Gå til innhold

Hva er den verste gaven du har fått av en kjæreste?

Gjest antigartner

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ikke hatt så mange kjærester, og min nåværende samboer kjenner meg godt og er veldig flink. Også er jeg en sånn som blir glad bare fordi noen faktisk har kjøpt gave til meg.

MEN jeg hadde en kjæreste i ungdomstiden, vi var vel sammen i tre år. Han ga meg ganske dyre gaver, men det virket som om han tenkte mer på seg selv når han kjøpte de og det syns jeg er litt morsomt.

Husker jeg fikk blant annet warcraft 3 (hvis jeg ikke husker feil), selv om jeg ikke hadde data. Måtte spille hos han, og det endte vel med at han overtok det :fnise:

Kan også nevne pokersett(aldri interessert meg, men han brukte det på pokerkvelder med kompisene). Fikk også kontroll til playstation, så jeg kunne spille sammen med han på playstationen hans. Det er jo forsåvidt en søt tanke da :)

Så skal ikke klage og si at det var fælt.

Anonym poster: 85f19d2f86ee4a3e3d55826024b5f57e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosen jeg kjøpte til meg selv en sen ettermiddag / kveld, med et kort festet på stilken der jeg skrev:

"Gratulerer med 3-årsdagen. Din (kjærestens, dvs en uke senere eksens, navn)".

Endret av Flair
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en gang et grusomt smykke. Så kommer jeg hjem til han og hans familie, hvor moren spør om noen har sett smykket hennes. Beskrivelsen var ganske lik på det kjedet jeg hadde rundt halsen. Jeg mener, really??? Heller null gave, en noe man drar med seg(uten tillatelse :opplyser: ) fra morens skuff. UFF :kjefte:

Anonym poster: dd24e09ace14b70d4e1bdece5888e4d2

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NerdMedSverd2

Husker jeg ga Sex og Singeliv dvd-box til kjæresten jeg hadde på vgs. Verste gaven jeg har gitt, ble tvunget til å se den serien fra start til slutt.

Endret av NMS
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun akseptabelt om det er en Vipp i mottakers favorittfarge!:opplyser:

Det var bare en helt plain søppelbøtte i rustfritt stål. Han jeg fikk den av var en ordentlig gjerrigknark og kjøpte den i valentinesgave til meg fordi "vi trengte jo faktisk en sånn"..

Jeg er ikke kravstor. En plate med sjokolade og et kyss hadde gjort meg glad.. Men en søppelbøtte..

Endret av mlody
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dey var bare en helt plain søppelbøtte i rustfritt stål. Han jeg fikk den av var en ordentlig gjerrigknark og kjøpte den i valentinesgave til meg fordi "vi trengte jo faktisk en sånn"..

Jeg er ikke kravstor. En plate med sjokolade og et kyss hadde gjort meg glad.. Men en søppelbøtte..

Du skulle stappa ham i den søppelbøtta, så hadde dere fått fyllt den og.

Anonym poster: 5088e9232eb8bfaa0dac6120f44b53c0

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purelove

Vekten stjernetegn kjede, stjernetegnen min er jo løven, og det visste eksen min veldig godt. Han tok meg med på smykkebutikk, jeg var så glaaaaaad. Vi stod og titta på smykkene, jeg så et nydelig smykke som jeg ville ha, men den stygge vekten var den billigste, så han bare kjøpte den da... :jolie:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen min hadde lenge hintet om at jeg skulle få en flott gave, så jeg kunne tenke på han ofte når han var på en forretningsreise..!

Regntøy....

Synes han hellere kunne kjøpt et smykke så jeg kunne vise frem hvilken fantastisk kjæreste jeg hadde... Hadde fått mye smykke for 700,- :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk tøyterninger til å henge i speilet i bilen... på selveste valentinsdagen!! :P

Var du en råner? :P Eller var han?

Hvis ikke, syntes jeg det var en harry gave :P

Anonym poster: 3d4345d2966a8dc3f9a0be2ea59264d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var du en råner? :P Eller var han?

Hvis ikke, syntes jeg det var en harry gave :P

Anonym poster: 3d4345d2966a8dc3f9a0be2ea59264d5

hehe, nei, ingen av oss enten er/var det :) han hadde vært på guttetur i sverige og helt glemt av shoppingen av gave, så da ble det en souvernir fra bensinstasjonen :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Hmm... Kan virkelig ikke huske noen ''dumme'' gaver fra ekser eller nåværende kjæreste. Derimot ( litt off topic ) fikk jeg ''silke''truser fra LaMote i julegave av en venninne... ( Hadde vært venner ca 1år ) Kanskje det er jeg som er rar, men jeg rynka litt på nesa da... :roll:

Anonym poster: 0bb69f3656556f041041cb872627ac65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en gang en julepresang som inneholdt et dusjhode, en marsipangris (...og jeg liker ikke marsipan) og en kaffekopp fra Statoil. God jul til deg også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 11 måneder senere...
Annonse

Jeg fikk en gang en julepresang som inneholdt et dusjhode, en marsipangris (...og jeg liker ikke marsipan) og en kaffekopp fra Statoil. God jul til deg også....

Haha, det er bra vi er forskjellige. Jeg fikk et dusjhode av kjæresten en gang, et sånt med LED-lys i, og siden har vi storkost oss med å dusje sammen, med taklyset slått av og kun det koselige lyset fra dusjhodet på :) Marsipangriser er helt greie, og Statoilkopper som gir gratis kaffe et helt år er gull verdt for en som kjører mye, særlig i vinterkulda.

Anonymous poster hash: 13c81...b06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var eksen min da, et lite plastikkdyr, startet med en liten tiger, så fikk jeg ei ape til neste "spesielle dag", katt. Osv.

Sånn som man kjøper på lekebutikken, skjønte aldri hvorfor han kjøpte de. Ble samling etterhvert da!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...