MrsG Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #321 Del Skrevet 14. februar 2008 jaaa, de bildene har jeg sett! gleder meg så når jeg ser de bildene altså.. blir utrolig spesielt. nå MÅ jeg få sendt ut invitasjonene! treeeeg. har sendt til mamma og pappa, søstra mi, og tanta mi. alle fikk sin, og syns den var nydelig, så da så MÅ finne meg frisør snart! aaah. MÅ kjøpe meg sko! MÅ huske å rense dressen til MrG, til vi skal i barnedåp ...på søndag skal jeg prøve kjolen min, sammen med alt stæsjet mitt Happy Valentine's Day, alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *englefjes* Skrevet 15. februar 2008 #322 Del Skrevet 15. februar 2008 ...på søndag skal jeg prøve kjolen min, sammen med alt stæsjet mitt Happy Valentine's Day, alle sammen! Ååååå, da må du sende nye bilder :-D Du har jo mailadressen min. Når det gjelder sko kan jeg virkelig anbefale sko fra Rainbow Club, de er helt utrolige å ha på seg.Skoene er nemlig foret hele veien, i tilegg til at det er lagt inn veldig myke såler.Hadde egentlig tenkt jeg skulle gå inn skoene,men det er ikke nødvendig på den modellen jeg har kjøpt i alle fall.Men har de på litt uansett da, for da føler jeg meg så fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsG Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #323 Del Skrevet 17. februar 2008 sooo... prøvde kjolen min igjen tidligere idag da. den passet enda gitt.. meeeeen... så skulle jeg prøve alt stæsjet da.. jeg har to slør: det ene er chiffon, det andre er "vanlig" sånn.. "netting", men med en tynn sølvkant. trodde egentlig chiffon-sløret ble for "gult" (ivory) til kjolen, men det passa fint igrunn. og at det ble for smalt.. men det var ikke det heller. så nå vet jeg ikke hvilket jeg skal velge! samme med smykkene mine.. har et enkelt perlesmykke, med en perle i.. og et større et, med blomster.. mønster? skal ha tiara, som også har dette blomster-greiene, det er også blomstermønster brodert på kjolen.. noe i sølvtråd... mamma og søster mener jeg blir nedlesset, hvis jeg bruker både tiara, slør og dette blomstersmykket.. jeg mener jeg kan pynte meg så mye jeg vil (skal ikke ha armbånd eller ørepynt..) (ikke bombe at mamma mener dette, hu gifta seg i svart genser og plisse-skjørt... med tilfeldige vitner på tinghuset ) søstra mi tok bilder så.. får se på de etterhvert, tror jeg... haff OG, i tillegg til dette maset, klarte jeg å komme borti en glovarm halogen-pære, mens jeg ordna på tiara'n min, så jeg brant hånda mi, som nå har fått en fin diiiger blemme. nice. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 17. februar 2008 #324 Del Skrevet 17. februar 2008 Uffda - Stakkars MrsG! *blåse på* Synes også det er veldig vanskelig med tilbehøret. I utgangspunktet synes jeg ikke det høres for mye ut med smykke og tiara. Spesielt ikke når du ikke skal ha noe i ørene. Uansett syns jeg du skal gjøre som du vil, ikke som din mor og søster synes, og er det en dag man har lov å pyntee seg opp så må det være bryllupsdagen sin. Det kan jo hende du får et bedre inntrykk når du har hatt prøvetime hos frisøren? Du som er så datakyndig kan jo bare manipulere inn bilde med frisyre på kjolebilder. Eller ta med kjolen til frisøren og prøv alt sammen. Alle muligheter til å prøve kjolen må jo utnyttes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 17. februar 2008 #325 Del Skrevet 17. februar 2008 Huff da Må lide litt for skjønnheten innimellom.. Angående smykker, slør og pynt, så stol på deg selv! Det er din dag, og om det er med de mest blingbling-smykkene du føler deg mest brud og at du stråler mest, så gå for det! Gleder meg til å se bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irmelinn Skrevet 17. februar 2008 #326 Del Skrevet 17. februar 2008 Jeg tror ikke det blir for mye. Høres fint ut når det blir gjennomført med lik tiara og smykke. Mødre har som regel alt for mange meninger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 18. februar 2008 #327 Del Skrevet 18. februar 2008 Man kan vel ikke la være å ha tiara og smykke?? man blir jo så naken uten smykke.. spesielt hvis kjolen ikke går så høyt opp på brystet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smotti Skrevet 18. februar 2008 #328 Del Skrevet 18. februar 2008 Jeg har bestemt meg for å drite i hva andre synes, jeg tar på alt det stæsjet jeg vil.. Er eneste gangen i livet man får pynta seg inn til beinet så..hehe Ta på alt du vil du!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 18. februar 2008 #329 Del Skrevet 18. februar 2008 det er så sinnsykt vondt med brannsår!! når det gjelder disse smykkene... sambo sier at på en sånn dag, blir det aldri for mye (joda blir det..) men man gifter seg forhåpentligvis bare en gang i livet og da synes jeg nesten man skal få lov til å glitre litt altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinkybride Skrevet 18. februar 2008 #330 Del Skrevet 18. februar 2008 Gå får full pakke. Det er ikke ofte man har mulighet til å bære tiara da og pynte seg skikkelig. Synes ikke det blir mye i det hele tatt. Jeg skal ha tiara og langt slør som festes bak i tillegg til perleøredobber og et eller annet smykke som er enkelt. Tror ikke det lir noe galt i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 18. februar 2008 #331 Del Skrevet 18. februar 2008 Er enig med de andre jentene! Gå for full pakke! Er man brud, så er man brud!! Gleder meg til å se bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsG Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #332 Del Skrevet 18. februar 2008 jaaa... jeg vil ha tiara! jeg vil, vil, vil! jadda. fikk ring-bærer-puta idag! så søt da hihi. var litt stor men.. jaja, samma det. vært å shoppa litt stæsj idag. ganske bestemt på hvordan bordene skal se ut nå. tror jeg. vi vil ha e-bord.. med hvite duker, hvite tøyservietter. så vil jeg tro at hotellet vi skal ha selskapet hos, har sånne kandelabre (?), ellers så får vi finne på no annet. med hvite lys.. også skal vi ha sånne slags lenker med perler i forskjellige størrelser på.. sånne liggende langs midten på bordene... også skal vi ha blomsterdekorasjoner og lysestaker annenhver bortover da... blomstene vil bli laget på ca 15 cm høye, små stettfat og det vil også bli brukt perle-tråd på dekorasjonene. har også kjøpt bånd, eller litt da, så jeg kan prøve-lage sang-heftene.. hihi. tror det blir hvitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 18. februar 2008 #333 Del Skrevet 18. februar 2008 Å så fint det høres ut!!! :rødme: Ringbærer-pute ja... Lurer på om vi trenger det jeg...? Har lyst til at brudesvennen skal overrekke ringene.. Er vel kanskje finere om han kommer med dem på ei pute enn i boksen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 19. februar 2008 #334 Del Skrevet 19. februar 2008 Er vel kanskje finere om han kommer med dem på ei pute enn i boksen... Det er vel alt etter hvor stor han er?? Vår er jo ti år, så han skal overrekke dem fra boksen Man får jo veldig fine bokser med ringene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *englefjes* Skrevet 19. februar 2008 #335 Del Skrevet 19. februar 2008 Åååå, det hørtes helt nydelig ut :rødme: minner litt om de planene mamma har for vårt bord, perler er jo bare helt nydelig. jaaa... jeg vil ha tiara! jeg vil, vil, vil! Klart du skal ha tiara, tiara er jo bare helt fantastisk :-D Hadde på meg min hos frisøren i går, kom noen barn forbi og hørte de sa: "Ååååå, se på henne da, hun har krone og skal sikkert gifte seg" Jepp,tenkte jeg... det skal jeg og da må jeg jo ha en tiara :-D :-D :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 19. februar 2008 #336 Del Skrevet 19. februar 2008 Så fint med de perlene! Kommer til å gjøre seg det Et sånt hotell som dere har kan da umulig mangle slike kandelabre, så det vil jeg tippe går i orden. Søtt med ringpute da. Vet ikke om vi skal ha det enda. Tror kanskje Lillegull blir litt liten. Han vil ikke være året enda i bryllupet. Lurer på om vi kanskje skal feste dem på dressen hans sånn. Men det er vel tryggest om Kjæres forlover har dem. Tenk hvis de triller i vannet! Skulle tatt seg ut! :dåne: Men har mest lyst på pute da Kanskje forloveren kan holde den Syns jeg ser tøffe mannenn på nesten to meter stå der med en søt liten silkepute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsG Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #337 Del Skrevet 19. februar 2008 nå har jeg bildene! ja, jeg MÅ ha tiara'n! og smykket mitt.. tror jeg har bestemt meg for hvilket slør jeg skal ha også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 20. februar 2008 #338 Del Skrevet 20. februar 2008 hva slags slør skal du ha da? jeg er litt i stop i min planlegging, så jeg må leve på alle andres!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsG Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #339 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) sandra82: har jeg emailen din, tro..? send meg den på PM, så skal jeg sende deg bilder! nå har jeg bestilt et lass fra Decorium.. - Kaketoppen (Bjørner). Syns den er så søøøøøt Tror ikke jeg skal ha den på bryllupskaka.. men på en eller annen kake.. - bilbånd - dørskilt "Just married" - "bride to be button". skal være forlover til bestevenninna mi seinere i år... ute i god tid ja.. hehe - organza løper.. klarte ikke la være.. kan bruke den til duk på bordet mitt jeg.... 25 meter burde vel holde... - hvitt satinbånd, til sangheftene. - "knall". sånne smelle-ting, som en har på kransekake. i sølv jaja.. godt å få brukt litt penger... øh. tenkt meg på skeidar etterpå.. de har sånne små stettfat som jeg skal bruke til blomsteroppsatsene på bordene. koster 45 pr stk der. var der for noen dager siden, fant de da. så jeg spurte hu i kassa om de regna med å få inn flere sånne utover våren... "neeei, gjør ikke det da.. " meg: "ok, så hvis jeg vil ha 12-13 stykker, bør jeg kjøpe de nå da???" dama så rart på meg, gitt... makan. Endret 20. februar 2008 av MrsG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 20. februar 2008 #340 Del Skrevet 20. februar 2008 sandra82: har jeg emailen din, tro..? send meg den på PM, så skal jeg sende deg bilder! nå har jeg bestilt et lass fra Decorium.. - Kaketoppen (Bjørner). Syns den er så søøøøøt Tror ikke jeg skal ha den på bryllupskaka.. men på en eller annen kake.. - bilbånd - dørskilt "Just married" - "bride to be button". skal være forlover til bestevenninna mi seinere i år... ute i god tid ja.. hehe - organza løper.. klarte ikke la være.. kan bruke den til duk på bordet mitt jeg.... 25 meter burde vel holde... - hvitt satinbånd, til sangheftene. - "knall". sånne smelle-ting, som en har på kransekake. i sølv jaja.. godt å få brukt litt penger... øh. tenkt meg på skeidar etterpå.. de har sånne små stettfat som jeg skal bruke til blomsteroppsatsene på bordene. koster 45 pr stk der. var der for noen dager siden, fant de da. så jeg spurte hu i kassa om de regna med å få inn flere sånne utover våren... "neeei, gjør ikke det da.. " meg: "ok, så hvis jeg vil ha 12-13 stykker, bør jeg kjøpe de nå da???" dama så rart på meg, gitt... makan. noen butikk ansatte er så lite hjelpsomme til tider... ser ut som om du har fått bestilt en del ja.. skal jo ha sånn løper jeg og... åpnet ditt bryllup... så den og tenkte.. jepp!! men skal ha til alle bordene så må nok måle litt først ja... må vel ha en 30-40 meter... åssen skal du feste satinbåndene på heftene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå