Gjest Pet Skrevet 12. september 2007 #41 Skrevet 12. september 2007 Ja, jeg kritiserer deg for å presentere et problem og be om råd, for så å avfeie det ene rådet og forslaget etter det andre ved bare å si at "Nei, det er det ikke", uten å ha fått noen av disse mulighetene undersøkt. Du tar ikke svarene i tråden din seriøst i det hele tatt, det virker som om du bare er oppmerksomhetssyk.
chardonnay Skrevet 12. september 2007 #42 Skrevet 12. september 2007 Tror bare jeg står av her jeg, for dette er en diskusjon jeg ikke orker å ta... Vi kan jo bare velge å ikke svare neste gang du har problemer med etter`n eller toer`n, ferdig med den saken...
Gjest bente85 Skrevet 12. september 2007 #43 Skrevet 12. september 2007 Ja, jeg kritiserer deg for å presentere et problem og be om råd, for så å avfeie det ene rådet og forslaget etter det andre ved bare å si at "Nei, det er det ikke", uten å ha fått noen av disse mulighetene undersøkt. Du tar ikke svarene i tråden din seriøst i det hele tatt, det virker som om du bare er oppmerksomhetssyk. Når jeg leser disse svarene som kommer, så har du ingen peiling på hvordan jeg reagerer i det hele tatt. Du vet da ikke hva jeg tar seriøst eller ikke, så den kommentaren kan du ta tilbake. Og for det andre, jeg er da ikke oppmerksomhetssyk i det hele tatt. Er ikke derfor jeg er her.
Gjest bente85 Skrevet 12. september 2007 #44 Skrevet 12. september 2007 Et generelt svar da til alle som gidder og lese dette: jeg har aldri i mitt liv vært på et slik forum som dette, hvor andre brukere faktisk trakasserer et annet menneske for det vedkommende skriver. Det synes jeg ikke hører hjemme på dette forumet. Er det noe rart man blir skuffet, når man sitter her og skal prøve og svare, og får bare dritt tilbake, og ikke minst spydigheter. Man føler seg ikke særlig velkommen av oppførsel som dette her. Enkelte kunne faktisk ta seg sammen, og begynne å oppføre seg på en ordentlig måte.
mustapippuri Skrevet 12. september 2007 #45 Skrevet 12. september 2007 Trakkasering? Så ikke noe av det da jeg leste tråden jeg. Er det du som har mye luft i magen også? Hva med å sjekke seg for irritabel tykktarm, det kan ha slik type diare og luft i magen som gjør ondt.
Helen Skrevet 12. september 2007 #46 Skrevet 12. september 2007 Tråden er ryddet iht Kvinneguidens regler. M@msen -moderator.
Gjest bente85 Skrevet 12. september 2007 #47 Skrevet 12. september 2007 Jeg føler det at jeg blir mobbet, og det synes jeg ikke noe om. At jeg blir gjort narr av for det jeg svarer på og det jeg sier. Men jeg for min del avslutter denne diskusjonen. Magen min er bra igjen, og det er ingenting mer jeg lurer på i forhold til dette. Takk!
Gjest Snilla Skrevet 12. september 2007 #48 Skrevet 12. september 2007 Ikke ta dette ille opp! Men det kan virke som det er noe psykologisk som ligger bak dette. Du er veldig detaljert opphengt i mye som har med avføring og urinering å gjøre, og samme hva folk råder deg til så blir det ikke tatt til etterretning i det hele tatt. Jeg har sett at du stadig vekk råder andre til å ta kontakt med lege. Dette bør du kanskje selv gjøre, og om mulig få snakket med en psykolog om dette. For det er ikke helt bra å henge seg sånn opp i fordøyelsesystemet sitt. OG! Det er ikke nødvendig, og litt bortkastet å bruke tid å krefter på komme til bunns i noe så dagligdags som en økt med diare hvis man ikke tror at det er noe som er galt, og du sier jo at du er frisk som en fisk. Det er ikke så rart at folk reagerer på dette fokuset..
Gjest bente85 Skrevet 13. september 2007 #49 Skrevet 13. september 2007 Ikke ta dette ille opp! Men det kan virke som det er noe psykologisk som ligger bak dette. Du er veldig detaljert opphengt i mye som har med avføring og urinering å gjøre, og samme hva folk råder deg til så blir det ikke tatt til etterretning i det hele tatt. Jeg har sett at du stadig vekk råder andre til å ta kontakt med lege. Dette bør du kanskje selv gjøre, og om mulig få snakket med en psykolog om dette. For det er ikke helt bra å henge seg sånn opp i fordøyelsesystemet sitt. OG! Det er ikke nødvendig, og litt bortkastet å bruke tid å krefter på komme til bunns i noe så dagligdags som en økt med diare hvis man ikke tror at det er noe som er galt, og du sier jo at du er frisk som en fisk. Det er ikke så rart at folk reagerer på dette fokuset.. Det at jeg ikke skal ta dette ille opp, er ikke noe du skal sitte å si hvert fall. Du sitter her og påstår hva som kan feile meg? Skjerp deg litt da! Du vet da ingenting hva jeg tar til meg, eller ikke. Så slutt å påstå noe du ikke vet hva svaret er, en gang. Med meg er det ingenting galt med, ærlig talt. Og her sitter du og sier at jeg skal besøke en psykolog?! Hallo! Ja, jeg er frisk, men jeg ikke glad for at folk påstår at jeg kan komme meg til psykologen og den slags. Makan!
Gjest Bent85 Skrevet 13. september 2007 #51 Skrevet 13. september 2007 Er det du som har mye luft i magen også? Hva med å sjekke seg for irritabel tykktarm, det kan ha slik type diare og luft i magen som gjør ondt.Har du sett dette? Så at du ikke hadde kommentert det. Dette var et fornuftig innspill. Kanskje du skulle få deg undersøkt for irritabel tykktarm?
Gjest bente85 Skrevet 13. september 2007 #52 Skrevet 13. september 2007 Ja, jeg har sett det der ja. Men hvorfor skal jeg sjekke tarmen når jeg føler at det ikke er noe "galt" med den??
Kylling Skrevet 13. september 2007 #53 Skrevet 13. september 2007 Ja, jeg har sett det der ja. Men hvorfor skal jeg sjekke tarmen når jeg føler at det ikke er noe "galt" med den?? Fordi du etter alle innleggene som har handlet om fordøyelsen din og tarmsystemet ditt, har gitt et inntrykk om at du har symptomer på at det er noe "galt" med den. Kanskje.
Bokormen Skrevet 13. september 2007 #54 Skrevet 13. september 2007 Ja, jeg har sett det der ja. Men hvorfor skal jeg sjekke tarmen når jeg føler at det ikke er noe "galt" med den?? 1. Fordi du har hatt diaré uten noen tydelig grunn 2. Fordi du stadig har luftplager Siden du stiller spørsmål om begge disse tingene på forumet, regner jeg med at det faktisk er problemer for deg. Derfor.
Gjest bente85 Skrevet 13. september 2007 #55 Skrevet 13. september 2007 Fordi du etter alle innleggene som har handlet om fordøyelsen din og tarmsystemet ditt, har gitt et inntrykk om at du har symptomer på at det er noe "galt" med den. Kanskje. Så.. man har tydeligvis ikke lov til å legge ut innlegg her, som kan inneholde ting som har med fordøyelse? For hvis man nevner det flere ganger, så blir det en unødvendig diskusjon av det! Jeg har hverken diare lenger, eller luft i magen i dag så. Ellers så har tarmene mine det fint dem, men det virker jo ikke som dere tror det..
Gjest bente85 Skrevet 13. september 2007 #56 Skrevet 13. september 2007 1. Fordi du har hatt diaré uten noen tydelig grunn 2. Fordi du stadig har luftplager Siden du stiller spørsmål om begge disse tingene på forumet, regner jeg med at det faktisk er problemer for deg. Derfor. 1. Jeg hadde løs mage en gang i går og for en dag siden. 2. Jeg har ikke stadig luftplager nei. Hvis dere leser bedre det jeg skriver, så får dere med dere det at jeg har det ikke hver dag, hele uka som nesten dere innbiller dere at jeg har. Så faktisk ikke. Selv om det dukker opp noe, så trenger det vel ikke alltid å være et problem, vel? Man har lov til å lufte tankene her, faktisk. Men det skulle man nesten ikke tro at man har lov til!
Bokormen Skrevet 13. september 2007 #57 Skrevet 13. september 2007 1. Jeg hadde løs mage en gang i går og for en dag siden. 2. Jeg har ikke stadig luftplager nei. Hvis dere leser bedre det jeg skriver, så får dere med dere det at jeg har det ikke hver dag, hele uka som nesten dere innbiller dere at jeg har. Så faktisk ikke. Selv om det dukker opp noe, så trenger det vel ikke alltid å være et problem, vel? Man har lov til å lufte tankene her, faktisk. Men det skulle man nesten ikke tro at man har lov til! Da beklager jeg, men jeg skjønner ikke hvorfor du stiller spm om diareen om den ikke plaget deg. Når det gjelder luftplagene så sier du jo at det er noe du ikke vil fortelle kjæresten din om fordi du syns det er flaut, og da må jo det og være et problem? Men om du er fin igjen nå er det jo selvsagt ingenting å bry seg om.
Gjest bente85 Skrevet 13. september 2007 #58 Skrevet 13. september 2007 (endret) Da beklager jeg, men jeg skjønner ikke hvorfor du stiller spm om diareen om den ikke plaget deg. Når det gjelder luftplagene så sier du jo at det er noe du ikke vil fortelle kjæresten din om fordi du syns det er flaut, og da må jo det og være et problem? Men om du er fin igjen nå er det jo selvsagt ingenting å bry seg om. Man må da kunne spørre om noe, uten at det skal være sånn at man blir plaget med det.. Kjæresten min vet om luftplagene han, jeg har nevnt det for han på tlf. Endret 13. september 2007 av bente85
Gjest Pet Skrevet 13. september 2007 #59 Skrevet 13. september 2007 Selv om det dukker opp noe, så trenger det vel ikke alltid å være et problem, vel? Man har lov til å lufte tankene her, faktisk. Men det skulle man nesten ikke tro at man har lov til! Undertittelen på tråden er "Hva var galt". Og den ligger på Kropp og helse. Derfor tror vi som leser at du har et problem med kropp og helse, i dette tilfellet magen, og svarer deretter. Hvis du bare var ute etter å fortelle om diarreen, burde du kanskje ha lagt den under Skråblikk eller Snikk-snakk og skrevet en historie som du kunne kalt "Den gangen jeg hadde diarre etter å ha spist lasagne" eller lignende, og sagt i innledningen at det ikke feiler deg noen ting, men at du bare var ute etter å lufte tankene rundt det. Det hadde nok fungert bedre og du hadde sluppet å bli så forurettet over vår utidige innblanding.
Bokormen Skrevet 13. september 2007 #60 Skrevet 13. september 2007 Man må da kunne spørre om noe, uten at det skal være sånn at man blir plaget med det.. Kjæresten min vet om luftplagene han, jeg har nevnt det for han på tlf. Da kaster du bort tiden til alle som svarer deg. Hvorfor skal du komme til bunns i noe du ikke bryr deg om?
Fremhevede innlegg