Gå til innhold

Diare etter middagen

Fremhevede innlegg

Skrevet

For hver gang denne tråden kommer opp på mine innlegg, leser jeg "Diare under middagen" og kom til å tenke på hvilken kjip situasjon det måtte være.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg skriver om noe, så forventer jeg ikke at jeg skal bli ledd av det jeg svarer på.

For sånn føles det virkelig for meg.

Jeg forventer ikke sånn oppførsel som dere kommer med, jeg venter at ordentlige folk kan svare istedenfor å sitte å le av meg.

Jeg føler at etter dette innlegget, så har det vært så mye her som jeg ikke synes noe om.

Jeg synes rett og slett ikke noe om det, at andre skal behandle et menneske på den måten bare for at dem legger ut ting dem lurer på.

Jeg synes oppførselen til enkelte har vært meget tragisk.

Så derfor har jeg vurdert og gå videre med dette, ikke med selve saken, men oppførselen på brukere her inne.

Det vil jeg ta opp med de ansvarlige, for den oppførselen som kan være her til tider, som jeg har opplevd har blitt rettet mot meg, den er ikke akseptabelt.

Og det godtar jeg ikke.

Jeg vil anse denne diskusjonen som avsluttet.

Vil dere meg noe, dere som er "innblandet" så får dere sende meg en personlig melding, så gir jeg svar der.

Takk for meg!

Skrevet

Jeg ler ikke av deg og synes ikke jeg har vært ufin mot deg heller. Synes bare det er rart at du spør om hva som er galt med kroppen din, for så å bli sint på oss fordi vi sier at du kan ha et problem av et eller annet slag. Lykke til videre.

Skrevet

Om du føler at jeg er en av de som har gjort narr av deg, så skjønner jeg ikke helt hvorfor.

Jeg har tatt det jeg trodde var problemene mye mer seriøst enn det tydeligvis var ment, og det er vel akkurat det motsatte av det du anklager folk for.

Tror meg og flere andre har reagert fordi vi trodde du hadde problemer som vi prøvde å hjelpe deg med, og flere føler nok at du ikke er takknemlig for svarene du har fått. Vi trodde nok at du følte at hvordan magen din oppførte seg var et virkelig problem for deg, slik sånne plager er for mange andre, og syns derfor det var unødvendig å starte en tråd som du egentlig hadde noe behov for svar på.

Jeg har ikke tenkt å sende deg en PM, men om du føler at jeg har gjort narr av deg, oppfordrer jeg deg til å sende MEG en PM, så kan vi heller snakkes sånn.

Gjest ¤bella¤
Skrevet

Det at du ikke tåler at folk kommer med råd til deg, er ditt problem. Tåler du ikke at folk svarer deg, så ikke spør!

jeg ser gjennom denne tråden at folk gang på gang kommer med råd. "Kan det være det, eller det", men du blir jo bare sint pga det de foreslår.

Du ber folk skjærpe seg, men det er du som bør ta deg sammen.

Skrevet

...må også legge til at jeg ikke syns noen har vært frekke her inne, men rett og slett først vært bekymret og prøvd og hjelpe, og siden vært irriterte/skuffet da deres forsøk på å hjelpe blir avvist så raskt.

Skrevet

Jeg tåler råd, absolutt.

Men det er enkelte innlegg som jeg kunne ha spart meg for.

For noen av de innleggene som faktisk har blitt lagt ut her, så er det nesten som at man skulle tro at vedkommende sitter og gliser av en.

Men det er jeg som skal avgjøre om ting kan være sant eller ikke.

Allikevel får man kritikk for det å, for å svare på det man blir spurt om.

Skrevet
...må også legge til at jeg ikke syns noen har vært frekke her inne, men rett og slett først vært bekymret og prøvd og hjelpe, og siden vært irriterte/skuffet da deres forsøk på å hjelpe blir avvist så raskt.

Noen har vært helt ok, og andre har ikke vært det, syns jeg.

Det var innlegg her igår kveld som sa nok om den saken, men som ble slettet.

Skrevet
Det at du ikke tåler at folk kommer med råd til deg, er ditt problem. Tåler du ikke at folk svarer deg, så ikke spør!

jeg ser gjennom denne tråden at folk gang på gang kommer med råd. "Kan det være det, eller det", men du blir jo bare sint pga det de foreslår.

Du ber folk skjærpe seg, men det er du som bør ta deg sammen.

Jeg blir ikke sint pga rådene folk foreslår, men jeg blir sint på hvordan enkelte kan oppføre seg.

Det er det jeg blir sint på.

Skrevet

Ikke sitt og føl at folk ler av deg, da, for det tror jeg ærlig talt ingen gjør. Uffameg...

Gjest ¤bella¤
Skrevet (endret)
Ikke sitt og føl at folk ler av deg, da, for det tror jeg ærlig talt ingen gjør. Uffameg...

Jo, nå gjør jeg det.

Snakk om å lage en stor sak ut av ingenting...

Endret av ¤bella¤
Skrevet

Nå blir jeg irritert. Jeg har ikke ledd av deg!!!!!! Det får da være måte på! Hvis du føler at folk ler av deg pga at de stiller spørsmålstegn ved måten du har reagert på svarene i denne tråden på, er det ditt problem!!!!! Ikke dytt det over på meg!

Skrevet

Pet, du sa noe igår som jeg ikke syns noe særlig om, og det kunne vel du kanskje forstå.

Som du kanskje husker?

Skrevet
Pet, du sa noe igår som jeg ikke syns noe særlig om, og det kunne vel du kanskje forstå.

Som du kanskje husker?

Ja, jeg skrev Har du vondt i magen, så gå til Per i hagen. Det er et barnerim.

Skrevet
Hvorfor komme med det? :forvirret:

For å illustrere at det ene rådet var like godt/dårlig som det andre i denne diskusjonen.

Skrevet

Det ser ut til at emnet er utdebattert og tråden har gått i stå, så tråden stenges.

vimse-mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...