Miss Lucky Skrevet 15. november 2012 #361 Del Skrevet 15. november 2012 Jeg fikk engang en taklampe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 15. november 2012 #362 Del Skrevet 15. november 2012 Jeg fikk engang en taklampe. Kjæresten monterte den vel, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Lucky Skrevet 15. november 2012 #363 Del Skrevet 15. november 2012 Kjæresten monterte den vel, da? Nei måtte nok montere den selv også 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2012 #364 Del Skrevet 15. november 2012 Jeg har ikke hatt så mange kjærester, og min nåværende samboer kjenner meg godt og er veldig flink. Også er jeg en sånn som blir glad bare fordi noen faktisk har kjøpt gave til meg. MEN jeg hadde en kjæreste i ungdomstiden, vi var vel sammen i tre år. Han ga meg ganske dyre gaver, men det virket som om han tenkte mer på seg selv når han kjøpte de og det syns jeg er litt morsomt. Husker jeg fikk blant annet warcraft 3 (hvis jeg ikke husker feil), selv om jeg ikke hadde data. Måtte spille hos han, og det endte vel med at han overtok det Kan også nevne pokersett(aldri interessert meg, men han brukte det på pokerkvelder med kompisene). Fikk også kontroll til playstation, så jeg kunne spille sammen med han på playstationen hans. Det er jo forsåvidt en søt tanke da Så skal ikke klage og si at det var fælt. Anonym poster: 85f19d2f86ee4a3e3d55826024b5f57e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet77 Skrevet 15. november 2012 #365 Del Skrevet 15. november 2012 (endret) Rosen jeg kjøpte til meg selv en sen ettermiddag / kveld, med et kort festet på stilken der jeg skrev: "Gratulerer med 3-årsdagen. Din (kjærestens, dvs en uke senere eksens, navn)". Endret 15. november 2012 av Flair 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2012 #366 Del Skrevet 15. november 2012 Jeg fikk en gang et grusomt smykke. Så kommer jeg hjem til han og hans familie, hvor moren spør om noen har sett smykket hennes. Beskrivelsen var ganske lik på det kjedet jeg hadde rundt halsen. Jeg mener, really??? Heller null gave, en noe man drar med seg(uten tillatelse ) fra morens skuff. UFF Anonym poster: dd24e09ace14b70d4e1bdece5888e4d2 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NerdMedSverd2 Skrevet 16. november 2012 #367 Del Skrevet 16. november 2012 (endret) Husker jeg ga Sex og Singeliv dvd-box til kjæresten jeg hadde på vgs. Verste gaven jeg har gitt, ble tvunget til å se den serien fra start til slutt. Endret 16. november 2012 av NMS 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mlody Skrevet 17. november 2012 #368 Del Skrevet 17. november 2012 (endret) Kun akseptabelt om det er en Vipp i mottakers favorittfarge! Det var bare en helt plain søppelbøtte i rustfritt stål. Han jeg fikk den av var en ordentlig gjerrigknark og kjøpte den i valentinesgave til meg fordi "vi trengte jo faktisk en sånn".. Jeg er ikke kravstor. En plate med sjokolade og et kyss hadde gjort meg glad.. Men en søppelbøtte.. Endret 17. november 2012 av mlody 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2012 #369 Del Skrevet 17. november 2012 Dey var bare en helt plain søppelbøtte i rustfritt stål. Han jeg fikk den av var en ordentlig gjerrigknark og kjøpte den i valentinesgave til meg fordi "vi trengte jo faktisk en sånn".. Jeg er ikke kravstor. En plate med sjokolade og et kyss hadde gjort meg glad.. Men en søppelbøtte.. Du skulle stappa ham i den søppelbøtta, så hadde dere fått fyllt den og. Anonym poster: 5088e9232eb8bfaa0dac6120f44b53c0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purelove Skrevet 17. november 2012 #370 Del Skrevet 17. november 2012 Vekten stjernetegn kjede, stjernetegnen min er jo løven, og det visste eksen min veldig godt. Han tok meg med på smykkebutikk, jeg var så glaaaaaad. Vi stod og titta på smykkene, jeg så et nydelig smykke som jeg ville ha, men den stygge vekten var den billigste, så han bare kjøpte den da... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aquiz Skrevet 18. november 2012 #371 Del Skrevet 18. november 2012 Eksen min hadde lenge hintet om at jeg skulle få en flott gave, så jeg kunne tenke på han ofte når han var på en forretningsreise..! Regntøy.... Synes han hellere kunne kjøpt et smykke så jeg kunne vise frem hvilken fantastisk kjæreste jeg hadde... Hadde fått mye smykke for 700,- 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 20. november 2012 #372 Del Skrevet 20. november 2012 jeg fikk tøyterninger til å henge i speilet i bilen... på selveste valentinsdagen!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2012 #373 Del Skrevet 20. november 2012 jeg fikk tøyterninger til å henge i speilet i bilen... på selveste valentinsdagen!! Var du en råner? Eller var han? Hvis ikke, syntes jeg det var en harry gave Anonym poster: 3d4345d2966a8dc3f9a0be2ea59264d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 20. november 2012 #374 Del Skrevet 20. november 2012 Var du en råner? Eller var han? Hvis ikke, syntes jeg det var en harry gave Anonym poster: 3d4345d2966a8dc3f9a0be2ea59264d5 hehe, nei, ingen av oss enten er/var det han hadde vært på guttetur i sverige og helt glemt av shoppingen av gave, så da ble det en souvernir fra bensinstasjonen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2012 #375 Del Skrevet 17. desember 2012 Hmm... Kan virkelig ikke huske noen ''dumme'' gaver fra ekser eller nåværende kjæreste. Derimot ( litt off topic ) fikk jeg ''silke''truser fra LaMote i julegave av en venninne... ( Hadde vært venner ca 1år ) Kanskje det er jeg som er rar, men jeg rynka litt på nesa da... Anonym poster: 0bb69f3656556f041041cb872627ac65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra75 Skrevet 17. desember 2012 #376 Del Skrevet 17. desember 2012 Jeg fikk en gang en julepresang som inneholdt et dusjhode, en marsipangris (...og jeg liker ikke marsipan) og en kaffekopp fra Statoil. God jul til deg også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 6. desember 2013 #377 Del Skrevet 6. desember 2013 Drar opp denne tråden jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Toppris Skrevet 7. desember 2013 #378 Del Skrevet 7. desember 2013 Fikk en gang en spikka vedkubbe, hehe. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #379 Del Skrevet 7. desember 2013 Jeg fikk en gang en julepresang som inneholdt et dusjhode, en marsipangris (...og jeg liker ikke marsipan) og en kaffekopp fra Statoil. God jul til deg også.... Haha, det er bra vi er forskjellige. Jeg fikk et dusjhode av kjæresten en gang, et sånt med LED-lys i, og siden har vi storkost oss med å dusje sammen, med taklyset slått av og kun det koselige lyset fra dusjhodet på Marsipangriser er helt greie, og Statoilkopper som gir gratis kaffe et helt år er gull verdt for en som kjører mye, særlig i vinterkulda. Anonymous poster hash: 13c81...b06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sillicious Skrevet 7. desember 2013 #380 Del Skrevet 7. desember 2013 Var eksen min da, et lite plastikkdyr, startet med en liten tiger, så fikk jeg ei ape til neste "spesielle dag", katt. Osv. Sånn som man kjøper på lekebutikken, skjønte aldri hvorfor han kjøpte de. Ble samling etterhvert da! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå