Gå til innhold

Jakten på kjærligheten - bonderomantikk

Elbereth

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Et koselig program, men jeg kunne aldri tenkt meg å vært bonde eller vært gift med en. Tenk så mye jobb, da! Tidlig opp hver dag hele uka (hvis man har dyr), ikke kunne stikke av på en spontan tur, hele tida noe som må gjøres og fikses... Nei takk, men jeg skal følge med på tv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns TV2 gjer sånt ofte, lovar ting og tang og så er det berre sånt ein har sett før. Idol for eksempel, der visar dei jo ofte igjen det dei viste i det fyrste programmet. Kjedeleg!!

Når det gjeld Moholt så syns eg av og til at det vert pinleg å sjå på, ho er så overhyggeleg at det nesten blir småkvalmt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et koselig program, men jeg kunne aldri tenkt meg å vært bonde eller vært gift med en. Tenk så mye jobb, da! Tidlig opp hver dag hele uka (hvis man har dyr), ikke kunne stikke av på en spontan tur, hele tida noe som må gjøres og fikses... Nei takk, men jeg skal følge med på tv!

Som jeg skulle sagt det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvorfor hun travkusken trakk seg? Tenkte først at hun hadde møtt en mann siden sist, men det var jo tydeligvis ikke det....

*nysgjerrig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest antigartner

I dag svarte programmet til forventningene :)

Jeg ble også nysgjerrig på hvorfor hun travkusken trakk seg, men strengt tatt har vi vel ikke noe med det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt synd at det ikke ble med noen damer ja... Syntes også hun eldste virka artig... Hun lyse synes jeg er like greit ikke ble med... Virket så treg.

Kan bli spennende dette her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dumt at ingen av jentene gikk videre. Men hun Nina som fikk bare noen få brev og forkastet alle på et blunk, hun tror jeg er i overkant kresen... Synd at hun travkusken trakk seg, og nå er jeg veeeldig nysgjerrig på hvorfor!

Blir spennende å følge bøndene framover, synes han trønderen fra Overhalla virket som en knakende kjekk kar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumt at ingen av jentene gikk videre. Men hun Nina som fikk bare noen få brev og forkastet alle på et blunk, hun tror jeg er i overkant kresen...

Det reagerte jeg også på...

Hun følte ikke noe :forvirra: Hva forventer du av et brev... :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ut som det kan bli en spennende sesong dette å.. Men ser jo at folk går lei, har vel aldri vært så lite brev som nå og det er jo veldig synd..

Men koselig at hu eldste fant en hu likte da,bare å håpe de passer sammen :jepp:

Ellers er det vel bare sette seg ned og følge med hver tirsdag så får man se hvordan dette går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...