Gjest *smak* Skrevet 18. september 2007 #41 Del Skrevet 18. september 2007 Gleder meg til i kveld klokka åtte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 18. september 2007 #42 Del Skrevet 18. september 2007 Et koselig program, men jeg kunne aldri tenkt meg å vært bonde eller vært gift med en. Tenk så mye jobb, da! Tidlig opp hver dag hele uka (hvis man har dyr), ikke kunne stikke av på en spontan tur, hele tida noe som må gjøres og fikses... Nei takk, men jeg skal følge med på tv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 18. september 2007 #43 Del Skrevet 18. september 2007 Syns TV2 gjer sånt ofte, lovar ting og tang og så er det berre sånt ein har sett før. Idol for eksempel, der visar dei jo ofte igjen det dei viste i det fyrste programmet. Kjedeleg!! Når det gjeld Moholt så syns eg av og til at det vert pinleg å sjå på, ho er så overhyggeleg at det nesten blir småkvalmt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 18. september 2007 #44 Del Skrevet 18. september 2007 Jeg liker Kathrine, men noen ganger blir hun litt for sukkersøt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 18. september 2007 #45 Del Skrevet 18. september 2007 Et koselig program, men jeg kunne aldri tenkt meg å vært bonde eller vært gift med en. Tenk så mye jobb, da! Tidlig opp hver dag hele uka (hvis man har dyr), ikke kunne stikke av på en spontan tur, hele tida noe som må gjøres og fikses... Nei takk, men jeg skal følge med på tv! Som jeg skulle sagt det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokormen Skrevet 18. september 2007 #46 Del Skrevet 18. september 2007 Noen som vet hvorfor hun travkusken trakk seg? Tenkte først at hun hadde møtt en mann siden sist, men det var jo tydeligvis ikke det.... *nysgjerrig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minienthe Skrevet 18. september 2007 #47 Del Skrevet 18. september 2007 olemann kom videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 18. september 2007 #48 Del Skrevet 18. september 2007 Jeg kjenner hun ene som skulle til han trønderen på 49 år. Dette MÅ jeg jo følge med på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antigartner Skrevet 18. september 2007 #49 Del Skrevet 18. september 2007 I dag svarte programmet til forventningene Jeg ble også nysgjerrig på hvorfor hun travkusken trakk seg, men strengt tatt har vi vel ikke noe med det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antigartner Skrevet 18. september 2007 #50 Del Skrevet 18. september 2007 Ho eldste dama, fekk ho nokre brev?? Hun fikk 8. Blir derfor ikke med videre på TV. Virker som en artig dame, synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 18. september 2007 #51 Del Skrevet 18. september 2007 Litt synd at det ikke ble med noen damer ja... Syntes også hun eldste virka artig... Hun lyse synes jeg er like greit ikke ble med... Virket så treg. Kan bli spennende dette her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 18. september 2007 #52 Del Skrevet 18. september 2007 Kjipt at det bare var menn som kom videre da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 18. september 2007 #53 Del Skrevet 18. september 2007 Kjipt at det bare var menn som kom videre da.. Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elbereth Skrevet 19. september 2007 Forfatter #54 Del Skrevet 19. september 2007 Dumt at ingen av jentene gikk videre. Men hun Nina som fikk bare noen få brev og forkastet alle på et blunk, hun tror jeg er i overkant kresen... Synd at hun travkusken trakk seg, og nå er jeg veeeldig nysgjerrig på hvorfor! Blir spennende å følge bøndene framover, synes han trønderen fra Overhalla virket som en knakende kjekk kar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ottine Skrevet 19. september 2007 #55 Del Skrevet 19. september 2007 Følger med! Det er vel første gangen det kun er med menn, så det er litt dumt, men sånn ble det. Synes serien er fin, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 19. september 2007 #56 Del Skrevet 19. september 2007 Dumt at ingen av jentene gikk videre. Men hun Nina som fikk bare noen få brev og forkastet alle på et blunk, hun tror jeg er i overkant kresen... Det reagerte jeg også på... Hun følte ikke noe Hva forventer du av et brev... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 19. september 2007 #57 Del Skrevet 19. september 2007 Ser ut som det kan bli en spennende sesong dette å.. Men ser jo at folk går lei, har vel aldri vært så lite brev som nå og det er jo veldig synd.. Men koselig at hu eldste fant en hu likte da,bare å håpe de passer sammen Ellers er det vel bare sette seg ned og følge med hver tirsdag så får man se hvordan dette går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 19. september 2007 #58 Del Skrevet 19. september 2007 Kjekt program i går. Dumt at ingen av damene fikk gå videre, men men... Gleder meg til fortsettelsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 19. september 2007 #59 Del Skrevet 19. september 2007 Såg ikke de første 15 min jeg... Har tydeligvis skjedd en del da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest K.S Skrevet 19. september 2007 #60 Del Skrevet 19. september 2007 Dumt at det bare ble gutter! Synes hu Karoline minnet litt om følelsesløse Anne fra i fjor, så da er det vel like greit at hu trakk seg..! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå