Gå til innhold

Jakten på kjærligheten - bonderomantikk

Elbereth

Anbefalte innlegg

Mange menn strener foran damene sine for å lede an. Særlig den litt eldre garde. Ole Jacob virker jo litt satt, så jeg tror han gikk foran.

Og når noen går foran så venter man på vedkommende, det er ikke den som går bak som skal skynde seg. Iallefall ikke når man er på ferie :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes hun virker blåst (Ida Marie). Flørtet vilt med han på TV. men når hun ble valgt.. så.... Virket som hun ville vinne konkurransen??

Men gikk ikke han både forann og bak? så det var ikke I.M som gikk både forann og bak;) ? He he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy
Men gikk ikke han både forann og bak? så det var ikke I.M som gikk både forann og bak;) ? He he

Riktig det, hun gikk foran og bak :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:popcorn: Jepp, da var siste program sendt. Men det som opptok meg mest, var den rååfine strikkegenseren Katrine Loholt hadde på seg under intervjuene på hotellet i Holmenkollen.

Hvor kan man få tak i den mon tro? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:popcorn: Jepp, da var siste program sendt. Men det som opptok meg mest, var den rååfine strikkegenseren Katrine Loholt hadde på seg under intervjuene på hotellet i Holmenkollen.

Hvor kan man få tak i den mon tro? :jepp:

Om du sender mail til tv2, kan det være godt å få med MO å ikke LO i etternavnet til Katrine. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Doris_*

Hjelp, fikk ikke sett på i går fordi mannen skulle se fotballkamp!! Sukk.

Kan noen gi meg en oppsummering? Ble alle kjærester, bortsett fra OJ og hun sure?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble alle kjærester, bortsett fra OJ og hun sure?

Ja det er vel riktig, bortsett fra at noen par var hetere enn andre!

Christin og Anders snakket allerede om å flytte sammen.

:rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kjefte::kjefte::kjefte:

Hva er det du er så sint for, da?

Når en er uflyttbar pga gård og den andre relativt lite flyttbar pga en unge (som er så gammel at han har begynt på skolen)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det du er så sint for, da?

Når en er uflyttbar pga gård og den andre relativt lite flyttbar pga en unge (som er så gammel at han har begynt på skolen)?

Jeg er hormonell, så da kan jeg være så sint jeg bare vil :fnise:

Hun var vel villig til å flytte hvis det skulle være den helt store kjærligheten så vidt jeg skjønte. Ellers hadde det vel vært ganske blåst å melde seg på i utgangspunktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk med meg i siste Se og Hør at hun Ida Marie sto fram og "følte seg misbrukt" :overrasket: !!!! Hun følte at de hadde klippet og satt sammen situasjoner på en måte som førte til at hun ble fremstilt feil og satt i et dårlig lys. Det var ikke sånn hun var og bla bla bla...... Syns hun bør stå for det hun har sagt og gjort uansett hvordan det blir fremstilt på TV, nå driter hun seg bare ut enda mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_snupp_*
Det virka som iallfall Jo Arne var på god vei til å bli sammen med ei av jentene som hadde skrevet til ham (forsto det slik at det var hun som han ringte til da Kathrine Moholt kom med brevene). Ingrid hadde truffet en mann hun likte iallfall, mens Nina (hun som ikke likte noen av de brevene hun fikk), ikke ville si så mye. Det ble ikke sagt noe om hun som valgte å trekke seg.

Ja, og siden det programmet har blitt innspilt har Jo Arne blitt kjæreste med jenta..

Så det har vært veldig bra uttelling i år:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...