek. Har ikkje testa på eitpar dagar, so tok idag ein clear blue. Har ikkje fått mensen ordentlig etter at eg slutt på pillen, men siste pillemens første dag var 30/9. Min sylus var rund 33-34 dagar før eg byrja på pillen. Men ja, tok min siste test idag, ein cb, og der kom det fram et KRYSS med ein gong!! Vel, den loddrette streken var sterkare enn den vannrette, men det er vel vanlig?! Va på butikken og kjøpte to CB til + at eg har bestilt fleire frå nettet. ny test imåra tidleg, og då er mannen heime og!!hihi

Kanskje det var ein annan grunn enn mensen til at eg har såre brystvorter og masse mensmurringar?! å, er så redd den skal vere negativ igjen i morgon. At det berre er min ønskesjåing.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror sannelig at du er gravid, bjerta! Gratulerer :blomst:

Tusen takk, det trur sannelig eg og! :sjenert: mitt andre blå kryss idag!! Men eg trur det ikkje! Har ein slags fornektelse i meg.

Ikkje veit eg korleis eg skal rekne ut terminen heller, for eg fekk ikkje min ordentlige mens igjen før dette skjedde. Er vel en 4-5 veker på veg no då.

Herregud, sit med so mange spørsmål. Kanskje eg skal gå til legen for å bekrefte det, men det er kanskje for tidleg. Og om eg hadde el den 11.sept kan eg vel ikkje vere 4-5 veker på veg?!?

:eeeh: blir GAAAAL!!! hehehe, kem skulle tru at det skulle klaffe på første forsøk. Får litt småpanikk! :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...