mia83 Skrevet 3. mars 2008 #381 Del Skrevet 3. mars 2008 Romkake Suksessterte Verdens Beste Sjokoladekake Gulrotkake Ostekake Bløtkake med gelelokk Kransekake Skumkake (kokosbollekake) Kringle Det var noen eksempler.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 3. mars 2008 #382 Del Skrevet 3. mars 2008 hvis du vil ha inspirasjon til kaker kan du jo gå inn på detsoteliv.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsG Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #383 Del Skrevet 5. mars 2008 takk for gode tips! fikk et tips til idag.. ei jeg jobber med, kjøpte kake til meg fordi jeg har bursdag sånn derre ostekake, med en haug med frukt og no geleting på toppen.. nam! nå ringer det folk i hytt og pine her... snakka nettopp med venninna til svigermor! sært.. haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hello kittyen Skrevet 5. mars 2008 #384 Del Skrevet 5. mars 2008 Oooo, gratulera me dagen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 5. mars 2008 #385 Del Skrevet 5. mars 2008 Gratulerer så mye med dagen bursdags til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsG Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #386 Del Skrevet 5. mars 2008 tusen takk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 5. mars 2008 #387 Del Skrevet 5. mars 2008 Oj, har du bursdag i dag? Gratulerer så mye, håper du har hatt en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinkybride Skrevet 5. mars 2008 #388 Del Skrevet 5. mars 2008 Gratulerer med dagen!!! ostekake med gelelokk og frukt er digg og lett og lage. Kjempegodt hvis du bruker rød gele i ostemassen da blir den lys rosa og så kjøper du frosne bringbær til toppen og heller rød gele over. stivner med en gang og smaker dødsherlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *englefjes* Skrevet 5. mars 2008 #389 Del Skrevet 5. mars 2008 Gratulerer med dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 6. mars 2008 #390 Del Skrevet 6. mars 2008 Gratulerer med dagen som var! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 6. mars 2008 #391 Del Skrevet 6. mars 2008 Gratulerer med gårdagen :flagg: :flagg: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 6. mars 2008 #392 Del Skrevet 6. mars 2008 Gratulerer så mye med dagen som var!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 7. mars 2008 #393 Del Skrevet 7. mars 2008 har du hatt bursdag?!? en forsinket GRATULASJON!!!!!!!!! :blåse: :blåse: :blåse: :blåse: :juhu: :juhu: :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 7. mars 2008 #394 Del Skrevet 7. mars 2008 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsG Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #395 Del Skrevet 7. mars 2008 tusen takk alle sammen! nå er festlighetene over, og jeg føler meg bare gammel... nå er vi hos svigers på sørlandet.. skal i dåp til niesa vår på søndag, så det blr kos så det blir nok dårlig med bryllupsoppdateringer herfra de neste dagene, men.. nærmer seg med stormskritt nå! (får litt småangst når MANNEN sier ting som :"kan ikke skjønne at ikke DU har helt angst NÅ hvertfall!" takk for det.) eller... når jeg glemmer igjen forlovererklæringen til mannens bror, hjemme, somhan skulle fylle ut i helga. jaja. kan da sende en i posten og jeg... makan. jaja, jenter..... god helg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FrodeLinda100709 Skrevet 8. mars 2008 #396 Del Skrevet 8. mars 2008 er det mange av dere der ute som har tenkt å skifte etternavn etter bryllupet? hva gjør dere; tar dere kun deres manns etternavn, eller begge, eller... bindestrek eller? *nsygjerrig* jeg har dobbeltnavn fra før, bruker bare det siste forsåvidt, men det er et veeeldig vanlig etternavn i norge. min samboers etteranavn er veldig uvanlig, og vanskelig for folk å stave (på telefon f.eks.. aldri noen som klarer å skrive det riktig, noe som jeg synes er litt irriterende) vil jo helst bruke hans sitt nahavn da, men.. vurderer å mitt eget som mellomnavn... jeg tar min samboer's navn. uansett om mitt navn er mer spesielt enn hans. for meg er det ikke noe valg. er bare sånn jeg synes det er. og ville ikke gått rundt å hete noe annet enn min kjære. jeg skal skifte navn. og legge til mollom navnet jeg har savnet i alle år :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsG Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #397 Del Skrevet 10. mars 2008 åh, to måneder! skulle liksom fikse forloverskjemaene i helgen, men glemte det såklart igjen hjemme. så da må jeg få han forlover'n til å finne et selv og fylle ut... hehe. huff, så surrete altså.. nå mangler vi bare noen svar på innbydelsene også! ingen nei så langt! (utenom de vi VISSTE ikke ville komme da..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hello kittyen Skrevet 10. mars 2008 #398 Del Skrevet 10. mars 2008 2 MND IJENN :juhu: :banantroll: :juhu: :banantroll: :juhu: :banantroll: :juhu: :banantroll: :juhu: :banantroll: :juhu: :banantroll: :juhu: kjempesnart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 10. mars 2008 #399 Del Skrevet 10. mars 2008 for 2 mnd igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirnor Skrevet 10. mars 2008 #400 Del Skrevet 10. mars 2008 :juhu: :juhu: :juhu: 2 MND :juhu: :juhu: :juhu: :banantroll: :banantroll: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå